Zmiany obsługowe - grudzień 2016
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Tak to ja też sobie mogę napisać. Albo powody znam i o nich piszę, albo nie znam i siedzę cicho.
Zgaduję, że na 179 będą Urbino 10, których Ostrobramska będzie miała nadmiar nieobsadzonych, schodząc ze 153, na którą to linię z kolei wejdą o 2 metry dłuższe wozy Arrivy.Wiliam pisze:Można je zdradzić? Chodzi o braki solówek na Woronicza? Co do 153 to nawet nie zgaduję.Domas pisze:Ja bym prosił o pohamowanie się z takimi stwierdzeniami, bo są wyraźnie powody takich zmian.
Widocznie musiało, skoro doszło.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Akurat "Ostrobramska" do linii 107 czy 179 ma w sumie tyle co przez przejechać przez Wisłę, więc nie płaczcie i nie szukajcie dziury w całym. A co do linii 153, to cokolwiek większego na tej linii jest na wagę złota, skąd by nie dojeżdżało. A i tak sądzę, że jeśli Arriva zawita w Rembertowie, a ma dojazdy płatne, to tylko przejściowo.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
I takie wozy wyśle również na 107.fraktal pisze:Zgaduję, że na 179 będą Urbino 10, których Ostrobramska będzie miała nadmiar nieobsadzonych, schodząc ze 153, na którą to linię z kolei wejdą o 2 metry dłuższe wozy Arrivy.Wiliam pisze:Można je zdradzić? Chodzi o braki solówek na Woronicza? Co do 153 to nawet nie zgaduję.
Oczywiście, w przypadku 153 i 179 w sumie przyczyna jest łączona, bo raz, że z planu schodzi kolejne 25 wozów, w tym te, które obsługiwany 179 (SU12 #A0xx z Mobilisu), a do tego, jak napisał Zaciszanin, 153 od dawna prosi się o większe wozy. W najbliższym czasie będzie dużo takich zmian, których zwykli zjadacze chleba nie zrozumieją. Poza tym robicie taki raban o dojazd "Ostrobramskiej" na Ursynów Płn., a nikt się nie połasił sprawdzić w żaden sposób ile to wyjdzie kilometrów - 12,5. Tyle samo co na Targówek na przykład.Wiliam pisze:Można je zdradzić? Chodzi o braki solówek na Woronicza? Co do 153 to nawet nie zgaduję.
A dlaczego ma płatne dojazdy?ZaciszaniN pisze:A i tak sądzę, że jeśli Arriva zawita w Rembertowie, a ma dojazdy płatne, to tylko przejściowo.
Ja nie robię rabanu. Uważam tylko, że skoro piszesz że są powody (co wiemy wszyscy), to oznacza że je znasz. Mi to naprawdę lotto kto, co i gdzie obsługuje. Ale chętnie poznam przyczyny. Bo może za takimi zmianami jest ukryte jakieś większe zjawisko.
Zejście Mobilisu z kontraktu nie implikuje automatycznie że to Ostrobramska musi go zastąpić. Ok, jest potrzeba na 10 metrów, inaczej się nie da - zrozumiem.
Potrzeba większego taboru na 153 też raczej nie wiąże się automatycznie z obsługą przez Arrivę. Nie wiem, może jest dogmat o oddaniu całej linii ajentowi i zostało brygad akurat tyle ile ma tylko 153 i żadna inna linia? Nie wiem jak jest, ale nie wygląda to przekonująco pod względem logiki, kosztów, środowiska i co tam sobie jeszcze wymyślimy.
Zejście Mobilisu z kontraktu nie implikuje automatycznie że to Ostrobramska musi go zastąpić. Ok, jest potrzeba na 10 metrów, inaczej się nie da - zrozumiem.
Potrzeba większego taboru na 153 też raczej nie wiąże się automatycznie z obsługą przez Arrivę. Nie wiem, może jest dogmat o oddaniu całej linii ajentowi i zostało brygad akurat tyle ile ma tylko 153 i żadna inna linia? Nie wiem jak jest, ale nie wygląda to przekonująco pod względem logiki, kosztów, środowiska i co tam sobie jeszcze wymyślimy.
Choćby 152 ma dokładnie taki sam układ brygad przez cały tydzień co 153, a oddawanie całych linii ajentowi może być trochę krzywdzące, 29 brygad w weekend dla Arrivy to chyba nie jest wygórowana liczba i mogłoby być wozów więcej w ruchu?Wiliam pisze:Nie wiem, może jest dogmat o oddaniu całej linii ajentowi i zostało brygad akurat tyle ile ma tylko 153 i żadna inna linia?
Po to ZTM zrezygnował z wyznaczania mniejszych obszarów obsługowych dla ajentów, żeby mieć swobodę w doborze obsługi. W każdym razie, jeśli od stycznia dodatkowo zejdzie drugi kontrakt Mobilisu i jeden Grodzia, to pewnie Ostrobramska będzie musiała obsługiwać nie tylko 179 czy 518 ale inne egzotyczne linie np. 191.
Ja nie wiem! Ja tylko pytam. Podobno wiecie.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Tak wcześniej wyczytałem.alojz pisze:A dlaczego ma płatne dojazdy?ZaciszaniN pisze:A i tak sądzę, że jeśli Arriva zawita w Rembertowie, a ma dojazdy płatne, to tylko przejściowo.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Zwłaszcza w takiej Stalowej. Stalowa kiedyś na 192 jeździła nawet.ashir pisze:A co jest złego w Stalowej?Walas pisze:Ciesz się, że nie będzie takiej Stalowej na 179...
ŁK
Naprawdę zdziwię się, jeśli nie będzie aneksów.fraktal pisze:Po to ZTM zrezygnował z wyznaczania mniejszych obszarów obsługowych dla ajentów, żeby mieć swobodę w doborze obsługi. W każdym razie, jeśli od stycznia dodatkowo zejdzie drugi kontrakt Mobilisu i jeden Grodzia, to pewnie Ostrobramska będzie musiała obsługiwać nie tylko 179 czy 518 ale inne egzotyczne linie np. 191.
Ale wtedy jeździło z Pl. Hallera na Wyczółki.Łukasz pisze:Zwłaszcza w takiej Stalowej. Stalowa kiedyś na 192 jeździła nawet.ashir pisze:A co jest złego w Stalowej?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1