Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Raczej nie ma i dobrze. Byle by tylko PKS się ogarnął i wygrał grupę południową (wschodnią, nie pamiętam która była nowsza?).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie ogarnie się, nie ma warunków do wygrania ani jednego przetargu.zxcvbnm pisze:Raczej nie ma i dobrze. Byle by tylko PKS się ogarnął i wygrał grupę południową (wschodnią, nie pamiętam która była nowsza?).
Mobilis potrafił. Pamiętamy stan Autosanów i Liber, nietuzinkowych kierowców. Jednak wygrali kilka kontraktów. Myślę, że PKS po tym przetargu wzbogaci się o kilka cennych doświadczeń.
Fakt, Mobilis pomyślał o nowej zajezdni odpowiednio wcześnie.
Fakt, Mobilis pomyślał o nowej zajezdni odpowiednio wcześnie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Wątpię, dostają po dupie, a dalej się niczego nie uczą.
https://www.uzp.gov.pl/kio/wokanda/dzisiejsza
Wokanda na dzień 29.08.2016
Sala rozpraw: 510
Godzina: 10:00
Sygn. akt: 1458/16
Odwołujący: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. - Grodzisk Mazowiecki
Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego - Warszawa
To daje nie orzeczenie, czyli będzie jeszcze jedna rozprawa.
https://www.uzp.gov.pl/kio/wokanda/dzisiejsza
Wokanda na dzień 02.09.2016
Ogłoszenie orzeczenia
Sala rozpraw: 510
Godzina: 09:30
Sygn. akt: 1458/16
Odwołujący: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. - Grodzisk Mazowiecki
Zamawiający: Zarząd Transportu Miejskiego - Warszawa
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd
Ja bym na miejscu ZTM podpisał z nimi umowę jeżeli faktycznie ich oferta jest ważna i najtańsza.
Ale tak ich pilnował przez cały kontrakt i wlepiał kary za wszystko, że z przysłowiowym płaczem w oczach czekaliby na koniec kontraktu.
Zero pobłażania, maksymalne egzekwowanie umowy i kary.
Ale tak ich pilnował przez cały kontrakt i wlepiał kary za wszystko, że z przysłowiowym płaczem w oczach czekaliby na koniec kontraktu.
Zero pobłażania, maksymalne egzekwowanie umowy i kary.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Ale częściowo. Piłka dalej po stronie ZTM.marco_wawa pisze:http://infobus.pl/-bitwa-warszawska-toc ... 87410.html
Odwołanie Grodzia uwzględnione!
ZTM nie dopuści do wygranej PKS. Nie ma takiej możliwości.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Plany zakupowe MZA wg. prezesa Kuźminskiego:
2017: 10 elektryków 12 M (postępowanie przetargowe w toku) R-7
5 gazowców CNG (12, 18 M ?) R-10
pozostałe autobusy ON EURO 6, z czego co najmniej połowa to przegubowce
w sumie do 100 szt. nowych autobusów
do 2020: 106 elektryków 18 M R-6
źródło: wrześniowy Klakson
2017: 10 elektryków 12 M (postępowanie przetargowe w toku) R-7
5 gazowców CNG (12, 18 M ?) R-10
pozostałe autobusy ON EURO 6, z czego co najmniej połowa to przegubowce
w sumie do 100 szt. nowych autobusów
do 2020: 106 elektryków 18 M R-6
źródło: wrześniowy Klakson
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Grunt to poczytać propagandową gazetkę MZA.
Ten sam pan prezes podpisał rezygnację z budowy zajezdni Redutowa aby można zakupić nowe wozy.
Brak też informacji o bezwzględnym zakazie kasacji wozów no chyba że się spalą tak jak 4934, 8708.
Tak więc drodzy miłośnicy będziecie jeszcze długo jeździć 20 letnimi Jelczami, łamiącymi się Manami no i deskorolkami Solarisa które spośród tych trzech marek są w najlepszym stanie.
Ten sam pan prezes podpisał rezygnację z budowy zajezdni Redutowa aby można zakupić nowe wozy.
Brak też informacji o bezwzględnym zakazie kasacji wozów no chyba że się spalą tak jak 4934, 8708.
Tak więc drodzy miłośnicy będziecie jeszcze długo jeździć 20 letnimi Jelczami, łamiącymi się Manami no i deskorolkami Solarisa które spośród tych trzech marek są w najlepszym stanie.
W ostatnich latach MZA kupowało bardzo dużo nowych autobusów.
Nawet największy przewoźnik nie wytrzyma obciążenia finansowego w postaci spłacania kredytów za kilkaset wozów jednocześnie.
Pojawienie się zadyszki finansowej to była kwestia czasu, i w tym konkretnym przypadku nie jest niczym dziwnym.
Nawet największy przewoźnik nie wytrzyma obciążenia finansowego w postaci spłacania kredytów za kilkaset wozów jednocześnie.
Pojawienie się zadyszki finansowej to była kwestia czasu, i w tym konkretnym przypadku nie jest niczym dziwnym.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
A w 2018 (?) będą wybory prezydenckie.