KM na Bielanach (II)
Moderator: Wiliam
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Mnie zastanawia, że dało się 184 wcisnąć na pętlę, a 103 nadal stoi w krzakach. Po wywaleniu wszystkich tarchomińskich siekier na prawdę nie znalazło się miejsce również dla 103?
- vernalisadonis
- Posty: 3164
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Może dlatego, że 103 w razie korków da się sterować inaczej niż 184?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Moim zdaniem coś od strony południowej (albo 184 albo 203) powinno być wydłużone aby lepiej obsłużyć Wrzeciono. Pewnie łatwiej 203. I jeśli nie Przy Agorze to jakoś Nocznickiego lub podobnie. Zapotrzebowanie było, skoro wywalczono na chwilę zmianę 114.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Obstawiałbym bardziej potrzebną relację dla 203 od Metra Młociny przez Nocznickiego i poszerzane teraz ulice Książąt Mazowieckich koło zajezdni (d. Żoliborz) + Encyklopedyczną. Obie mają być przystosowane do ruchu autobusów, a to okolica, gdzie powstało dużo bloków i ludność domaga się dostępu do metra. Obawiam się tylko o możliwości zawrotkowe dla takiego 203. W razie czego reinkarnację mogłaby przejść pętla pamiętnej linii 381 na ul. Improwizacji, choć to teraz chyba kompletne odludzie i zbędne kilometry po kiepskiej nawierzchni. Albo jednokierunkowo - Nocznickiego, Książąt Mazowieckich, Heroldów, Pułkowa, gen. M. Wittek, Metro Młociny... Fort Wawrzyszew.
Chyba 384?
Ze 114 można żartować czy kpić. Ale kiedy z powodu wypadku na Grocie przez godzinę nie pojawia się żaden autobus 114, to już (szczególnie tym czekającym na przystanku) wesoło nie jest.Emyl pisze:A czemu nie od razu na Przasnyską?osa pisze:Może szykują się jakieś następne zmiany w tej okolicy... Przydałby się podział 114, a 511 przedłużone na Chomiczówkę.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27486
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ciekawe, co o tej sytuacji by powiedzieli ci, którzy gardłują przeciwko tramwajom, bo "jeden wypadek blokuje całą linię, a autobus zawsze jakoś przejedzie".
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Ja już taki stary, że pamiętam jeszcze czasy linii 381 na tej pętli. Obsługiwanej zresztą przez zajezdnię... Redutowa.ashir pisze:Chyba 384?
Nie no, Improwizacji to teraz już kompletne ruiny, tam już nie ma jak i po co żeby cokolwiek pojechało.osa pisze:Obstawiałbym bardziej potrzebną relację dla 203 od Metra Młociny przez Nocznickiego i poszerzane teraz ulice Książąt Mazowieckich koło zajezdni (d. Żoliborz) + Encyklopedyczną. Obie mają być przystosowane do ruchu autobusów, a to okolica, gdzie powstało dużo bloków i ludność domaga się dostępu do metra. Obawiam się tylko o możliwości zawrotkowe dla takiego 203. W razie czego reinkarnację mogłaby przejść pętla pamiętnej linii 381 na ul. Improwizacji, choć to teraz chyba kompletne odludzie i zbędne kilometry po kiepskiej nawierzchni. Albo jednokierunkowo - Nocznickiego, Książąt Mazowieckich, Heroldów, Pułkowa, gen. M. Wittek, Metro Młociny... Fort Wawrzyszew.
A czy Encyklopedyczna ma być/już jest ogarnięta także na dalszym odcinku, tzn. dalej za Heroldów na płn-zach ? Bo dość fajne miejsce na zawrotkę można by łatwo zrobić na skrzyżowaniu Encyklopedyczna/Michaliny/Radecka. Tam przecież nie trzeba dużej pętli tylko właśnie coś wielkości przeciwległego Fortu Wawrzyszew.
Kpienie jest tutaj z pomysłu z przedłużeniem 511, nie dotyczy to 114.Paweł D. pisze:Ze 114 można żartować czy kpić. Ale kiedy z powodu wypadku na Grocie przez godzinę nie pojawia się żaden autobus 114, to już (szczególnie tym czekającym na przystanku) wesoło nie jest.Emyl pisze:A czemu nie od razu na Przasnyską?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Emyl ironicznie podszedł do 114 i ma rację. Faktycznie, do szczęścia brakuje skierowania jej przez Przasnyską i pocięcia do 15 minut, bo Bródno mniej jeździ przez Grota i za to odcinek bielańsko-młociński został pokarany pocięciem.
Dlatego już dawno powinno się 114 podzielić na odcinek bródnowsko-żoliborski i młocińsko-metrowski. A wtedy jako dojazd z Chomiczówki do metra przedłużone 511. Nie widzę tu nic do śmiechu, ale może być tak, że mam po prostu inne poczucie humoru.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27486
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Do śmiechu jest co najwyżej dowożenie Chomiczówki w tył do Młocin miast w przód do Słodowca, ale batalię o to już dawno przegrano.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
- Posty: 2905
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A może takie coś?mb112 pisze:Nie no, Improwizacji to teraz już kompletne ruiny, tam już nie ma jak i po co żeby cokolwiek pojechało.
A czy Encyklopedyczna ma być/już jest ogarnięta także na dalszym odcinku, tzn. dalej za Heroldów na płn-zach ? Bo dość fajne miejsce na zawrotkę można by łatwo zrobić na skrzyżowaniu Encyklopedyczna/Michaliny/Radecka. Tam przecież nie trzeba dużej pętli tylko właśnie coś wielkości przeciwległego Fortu Wawrzyszew.
P.S. Schematu zawracania na pętli Metro Młociny nie załączam, bo jest powszechnie znany
-
- Posty: 4218
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A dlaczego ta linia nie miałaby jednego numeru?