Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 wrz 2016, 9:01

Ficek pisze:Obieg dwudniowy, kursuje codziennie:
RE6 "91690" Tłuszcz (11:23)-Warszawa Wschodnia (12:19),
RE21 "98899" (Czeremszak) Warszawa Wschodnia (12:33)-Czeremcha (15:13),
R21 "10432" Czeremcha (16:46)-Siedlce (18:20), (kurs w 1-6),
R21 "10434" Czeremcha (17:46)-Siedlce (19:20), (kurs w 7),
R21 "10445" Siedlce (19:31)-Czeremcha (21:05),
R21 "10430" Czeremcha (4:18)-Siedlce (5:52),
R21 "10441" Siedlce (6:18)-Czeremcha (7:51),
RE21 "98890" (Czeremszak) Czeremcha (8:23)-Warszawa Wschodnia (11:03),
RE6 "19691" Warszawa Wschodnia (11:26)-Tłuszcz (12:15).
Pod warunkiem że któryś nie padnie, co jest dość częstym zjawiskiem. Wtedy co drugi dzień 2x VT627
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Damian0784
Posty: 35
Rejestracja: 14 lut 2012, 11:07
Lokalizacja: warszawa Bielany

Post autor: Damian0784 » 14 wrz 2016, 9:05

Dzięki

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 wrz 2016, 12:37

fik pisze:
Atapi pisze:Nie rozmydlam. Wskazuje jedynie, ze trzeba byc kompletnym ignorantem puszczajac stwierdzenia o slabym wykorzystaniu taboru, skoro takie impulsy czy flirty sa w ruchu caly czas. Wiec zamiast zastanowic sie nad roznicami i tym czemu tak jest, to wypisujesz ogolniki ze jest zle i koniec.
No bo jest źle i koniec i trzeba być kompletnym ignorantem, żeby tego nie widzieć.
Wszyscy tu wiemy że jakbyś ty pracował w KM to byś to poprawił. Wiec na co czekasz?. A swoją drogą chyba nie przypominam sobie aby pracownicy PKP Intercity byli uprawnieni do otrzymywania obiegów KM.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 wrz 2016, 12:46

Wątpię, aby KM było na mnie stać.

(notabene, więcej winy bym akurat widział po stronie UMWM, które żąda absurdalnych pociągów politycznych)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
jefrey
Posty: 15
Rejestracja: 08 wrz 2016, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jefrey » 14 wrz 2016, 13:50

A propo przejazdów na przeglądy lini R9, z w-wa czyste na grochów – to chyba dość kłopotliwy manewr, jakby nie bylo skład musi zmieniać kierunek jazdy przynajmniej raz, nie mówiąc o stracie czasu i przejechanych na pusto kilometrach. Czy jest jakiś plan zmiany tego stanu rzeczy?

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 wrz 2016, 20:11

fik pisze:Wątpię, aby KM było na mnie stać.
Wątpię żebyś zarabiał wiele więcej w IC niż ludzie w KM.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1289
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 15 wrz 2016, 9:52

rufio198 pisze:
fik pisze:
No bo jest źle i koniec i trzeba być kompletnym ignorantem, żeby tego nie widzieć.
Wszyscy tu wiemy że jakbyś ty pracował w KM to byś to poprawił. Wiec na co czekasz?. A swoją drogą chyba nie przypominam sobie aby pracownicy PKP Intercity byli uprawnieni do otrzymywania obiegów KM.
PKP-PLK, a dokładnie zawiadowca WWO też się znajduje na mailng liście ;-)

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 15 wrz 2016, 22:19

tomstak pisze:
rufio198 pisze:
Wszyscy tu wiemy że jakbyś ty pracował w KM to byś to poprawił. Wiec na co czekasz?. A swoją drogą chyba nie przypominam sobie aby pracownicy PKP Intercity byli uprawnieni do otrzymywania obiegów KM.
PKP-PLK, a dokładnie zawiadowca WWO też się znajduje na mailng liście ;-)
No co ty? Szok :shock:
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
jefrey
Posty: 15
Rejestracja: 08 wrz 2016, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jefrey » 16 wrz 2016, 10:18

Czy ktoś wie ile flirtów jest zoobiegowanych na R9 do Działdowa?

tpawel
Posty: 40
Rejestracja: 09 lip 2015, 7:48

Post autor: tpawel » 16 wrz 2016, 23:35

Generalnie jeden,ale dziś akurat na tym obiegu jechał ELF

Awatar użytkownika
jefrey
Posty: 15
Rejestracja: 08 wrz 2016, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jefrey » 18 wrz 2016, 10:17

tpawel pisze:Generalnie jeden,ale dziś akurat na tym obiegu jechał ELF
Dzięki za info.
Jaki jest generalnie cel wprowadzania na trasę jednego FLIRTA na konkretny obieg, podczas gdy reszta taboru obsługującego R9 to Elfy i Bombardiery?
Czy to później nie generuje problemów?

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2284
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 18 wrz 2016, 10:31

jefrey pisze:
tpawel pisze:Generalnie jeden,ale dziś akurat na tym obiegu jechał ELF
Dzięki za info.
Jaki jest generalnie cel wprowadzania na trasę jednego FLIRTA na konkretny obieg, podczas gdy reszta taboru obsługującego R9 to Elfy i Bombardiery?
Czy to później nie generuje problemów?
Ogólnie Flirtów w dzień powszedni jeździ troszkę więcej, poza tym pojawiły się również nowe EN57. Podejrzewam, że to wszystko w związku z remontami (nie wiem czy to dobre określenie) Elfów. Natomiast czy nie jest przypadkiem tak, że projekt Unijny na linię w kierunku Mińska Maz. się skończył, więc i Flirty mogą jeździć nie tylko na ww. linii?

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 18 wrz 2016, 11:16

W maju była informacja w tym wątku, że przez pół roku Elfy będą jeździć na naprawy i stąd inny nowe EN57 na linii. Może z flirtami jest tak samo?

tpawel
Posty: 40
Rejestracja: 09 lip 2015, 7:48

Post autor: tpawel » 18 wrz 2016, 12:17

Widywalem dwa różne flirty jednego dnia na l9,ale to bardzo rzadko. Ostatnio nawet na tym pewnym obiegu flirtowym jechał ELF, więc obecność flirtow to tak jak mówicie braki taborowe. Ciekawe czy któryś z planowanych 71 nowych ezetow zasili tą linię.

Awatar użytkownika
jefrey
Posty: 15
Rejestracja: 08 wrz 2016, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jefrey » 18 wrz 2016, 13:11

tpawel pisze:Widywalem dwa różne flirty jednego dnia na l9,ale to bardzo rzadko. Ostatnio nawet na tym pewnym obiegu flirtowym jechał ELF, więc obecność flirtow to tak jak mówicie braki taborowe. Ciekawe czy któryś z planowanych 71 nowych ezetow zasili tą linię.

W zeszłym roku rownież widywałem Flirta na tej linii. W tym roku kilka razy zdarzyło sie mi zobaczyć piętrową pesę.
A macie może obieg Flirta na tej linii?

ODPOWIEDZ