Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 09 gru 2016, 14:27

Wiliam pisze:Gülermak jest dosyć solidny, tyle że oni sami zajmują się robotami budowlanymi przy stacjach i tunelach. Do części drogowej na pewno jest jakiś podwykonawca polski.
I dlatego w zeszłym roku mieli wypadek śmiertelny na budowie metra w Ankarze :P Pewnie, takie rzeczy się zdarzają najlepszym, niemniej w Warszawie wypadku dobrze by było gdyby się nie zdarzyło. Poza tym trzeba pamiętać, że harmonogram pracy podwykonawcy jest przekazywany przez wykonawcę, a zatem skoro Planeta działa jak działa, robi to na zlecenie Gülermak. Poza tym z tego, co widziałem swego czasu w Turcji, oni po prostu mają takie niefrasobliwe podejście do zmian organizacji ruchu.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 gru 2016, 18:21

Planeta to podobno próbuje ratować sytuację po poprzednim partaczu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 09 gru 2016, 18:37

Linia autobusowa 129, która kursuje z Ursusa przez Jelonki i zawraca na rondzie u zbiegu ul. Jana Olbrachta i Redutowej, pojedzie dalej. - Dla małych autobusów zorganizujemy zawrotkę na ul. Jana Olbrachta przed płotem budowy metra -

Dostaną przystanek za skrętem z Ordona w Kasprzaka na buspasie.

Po Nowym Roku przewidujemy dodatkowe kursy na tej linii - potwierdza nasz rozmówca w ZTM. W porze największego ruchu powstaną tzw. mikroszczyty, czyli linia 10 kursująca teraz co 8 minut, będzie podjeżdżać na przystanki np. co 4 albo co 6 minut.

Najwięcej pasażerów chce jechać "dziesiątką" do Dworca Centralnego. Dlatego prawdopodobnie dołożymy na jej trasę tramwaje, które będą się kierowały z pętli na ul. Górczewskiej przez Jelonki i Wolę, koło Dworca Centralnego do zajezdni na Mokotowie, a nie na Wyścigi.

"to będzie najprawdopodobniej nowa linia z pętli Znana z punktem przesiadkowym do linii 520 przy Płockiej"
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1, ... xLokWawImg

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 09 gru 2016, 19:14

Szeregowy_Równoległy pisze:To ja jeszcze przyczepię się do Skierniewickiej. Było do przewidzenia, że będzie się zatykać. A przez zatkaną Skierniewicką tramwaje nie pojadą. Koledzy donoszą, że od Szpitala Wolskiego do Płockiej w szczycie B jedzie się kwadrans albo więcej. Dziś mam 11 to sprawdzę te donosy. Nie było w planach wydzielenie torowiska na Skierniewickiej?
Od pudła wagonu do krawężnika są równe 3 m, niby można by pas 2,5 m wydzielić (musi zostać jakaś rezerwa między pasem ruchu a tramwajem), ale wątpię czy takie coś zatwierdziłby IR. Raczej wraz z zamknięciem Płockiej trzeba by myśleć o zakazie ruchu innych pojazdów niż ZTM.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 09 gru 2016, 19:37

Skierniewicka 10 minut opóźnienia mi wygenerowała. Do tego do Conrada dorzuciłem kolejne 3 w związku z priorytetem dla tramwaju który działa świetnie tylko jakoś motorowi nie umieją z niego korzystać. Na szczęście dalej priorytetu nie ma, więc do Huty dwie minuty można nadrobić.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

filosss
Posty: 1
Rejestracja: 01 lis 2016, 13:55

Post autor: filosss » 12 gru 2016, 8:36

lublin42 pisze:
Wiliam pisze:No to powinno być dobrze. Markę mają dobrą.
Na Elekcyjnej dzisiaj coś tam robili właśnie w kamizelkach z logiem firmy Planeta. Jako że obok mieli szablony do malowania pasów bus/taxi/mton to zapewne ich zadaniem było wytyczyć na asfalcie buspasy.
Na Elekcyjnej nadal niekonsekwencja, bo pomimo umieszczenia pod znakami B-36 znaków T-24 odnoszących się do odholowywania i informacji pod znakami D-11 i D-12 informacji, że obowiązuje od 10.12.2016 r. część znaków jeszcze zaklejona, a na odcinku między Monte Cassino, a Bat. Zośka auta nadal równolegle zaparkowane na owym buspasie... Poza tym część azyli już zamontowana w nowej lokalizacji. Jakość nawierzchni w miejscach uzupełnień po azylach w ich pierwotnej lokalizacji daje dużo do życzenia...

Markosek
Posty: 157
Rejestracja: 20 gru 2011, 23:31

Post autor: Markosek » 19 gru 2016, 15:02

19.12.2016 - w dalszym ciągu wprowadzana jest nowa organizacja ruchu na Górczewskiej -.- Trwa malowanie pasów i przygotowanie asfaltu pod to malowanie przy pomocy palników. Czy standardową procedurą jest kierowanie płomienia palnika bezpośrednio na butlę z gazem? Bo mam pewne wątpliwości, których najwidoczniej pracownicy wykonawcy nie mają.
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 20 gru 2016, 0:06

Na ostatniej sesji rady dzielnicy Wola można się było dowiedzieć, że zmiany mają być wdrażane przez 4 tygodnie. Nie rozumiem dlaczego wcześniej tego nie ogłoszono.
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8458
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 20 gru 2016, 9:12

Czy na trasach objazdowych tworzą się jakieś gigantyczne korki? Ktoś coś obserwuje?

gfedorynski
Posty: 718
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 20 gru 2016, 9:44

Na Obozowej i gen. Maczka jest szokująco dobrze. Wiadomo, że ciaśniej, niż przed zamknięciem Górczewskiej, ale spodziewałem się czegoś dużo gorszego. Korkują się nieoczekiwane miejsca - np. Wrocławska przed Powstańców (przy Statoilu) albo Radiowa przed rondem z Kaliskiego. I pewnie wiele jeszcze takich drobnych miejsc. Ale ogólnie jest dużo lepiej, niż "miało być". Przynajmniej w bemowskiej części, od znajomych słyszę, że Jelonki mają gorzej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27437
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 gru 2016, 11:41

Jest godzina 11.40. 184 i inne linie stoją do skrętu z Jerozolimskich w APT 3-4 zmiany świateł. BW20 na wprost śmiga. No KTO BY POMYŚLAŁ.

Obrazek
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Markosek
Posty: 157
Rejestracja: 20 gru 2011, 23:31

Post autor: Markosek » 20 gru 2016, 12:59

Prymasa stoi w stronę Wolskiej o każdej porze dnia :/
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27437
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 gru 2016, 13:05

No dobrze, ale lepiej stać tylko na Prymasa, niż na Prymasa i Jerozolimskich.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 20 gru 2016, 15:01

Na Elekcyjnej bywa że same autobusy stoją 2-3 zmiany świateł do skrętu w Górczewską, szczególnie w godzinach szczytu. Oddzielna faza świetlna do skrętu w lewo dla autobusów by się przydała.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3833
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 20 gru 2016, 18:17

lublin42 pisze:Na Elekcyjnej bywa że same autobusy stoją 2-3 zmiany świateł do skrętu w Górczewską, szczególnie w godzinach szczytu. Oddzielna faza świetlna do skrętu w lewo dla autobusów by się przydała.
Tam to by się przydała policja/straż miejska, żeby prywatne auta nie wjeżdżały w Górczewską.

ODPOWIEDZ