Zmiany obsługowe - grudzień 2016
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Jeju, jak wy to wszystko przeżywacie.
Zeby były aneksy, to jeszcze musi być na co ten aneks.ashir pisze:Naprawdę zdziwię się, jeśli nie będzie aneksów.fraktal pisze:Po to ZTM zrezygnował z wyznaczania mniejszych obszarów obsługowych dla ajentów, żeby mieć swobodę w doborze obsługi. W każdym razie, jeśli od stycznia dodatkowo zejdzie drugi kontrakt Mobilisu i jeden Grodzia, to pewnie Ostrobramska będzie musiała obsługiwać nie tylko 179 czy 518 ale inne egzotyczne linie np. 191.
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
I tak jest głupotą obsługa przez Woronicza 517 - linia nie przebiega nawet w pobliżu R-1, a Stalowa i Kleszczowa - czy nawet Mobilis mają ją pod nosem.Walas pisze:Nic, tylko to już by była głupota . To tak jakby dać "Woronicza" na no niewiem... 111ashir pisze:A co jest złego w Stalowej?
No i przecież również obsługują 517.
Nie jest głupotą, bo włączenia na tą linie są od Centrum/Dw. Centralnego/Łopuszańskiej. Na DWC dojeżdza na linie to i na 517 może dojeżdzać się włączyć.Michalk001 pisze:I tak jest głupotą obsługa przez Woronicza 517 - linia nie przebiega nawet w pobliżu R-1, a Stalowa i Kleszczowa - czy nawet Mobilis mają ją pod nosem.Walas pisze: Nic, tylko to już by była głupota . To tak jakby dać "Woronicza" na no niewiem... 111
Na Łopuszańską dojeżdza się włączyć na N35 to i na 517 może.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ja bym obstawiał wersję z możliwością zdalnego, stałego nadzoru z centrali ruchu. Biorąc pod uwagę, co remont Żołnierskiej robi z rembertowskimi rozkładami, to taka opcja wydaje się być sympatyczna. Widziałem, jak to działało na 503 w dniu czarnego protestu i to jest naprawdę spora korzyść systemowa.Wiliam pisze:Potrzeba większego taboru na 153 też raczej nie wiąże się automatycznie z obsługą przez Arrivę. Nie wiem, może jest dogmat o oddaniu całej linii ajentowi i zostało brygad akurat tyle ile ma tylko 153 i żadna inna linia? Nie wiem jak jest, ale nie wygląda to przekonująco pod względem logiki, kosztów, środowiska i co tam sobie jeszcze wymyślimy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08
To wygląda na pomysł, który może coś rozwiązać. A jak to działa? Śledzenie: OK. Decydowanie o odjazdach: OK.
A co będzie brakowało jak wszystko gdzieś ugrzęźnie po drodze? Poproszę o trochę edukacji w tym temacie, albo gdzie można coś więcej się dowiedzieć...
A co będzie brakowało jak wszystko gdzieś ugrzęźnie po drodze? Poproszę o trochę edukacji w tym temacie, albo gdzie można coś więcej się dowiedzieć...
Dyspozytor w centrali (chyba ZTM) widzi pojazdy na mapie i ma do nich bezpośrednie połączenie, wiec nie potrzeba instruktora fizycznie na krańcu, by prowadzić SB, a i prowadzący widzi nie tylko to, co mu wpadło na kraniec, ale i całą obsadę linii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08
Dzięki za info. W takich przypadkach chyba słabą stroną jest to, że jak wszystko ugrzęźnie to i Salomon z pustego nie naleje. Ale pomocne to niewątpliwie by było.
GPS to chyba większość pojazdów ma skoro to nawet w Trambusie się udostępnia. Czyli że nowością jest system łączności z kierowcą?
Czy to taka nowość to nie wiem, bo na linii ZTM-kierowca pojawiło się to już za czasów PKS-u na 743, a na trochę większa skalę w Autosanach EEC od 1 września 2015 roku. Na szeroką skalę zaczyna to wchodzić już właściwie od najnowszego kontraktu Mobilisu.Wiliam pisze:GPS to chyba większość pojazdów ma skoro to nawet w Trambusie się udostępnia. Czyli że nowością jest system łączności z kierowcą?
Tyle że 153 jest takim kwiatkiem, że (do tej pory) zbierało się to wytracone półkursy, bo nie za bardzo jest tym jak sterować.pawcio pisze:Dyspozytor w centrali (chyba ZTM) widzi pojazdy na mapie i ma do nich bezpośrednie połączenie, wiec nie potrzeba instruktora fizycznie na krańcu, by prowadzić SB, a i prowadzący widzi nie tylko to, co mu wpadło na kraniec, ale i całą obsadę linii.
Szkoda, że nikt nie wspomniał o tym, iż coś tam z Mobilisu zaczyna z Płowieckiej Metro Politechnika.Michalk001 pisze:I tak jest głupotą obsługa przez Woronicza 517 - linia nie przebiega nawet w pobliżu R-1, a Stalowa i Kleszczowa - czy nawet Mobilis mają ją pod nosem.Walas pisze: Nic, tylko to już by była głupota . To tak jakby dać "Woronicza" na no niewiem... 111
Dwa razy to miałem. Dwa razy wytraciłem po kółku.lis93 pisze:Tyle że 153 jest takim kwiatkiem, że (do tej pory) zbierało się to wytracone półkursy, bo nie za bardzo jest tym jak sterować.
Zaczyna też z Traktu Lubelskiego w kierunku Starej Miłosnej, nawet 3 brygady, ale... co z tego?Pawel_ pisze:Szkoda, że nikt nie wspomniał o tym, iż coś tam z Mobilisu zaczyna z Płowieckiej Metro Politechnika.
Post Miłośnika komunikacji wyemigrował do tematu o zmianach z listopada. Miłośnika uprasza się o pisanie o zmianach z danego miesiąca w temacie jego dotyczącym.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears