Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 11 wrz 2016, 19:25

fik pisze:Nie jest zły, jest skrajnie debilny. Nowy tabor powinien jeździć jak najwięcej, a nie jak najmniej.
Cieszy mnie Twoje zdanie, ale zanim zaczniesz krytykować innych popatrz w swój ogródek. Poza tym czym się kończy jazda na ,, okrągło" to można zobaczyć jak sypią się Darty w PKP IC, czy choćby słynne obiegi na 10 minut swego czasu na Flirtach.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 wrz 2016, 20:17

Darty się sypią, bo są złomem, a nie bo mają napięte obiegi, bo średniodobowo robią połowę tego, co Flirty. Flirtów zaś obecnie jest sprawnych 18 na 18 obiegów, a mimo to w zdecydowanej większości jeżdżą.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 12 wrz 2016, 21:33

rufio198 pisze: Cieszy mnie Twoje zdanie, ale zanim zaczniesz krytykować innych popatrz w swój ogródek. Poza tym czym się kończy jazda na ,, okrągło" to można zobaczyć jak sypią się Darty w PKP IC, czy choćby słynne obiegi na 10 minut swego czasu na Flirtach.
Lepiej jak się zaczną sypać na gwarancji niż po niej. :) Natomiast tabor nie jest pracownikiem i nie obowiązuje go prawo pracy, przerwy itd. Po to go stworzono by jeździł, a stojąc generuje straty.

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 12 wrz 2016, 21:52

No więc jeździ ;) Spójrz na te Impulsy, na te Flirty... W czym rzecz? ;) Naprawdę - zrobienie 500 km dziennie w ruchu regionalnym to jest dużo. I ten tabor jest wykorzystywany dość dobrze.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 wrz 2016, 22:29

Mhm, dość dobrze wykorzystany tabor.
Załączniki
obiegi km.png
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Łukasz
Posty: 11092
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 wrz 2016, 22:42

Ale po co marnować w południe pushandpulle, skoro en57 jeszcze działają.
ŁK

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 12 wrz 2016, 22:44

Ja mówię o EZT, a Ty mi ciągle z tymi wagonami wyjeżdżasz. Wysil się bardziej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 wrz 2016, 23:18

Nie, to ja mówię o wagonach, a ty rozmydlasz temat.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
jefrey
Posty: 15
Rejestracja: 08 wrz 2016, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jefrey » 13 wrz 2016, 8:46

A jak się odbywa robienie przeglądów na lini R9 do Działdowa?

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 13 wrz 2016, 10:26

Nie rozmydlam. Wskazuje jedynie, ze trzeba byc kompletnym ignorantem puszczajac stwierdzenia o slabym wykorzystaniu taboru, skoro takie impulsy czy flirty sa w ruchu caly czas. Wiec zamiast zastanowic sie nad roznicami i tym czemu tak jest, to wypisujesz ogolniki ze jest zle i koniec.

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 13 wrz 2016, 16:12

jefrey pisze:A jak się odbywa robienie przeglądów na lini R9 do Działdowa?
Są zjazdy pociągami służbowymi z Czystego na Grochów.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 wrz 2016, 20:35

Atapi pisze:Nie rozmydlam. Wskazuje jedynie, ze trzeba byc kompletnym ignorantem puszczajac stwierdzenia o slabym wykorzystaniu taboru, skoro takie impulsy czy flirty sa w ruchu caly czas. Wiec zamiast zastanowic sie nad roznicami i tym czemu tak jest, to wypisujesz ogolniki ze jest zle i koniec.
No bo jest źle i koniec i trzeba być kompletnym ignorantem, żeby tego nie widzieć.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Loui
Posty: 194
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 13 wrz 2016, 21:43

Litości, o jakim wy słabym wykorzystaniu taboru mówicie, jeśli chodzi o składy wagonowe ? Tak owszem, stoją sobie jak najbardziej składy cały dzień na Grochowie, ale zauważcie że są to składy z 5 i więcej wagonami. Gdzie wy chcecie w międzyszczycie pchać 6 czy 7 wagonów. Żeby powietrze woziły ? Składy czterowagonowe, to po trzy dni krążą po Mazowszu i dopiero na przegląd zjeżdżają. I to też nie wiadomo ile nie stoją.

Damian0784
Posty: 35
Rejestracja: 14 lut 2012, 11:07
Lokalizacja: warszawa Bielany

Post autor: Damian0784 » 13 wrz 2016, 22:10

Czy ktoś mógłby podać obiegi szynobusu 222m?

Awatar użytkownika
Ficek
Posty: 211
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: Ficek » 14 wrz 2016, 2:09

Obieg dwudniowy, kursuje codziennie:
RE6 "91690" Tłuszcz (11:23)-Warszawa Wschodnia (12:19),
RE21 "98899" (Czeremszak) Warszawa Wschodnia (12:33)-Czeremcha (15:13),
R21 "10432" Czeremcha (16:46)-Siedlce (18:20), (kurs w 1-6),
R21 "10434" Czeremcha (17:46)-Siedlce (19:20), (kurs w 7),
R21 "10445" Siedlce (19:31)-Czeremcha (21:05),
R21 "10430" Czeremcha (4:18)-Siedlce (5:52),
R21 "10441" Siedlce (6:18)-Czeremcha (7:51),
RE21 "98890" (Czeremszak) Czeremcha (8:23)-Warszawa Wschodnia (11:03),
RE6 "19691" Warszawa Wschodnia (11:26)-Tłuszcz (12:15).

ODPOWIEDZ