Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 19 sie 2016, 22:26

Mam właśnie przyjemność nowym kebabem. Czemu to tak trzeszczy? :-D

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 19 sie 2016, 23:04

Bo turecka fabryka Mercedesa "od zawsze" ma problemy z jakością wykonania wnętrza, nie tylko w autobusach. Wystarczy wspomnieć model W203 (poprzednia klasa C), w którym plagą były odpadające, niedokręcone podsufitki.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 19 sie 2016, 23:21

Po prostu Mercedes już dawno zszedł na pewno psy. :D
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 :arrow: 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 :arrow: 019B/33 :D :tancze:

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 19 sie 2016, 23:42

No bez przesady, conecto komunalnego przewoźnika wydają się być bardzo solidnie wykonane. Lubelskie jeszcze lepsze (a jakiego mają kopa!).

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 19 sie 2016, 23:54

Było brać Urbino 18. IV generacji.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

webtom
Posty: 322
Rejestracja: 29 cze 2009, 21:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: webtom » 20 sie 2016, 0:26

Emyl pisze:Mam właśnie przyjemność nowym kebabem. Czemu to tak trzeszczy? :-D
No właśnie. Psuje to wrażenie, jakie wywiera ten autobus. A byłoby pozytywne, gdyby nie te trzaski. Chyba kierowcy też zaczęli już się irytować. Na własne oczy widziałem, jak pół postoju kierowca wyciszał "domowymi sposobami" wnętrze, trzaskał drzwiami od kabiny i innymi różnymi elementami, żeby sprawdzić efekty. Chyba nie był zachwycony. :D

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2236
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 20 sie 2016, 3:04

Domas pisze:
MJ pisze:Nie wiem czy myjnia przed halą OC to dobry pomysł...
Właściwie dlaczego?
Według tego artykułu to oni tak skrupulatnie oglądają te wozy, czy nie posiadają żadnej ryski itp. Jednak gdy jest mokry pojazd to trudniej zobaczyć niedoskonałości na przykład.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3104
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 20 sie 2016, 3:14

W nocy tak samo, dopiero za dnia coś więcej da się zobaczyć.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Walas
Posty: 17109
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 20 sie 2016, 7:18

MJ pisze:
Domas pisze:Właściwie dlaczego?
Według tego artykułu to oni tak skrupulatnie oglądają te wozy, czy nie posiadają żadnej ryski itp. Jednak gdy jest mokry pojazd to trudniej zobaczyć niedoskonałości na przykład.
W MZA jak przychodzą nowe wozy to też skrupulatnie oglądają czy nie mają żadnych rysek.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 20 sie 2016, 8:29

Emyl pisze:No bez przesady, conecto komunalnego przewoźnika wydają się być bardzo solidnie wykonane.
Kiedy te autobusy dotarły było niemal identycznie. W MZA sami sobie musieli jakoś z tym poradzić, bo pamiętam wyłażącą ze ścian i podsufitki izolację w niektórych Mercedesach.
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 20 sie 2016, 8:37

Czyli że podokręcali śrubki?

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 20 sie 2016, 12:17

Dokładnie. Poza tym te problemy z jakością występowały zawsze dość losowo, więc z pewnością także w partii dla Mobilisu znajdziemy egzemplarze, w których nic nie trzeszczy.

W przypadku Mercedesa ważny jest kraj produkcji. Jeśli pojazdy produkowane są w Turcji lub na Ukrainie, istnieje losowe prawdopodobieństwo wystąpienia niedokładności wykonania. Jeśli zaś krajem produkcji będą Niemcy, Austria albo USA tych problemów nie ma. Z tego względu warto brać Citaro, a nie Conecto.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

px33
Posty: 1593
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 20 sie 2016, 15:31

Tylko Citaro jest sporo droższy (to chyba najdroższy autobus na rynku)

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 20 sie 2016, 19:54

Owszem, jest bardzo drogi, taka polityka ekonomiczna Mercedesa.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 20 sie 2016, 20:27

Powiem drugi raz - lepiej wybierać Solaris, Solbus, Autosan - one są o niebo lepsze od autobusu, który jest niedopuszczony na rynek zachodni.
Swoją drogą ciekawe jakby się Sancity 18 spisał w Warszawie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ