Zmiany obsługowe - grudzień 2016

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4770
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 lis 2016, 20:44

Tak to ja też sobie mogę napisać. Albo powody znam i o nich piszę, albo nie znam i siedzę cicho.
Obrazek

fraktal
Posty: 5482
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 19 lis 2016, 20:53

Wiliam pisze:
Domas pisze:Ja bym prosił o pohamowanie się z takimi stwierdzeniami, bo są wyraźnie powody takich zmian.
Można je zdradzić? Chodzi o braki solówek na Woronicza? Co do 153 to nawet nie zgaduję.
Zgaduję, że na 179 będą Urbino 10, których Ostrobramska będzie miała nadmiar nieobsadzonych, schodząc ze 153, na którą to linię z kolei wejdą o 2 metry dłuższe wozy Arrivy.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 lis 2016, 21:05

Widocznie musiało, skoro doszło.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 19 lis 2016, 21:10

Akurat "Ostrobramska" do linii 107 czy 179 ma w sumie tyle co przez przejechać przez Wisłę, więc nie płaczcie i nie szukajcie dziury w całym. A co do linii 153, to cokolwiek większego na tej linii jest na wagę złota, skąd by nie dojeżdżało. A i tak sądzę, że jeśli Arriva zawita w Rembertowie, a ma dojazdy płatne, to tylko przejściowo.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 lis 2016, 21:20

fraktal pisze:
Wiliam pisze:Można je zdradzić? Chodzi o braki solówek na Woronicza? Co do 153 to nawet nie zgaduję.
Zgaduję, że na 179 będą Urbino 10, których Ostrobramska będzie miała nadmiar nieobsadzonych, schodząc ze 153, na którą to linię z kolei wejdą o 2 metry dłuższe wozy Arrivy.
I takie wozy wyśle również na 107. ;)

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 19 lis 2016, 21:31

Wiliam pisze:Można je zdradzić? Chodzi o braki solówek na Woronicza? Co do 153 to nawet nie zgaduję.
Oczywiście, w przypadku 153 i 179 w sumie przyczyna jest łączona, bo raz, że z planu schodzi kolejne 25 wozów, w tym te, które obsługiwany 179 (SU12 #A0xx z Mobilisu), a do tego, jak napisał Zaciszanin, 153 od dawna prosi się o większe wozy. W najbliższym czasie będzie dużo takich zmian, których zwykli zjadacze chleba nie zrozumieją. Poza tym robicie taki raban o dojazd "Ostrobramskiej" na Ursynów Płn., a nikt się nie połasił sprawdzić w żaden sposób ile to wyjdzie kilometrów - 12,5. Tyle samo co na Targówek na przykład.

alojz
Posty: 2661
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 19 lis 2016, 21:44

ZaciszaniN pisze:A i tak sądzę, że jeśli Arriva zawita w Rembertowie, a ma dojazdy płatne, to tylko przejściowo.
A dlaczego ma płatne dojazdy?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4770
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 lis 2016, 21:52

Ja nie robię rabanu. Uważam tylko, że skoro piszesz że są powody (co wiemy wszyscy), to oznacza że je znasz. Mi to naprawdę lotto kto, co i gdzie obsługuje. Ale chętnie poznam przyczyny. Bo może za takimi zmianami jest ukryte jakieś większe zjawisko.
Zejście Mobilisu z kontraktu nie implikuje automatycznie że to Ostrobramska musi go zastąpić. Ok, jest potrzeba na 10 metrów, inaczej się nie da - zrozumiem.
Potrzeba większego taboru na 153 też raczej nie wiąże się automatycznie z obsługą przez Arrivę. Nie wiem, może jest dogmat o oddaniu całej linii ajentowi i zostało brygad akurat tyle ile ma tylko 153 i żadna inna linia? Nie wiem jak jest, ale nie wygląda to przekonująco pod względem logiki, kosztów, środowiska i co tam sobie jeszcze wymyślimy.
Obrazek

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 lis 2016, 22:03

Wiliam pisze:Nie wiem, może jest dogmat o oddaniu całej linii ajentowi i zostało brygad akurat tyle ile ma tylko 153 i żadna inna linia?
Choćby 152 ma dokładnie taki sam układ brygad przez cały tydzień co 153, a oddawanie całych linii ajentowi może być trochę krzywdzące, 29 brygad w weekend dla Arrivy to chyba nie jest wygórowana liczba i mogłoby być wozów więcej w ruchu? ;)

fraktal
Posty: 5482
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 19 lis 2016, 22:24

Po to ZTM zrezygnował z wyznaczania mniejszych obszarów obsługowych dla ajentów, żeby mieć swobodę w doborze obsługi. W każdym razie, jeśli od stycznia dodatkowo zejdzie drugi kontrakt Mobilisu i jeden Grodzia, to pewnie Ostrobramska będzie musiała obsługiwać nie tylko 179 czy 518 ale inne egzotyczne linie np. 191. :P

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4770
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 lis 2016, 22:26

Ja nie wiem! Ja tylko pytam. Podobno wiecie.
Obrazek

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 19 lis 2016, 23:04

alojz pisze:
ZaciszaniN pisze:A i tak sądzę, że jeśli Arriva zawita w Rembertowie, a ma dojazdy płatne, to tylko przejściowo.
A dlaczego ma płatne dojazdy?
Tak wcześniej wyczytałem.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Łukasz
Posty: 10635
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lis 2016, 23:42

ashir pisze:
Walas pisze:Ciesz się, że nie będzie takiej Stalowej na 179...
A co jest złego w Stalowej? :P
Zwłaszcza w takiej Stalowej. Stalowa kiedyś na 192 jeździła nawet.
ŁK

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 lis 2016, 0:00

fraktal pisze:Po to ZTM zrezygnował z wyznaczania mniejszych obszarów obsługowych dla ajentów, żeby mieć swobodę w doborze obsługi. W każdym razie, jeśli od stycznia dodatkowo zejdzie drugi kontrakt Mobilisu i jeden Grodzia, to pewnie Ostrobramska będzie musiała obsługiwać nie tylko 179 czy 518 ale inne egzotyczne linie np. 191. :P
Naprawdę zdziwię się, jeśli nie będzie aneksów. ;)

Walas
Posty: 17099
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 20 lis 2016, 7:18

Łukasz pisze:
ashir pisze:A co jest złego w Stalowej? :P
Zwłaszcza w takiej Stalowej. Stalowa kiedyś na 192 jeździła nawet.
Ale wtedy jeździło z Pl. Hallera na Wyczółki.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Zablokowany