To, że były zamontowane fabrycznie nie oznacza, że muszą być na wieki wieków amen. Takie siedzenia ze Swingów też znikną podczas remontów.fraktal pisze:I jak rozumiem to właśnie PFRON rekomendował Tramwajom usunięcie miejsc siedzących na niskopodłogowej wstawce, które fabrycznie były zamontowane?
Życie to sztuka wyboru. Napiszę ci szczerze - wolę wprowadzać zmiany ułatwiające życie ludziom w wagonach, które będą zamawiane, będzie ich ponad 100 (a może i ponad 200) i będą po mieście jeździć przez kolejne 30 lat niż zabawiać się czymś co jest jedno, a w bliższej perspektywie i tak odejdzie do historii (i jestem pewien, że nikt się nad tym już nie pochyli, bo wymóg niskiej podłogi jest w tym pojeździe zachowany).fraktal pisze:Argument z PFRON-em - słaby, tak samo jak i ten o oczekiwaniu jedynie "kilku minut" na kolejny niskopodłogowy tramwaj. Skoro w rozkładzie mam napisane, że podjeżdża tramwaj niskopodłogowy - to znaczy dostosowany do potrzeb osób o obniżonej sprawności ruchowej, a nie tramwaj, który jedynie taki pojazd udaje.