Pod warunkiem że któryś nie padnie, co jest dość częstym zjawiskiem. Wtedy co drugi dzień 2x VT627Ficek pisze:Obieg dwudniowy, kursuje codziennie:
RE6 "91690" Tłuszcz (11:23)-Warszawa Wschodnia (12:19),
RE21 "98899" (Czeremszak) Warszawa Wschodnia (12:33)-Czeremcha (15:13),
R21 "10432" Czeremcha (16:46)-Siedlce (18:20), (kurs w 1-6),
R21 "10434" Czeremcha (17:46)-Siedlce (19:20), (kurs w 7),
R21 "10445" Siedlce (19:31)-Czeremcha (21:05),
R21 "10430" Czeremcha (4:18)-Siedlce (5:52),
R21 "10441" Siedlce (6:18)-Czeremcha (7:51),
RE21 "98890" (Czeremszak) Czeremcha (8:23)-Warszawa Wschodnia (11:03),
RE6 "19691" Warszawa Wschodnia (11:26)-Tłuszcz (12:15).
Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 14 lut 2012, 11:07
- Lokalizacja: warszawa Bielany
Dzięki
Wszyscy tu wiemy że jakbyś ty pracował w KM to byś to poprawił. Wiec na co czekasz?. A swoją drogą chyba nie przypominam sobie aby pracownicy PKP Intercity byli uprawnieni do otrzymywania obiegów KM.fik pisze:No bo jest źle i koniec i trzeba być kompletnym ignorantem, żeby tego nie widzieć.Atapi pisze:Nie rozmydlam. Wskazuje jedynie, ze trzeba byc kompletnym ignorantem puszczajac stwierdzenia o slabym wykorzystaniu taboru, skoro takie impulsy czy flirty sa w ruchu caly czas. Wiec zamiast zastanowic sie nad roznicami i tym czemu tak jest, to wypisujesz ogolniki ze jest zle i koniec.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Wątpię, aby KM było na mnie stać.
(notabene, więcej winy bym akurat widział po stronie UMWM, które żąda absurdalnych pociągów politycznych)
(notabene, więcej winy bym akurat widział po stronie UMWM, które żąda absurdalnych pociągów politycznych)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
A propo przejazdów na przeglądy lini R9, z w-wa czyste na grochów – to chyba dość kłopotliwy manewr, jakby nie bylo skład musi zmieniać kierunek jazdy przynajmniej raz, nie mówiąc o stracie czasu i przejechanych na pusto kilometrach. Czy jest jakiś plan zmiany tego stanu rzeczy?
Wątpię żebyś zarabiał wiele więcej w IC niż ludzie w KM.fik pisze:Wątpię, aby KM było na mnie stać.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
PKP-PLK, a dokładnie zawiadowca WWO też się znajduje na mailng liścierufio198 pisze:Wszyscy tu wiemy że jakbyś ty pracował w KM to byś to poprawił. Wiec na co czekasz?. A swoją drogą chyba nie przypominam sobie aby pracownicy PKP Intercity byli uprawnieni do otrzymywania obiegów KM.fik pisze:
No bo jest źle i koniec i trzeba być kompletnym ignorantem, żeby tego nie widzieć.
No co ty? Szoktomstak pisze:PKP-PLK, a dokładnie zawiadowca WWO też się znajduje na mailng liścierufio198 pisze:
Wszyscy tu wiemy że jakbyś ty pracował w KM to byś to poprawił. Wiec na co czekasz?. A swoją drogą chyba nie przypominam sobie aby pracownicy PKP Intercity byli uprawnieni do otrzymywania obiegów KM.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Czy ktoś wie ile flirtów jest zoobiegowanych na R9 do Działdowa?
Generalnie jeden,ale dziś akurat na tym obiegu jechał ELF
Dzięki za info.tpawel pisze:Generalnie jeden,ale dziś akurat na tym obiegu jechał ELF
Jaki jest generalnie cel wprowadzania na trasę jednego FLIRTA na konkretny obieg, podczas gdy reszta taboru obsługującego R9 to Elfy i Bombardiery?
Czy to później nie generuje problemów?
Ogólnie Flirtów w dzień powszedni jeździ troszkę więcej, poza tym pojawiły się również nowe EN57. Podejrzewam, że to wszystko w związku z remontami (nie wiem czy to dobre określenie) Elfów. Natomiast czy nie jest przypadkiem tak, że projekt Unijny na linię w kierunku Mińska Maz. się skończył, więc i Flirty mogą jeździć nie tylko na ww. linii?jefrey pisze:Dzięki za info.tpawel pisze:Generalnie jeden,ale dziś akurat na tym obiegu jechał ELF
Jaki jest generalnie cel wprowadzania na trasę jednego FLIRTA na konkretny obieg, podczas gdy reszta taboru obsługującego R9 to Elfy i Bombardiery?
Czy to później nie generuje problemów?
W maju była informacja w tym wątku, że przez pół roku Elfy będą jeździć na naprawy i stąd inny nowe EN57 na linii. Może z flirtami jest tak samo?
Widywalem dwa różne flirty jednego dnia na l9,ale to bardzo rzadko. Ostatnio nawet na tym pewnym obiegu flirtowym jechał ELF, więc obecność flirtow to tak jak mówicie braki taborowe. Ciekawe czy któryś z planowanych 71 nowych ezetow zasili tą linię.
tpawel pisze:Widywalem dwa różne flirty jednego dnia na l9,ale to bardzo rzadko. Ostatnio nawet na tym pewnym obiegu flirtowym jechał ELF, więc obecność flirtow to tak jak mówicie braki taborowe. Ciekawe czy któryś z planowanych 71 nowych ezetow zasili tą linię.
W zeszłym roku rownież widywałem Flirta na tej linii. W tym roku kilka razy zdarzyło sie mi zobaczyć piętrową pesę.
A macie może obieg Flirta na tej linii?