[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
Cała ta konstrukcja to jedna wielka wada
Hamulce, za ciężki człon A, fatalna ergonomia kabiny, tragicznie awaryjne drzwi, dziwny rozruch, dramatyczna skłonność do poślizgu, tragiczna klimatyzacja (zarówno kabiną, jak i salon), niesprawny monitoring wewnątrz, beznadziejna KTJ, idiotyczne rozmieszczenie bezpiecznikow, brak możliwości odhamowania bez paru godzin zabawy, wymieniać dalej?
Hamulce, za ciężki człon A, fatalna ergonomia kabiny, tragicznie awaryjne drzwi, dziwny rozruch, dramatyczna skłonność do poślizgu, tragiczna klimatyzacja (zarówno kabiną, jak i salon), niesprawny monitoring wewnątrz, beznadziejna KTJ, idiotyczne rozmieszczenie bezpiecznikow, brak możliwości odhamowania bez paru godzin zabawy, wymieniać dalej?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Klima akurat jest o niebo lepsza niż w Swingu. Z drzwiami też, przynajmniej na Woli, szczególnych problemów nie mieliśmy. No i rozruch... Co w nim dziwnego?
Panie nie omylny oni piszą o 120N a tych na Woli raczej nie ma.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Żebyś się ciężko nie zdziwił czasem.Pablo-waw pisze:niesprawny monitoring wewnątrz, beznadziejna KTJ,
Co najmniej 2 są na T3.beni pisze:Panie nie omylny oni piszą o 120N a tych na Woli raczej nie ma.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Widziałem nagrania że 120n, 120na I 120n po przeróbce. Różnica dramatyczna - jakość w 120n po przeróbce niemal jak HD. A przed? Jak sowiecka kamera 8 mm wysmarowana warstwa smalcu. Do tego tylko w jednym, może dwóch monitoring wewnątrz działał. Info od mistrzów, z reszta te monitoring dla motorowego też nigdy nie działały. W swing? 99% czasu bez problemu, pozostały 1% różnieMisiekK pisze:Żebyś się ciężko nie zdziwił czasem.Pablo-waw pisze:niesprawny monitoring wewnątrz, beznadziejna KTJ,
Według mnie jakość nagrań w starych Pesach nie jest zła, widać wszystko to co trzeba. Nie wiem czego oczekujesz, żeby na nagraniu było widać przechodzące mrówki? Poza tym osoby które jeżdżą starymi Pesami uważają je za najlepsze.
Do ustalenia przebiegu wypadku taka jakość wystarczy, ale do rozpoznania twarzy, szczególnie w kiepskich warunkach oświetleniowych to już nie bardzo. No ale w tamtych czasach sensowne kamery IP nie były jeszcze standardem.
Dopiero po prawie 10 latach eksploatacji odkryli wady?Pablo-waw pisze:Cała ta konstrukcja to jedna wielka wada
Znane były od dawna ale nie wszystko można usunąć na zajezdni w nocy między zjazdem a wyjazdem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Coś mi się rzuciło na oczy, że po kilku latach użytkowania stwierdzono, że tramy PESA są za ciężkie. I co, będą skrobakiem usuwać nadmiar materiału? Podobno nasi wystąpili o karę od wytwórcy za wagon niezgodny z zamówieniem. Jeżeli wytwórca zapłaci, to wagony staną się lżejsze? Wczorajsze TVN Warszawa.
miłośnik 13N
Zwróćcie uwagę jak "skrócily się" Jazzy względem starych Pes. Praga, która chwilę wcześniej wprowadziła na swoje tory 60 Skód 14T (jeździ 58 - dwie już pocięto) w pewnym momencie nosiła się z zamiarem sprzedaży tych tramwajów między innymi ze względu na hałas i niszczenie łuków.
15/12/2005-12/7/2019
Jest. A które konkretnie osoby tak bardzo lubią stare pesy? Ta garstka co je od początku miała? Bo jakoś nie znam przypadku, by ktoś trenowany na swinga chciał się przesiąść. Mało, kilku kolegów celowo unikalo szkoleń albo próbowało oblewać testy...Flash8222 pisze:Według mnie jakość nagrań w starych Pesach nie jest zła, widać wszystko to co trzeba. Nie wiem czego oczekujesz, żeby na nagraniu było widać przechodzące mrówki? Poza tym osoby które jeżdżą starymi Pesami uważają je za najlepsze.
Rozumiem już.pawcio pisze:Znane były od dawna ale nie wszystko można usunąć na zajezdni w nocy między zjazdem a wyjazdem.
Tramicusy to pierwsze tramwaje Pesy więc zakłady te produkujac je musiały się dopiero uczyć i nabierać doświadczenia.
Tak, bardzo ładnie ujęte. Faktycznie to projekt jest dziełem EC Engineering, a tylko wykonanie Pesy. I zdecydowanie uczyli się na nich. Inna rzecz, że Swing to naprawdę udana konstrukcja, więc czegoś się nauczyli
Stwierdzono od razu. A że media dopiero teraz to wywąchały....Stary Pingwin pisze:Coś mi się rzuciło na oczy, że po kilku latach użytkowania stwierdzono, że tramy PESA są za ciężkie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.