Uważasz że dzięki tej zmianie 140 (718), 340 (805) i 738 są z gumy i przejmą tą ilość osób która teraz jeździ 190? Twój pomysł ze 160 jest dobry ale z linią 190 jest zły.KwZ pisze:Dlatego proponowałem 160 skasować, a 190 dać na Targówek. Wtedy Radzymińską mogłoby obsłużyć 140+340. Podobno jest 100 tys. potencjalnych pasażerów dla tych linii
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
A dlaczego właściwie będzie 340 a nie 440? Obsługa najdalszych rejonów, w 100% pokrywanie się ze zwyklakiem, a więc zero marudzenia, że bezpośrednie połączenie znikło... To trochę absurd, że pośpiechy mają krótsze trasy (tak porównując np. 412 z tym 340).
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Marudzenie to sam prezentujesz, zresztą ciągle. Na Radzymińskiej przyspieszone jest 527 i E-7.
A masz lepszy pomysł na pozbycie się 160? Skasować darmo (czyli za M2)? x40 można będzie podbić. A tak naprawdę należałoby jedno i drugie wysymulować w Visumie.Uważasz że dzięki tej zmianie 140 (718), 340 (805) i 738 są z gumy i przejmą tą ilość osób która teraz jeździ 190? Twój pomysł ze 160 jest dobry ale z linią 190 jest zły.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Za 160 i 517 będzie M2. Nie wiem po co chcesz zabierać CH Marki 190 i kierować na Targówek. Tam docierać będzie 162, być może. A tak chcesz kasować 160, logiczne bo Targówek dostanie M2, ale jednocześnie chcesz zabrać innym 190, gdzie metra nie dostaną i skierować linie na Targówek. Bez sensu.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Coście się tak uparli na to 160 i 517. 160 to trochę jak 503 na Ursynowie.
ŁK
503 przecina linie metra przy jednej stacji M1. 160 i 517 dublują tramwaj. A po wybudowaniu metra na Targówek to z Dw. Wileńskiego zaczeły by dublować M2. Jakaś lokalna linia na pewno się pojawi aby inne osiedla nie były bez komunikacji. Porównanie do 503 jak widzisz nie trafione. Zresztą po tym jak widać ZTM przygotował objazdy na Woli, coraz bardziej boje się ich propozycji. Mieli tyle czasu a tu byle jak to przygotowali. Coś napewno z Targówka poleci i trzeba się z tym już dziś pogodzić.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Trafione. Metro nie szło i nie bedzie szło pod Al.Solidarnosci. 503 równie dobrze przecina metro przy Nowym Swiecie. To, że 160 dojeżdża do Wileńskiego i metro też, to raczej zaleta, bo to wciąż węzeł. Odkąd powstało 160 do Feminy, ciąg ten dostał komplementarną obsługę Radzymińskiej i terenów przyległych. M2 nie ma ani przy Pl.Zankowym, ani Bankowym, ani Feminie, ani Centralnym (z Targowka zreszta i na wschodni nic nie ma). Z Centrum to może bym sie zgodził gdyby przy Radzyminskiej powstała stacja PKP.
Szkoda ze M2 spod ONZ nie próbuje choc troche skręcić w kier. Pl.Zawiszy, Starej Ochoty i Dw.Zachodniego. Może wtedy i Warszawa Główna jako węzeł do Mordoru miałaby sens.
Szkoda ze M2 spod ONZ nie próbuje choc troche skręcić w kier. Pl.Zawiszy, Starej Ochoty i Dw.Zachodniego. Może wtedy i Warszawa Główna jako węzeł do Mordoru miałaby sens.
ŁK
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36742
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Pominąłeś takie "dziadostwo", jak 190. Znajmy proporcje w swych sądach...Łukasz pisze:Odkąd powstało 160 do Feminy, ciąg ten [WZ] dostał komplementarną obsługę Radzymińskiej i terenów przyległych.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
190 nigdy nie jeździło na Targówek (tereny przyległe).Bastian pisze:Pominąłeś takie "dziadostwo", jak 190. Znajmy proporcje w swych sądach...Łukasz pisze:Odkąd powstało 160 do Feminy, ciąg ten [WZ] dostał komplementarną obsługę Radzymińskiej i terenów przyległych.
ŁK
Skoro dla Targówka wystarczy Radzymińska to po ki ch* metro jest w środku osiedla a nie wzdłuż Radzymińskiej?Emyl pisze:To ciekawe, że mieszkając niemal 12 lat na Targówku tak często z niego korzystałem.
ŁK
Zachodni ciąg WZ to najwyżej może sobie popatrzeć na metro jako dojazd na Targówek.fik pisze:Skoro Targówek musi mieć linię w środku osiedla, żeby z niej korzystać, to po ki chuj przystanki na Radzymińskiej?
A co z tramwajem od Stalowej? Upadł, bo jest metro, czy jest planowany mimo metra?
ŁK
Ech, pierwszy rzut by po prostu zbadać reakcję pasażerów...Pawel_ pisze: ↑16 lip 2018, 9:23Pometrowa komunikacja na Targówku..
http://www.targowek.info/2018/07/komuni ... sy-znikna/
A można prościej...
120 - OLESIN / GRODZISK - TARGÓWEK
140 - trasa bez zmian
160 - trasa bez zmian, ale częstotliwość 15/20/20
162 - tak jak w projekcie PL. HALLERA - EC SIEKIERKI
169 - trasa bez zmian, ale częstotliwość 15/15/15
176 - nie przejdzie, PL. HALLERA wiecznie żywy...
212 - bez zmian
227 - przejęcie trasy linii 500
256 - BRÓDNO-PODGRODIE - Krasnobrodzka – Chodecka – Łojewska – Łabiszyńska – Kondratowicza - św. Wincentego - Borzymowska - Trocka - Pratulińska - Handlowa - Ossowskiego - Barkocińska - Myszkowska - Gorzykowska - Radzymińska - gen. Rozwadowskiego - ks. Ziemowita - Swojska - Wierna - PKP ZACISZE-WILNO (15/20/20)
269 - BRÓDNO-PODGRODZIE – Krasnobrodzka – Chodecka – Łojewska – Łabiszyńska – Kondratowicza – Chodecka – Matki Teresy z Kalkuty – św. Wincentego - Borzymowska - Trocka - Radzymińska - al. Solidarności - Targowa - Kijowska – DW. WSCHODNI (10/15/15)
340 - jak w projekcie
345 - bez zmian
412 - jak w projekcie
500 - zmiana oznaczenia na 227
512 - zmiana oznaczenia na 290 i wydłużenie do Dw. Wschodniego
517 - moze być jak w projekcie
527 - wariant 1 jak w projekcie
738 - trasa bez zmian
E-7 - wariant jak w projekcie