Quo vadis, MZA?

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 cze 2017, 10:51

Przecież odcinkowe czasy przejazdu to nie jest de facto dzieło autorstwa ZTM. Więc nie tu pretensje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 cze 2017, 11:21

A CZYJE TO JEST DZIEŁO?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 cze 2017, 11:38

Przede wszystkim motorniczych, bo podstawą jest wynik analiz statystycznych danych z SNRT.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 cze 2017, 11:52

Kto przetwarza te dane, organizator czy TW?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 cze 2017, 12:19

TW. ZTM w zasadzie nie mierzy punktualności tramwajów, tylko ufa danym z SNRT.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 cze 2017, 12:31

To co robi organizator, jeżeli nie układa rozkładów?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 cze 2017, 12:32

Układa rozkłady jazdy na podstawie odcinkowych czasów przejazdu uzgodnionych z TW.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 cze 2017, 12:33

pawcio pisze:Przede wszystkim motorniczych, bo podstawą jest wynik analiz statystycznych danych z SNRT.
A analizuje to niewidomy człowiek, za zatrudnienie którego ktoś dostaje jakąś dotację? Bo nie uwierzę, że ktoś widzący i myślący to analizuje i przekłada na cokolwiek. No i rozumiem, że jeśli motorowi robią robotę, jakoś się wyrabiają i biorą premie, to sami bat na dupę sobie kręcą, bo ten niewidomy na tej podstawie dochodzi do wniosku, że czasu jest za dużo i można ciąć? A potem wychodzą kwiatki jak 26 na Wiatraczną, gdzie nie ma opcji przyjazdu o czasie jeżeli wykazuje się elementarne poszanowanie PoRD i instrukcji?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 cze 2017, 12:40

Jest to do pewnego stopnia błędne koło, a system ma kilka wad wrodzonych. Ale lepszego nie ma. Pomiarowcy-gryzipiórki to jednak lepsi nie są.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

drobert
Posty: 1428
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 23 cze 2017, 13:05

To jeśli SNRT nie jest idealny to mamy jeszcze karty drogowe gdzie też się wpisuje czasy przyjazdu na kraniec i jeśli z kart wynika, że są opóźnienia na większości kursów to nie jest powód by jakieś kroki podjąć?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 cze 2017, 13:34

Ale ja nie twierdzę, że pomiarowcy są lepsi. Ja mam pewne zastrzeżenia do jakości pracy osób analizujących dane z SNRT. Sam też czasem widzę statystyki i dla takiego 26 (mam alergię na tę linię) wyglądają one tak, że kursów dojeżdżających na -3 lub gorzej jest jakieś 2,5 raza więcej na Wiatracznej niż na Górczewskiej. W dniu, który oglądałem, na Wiatraczną na -3 i gorzej dojechało 26 brygad (z 84 mierzonych), a na Górczewską tylko 10. I te proporcje powtarzają się codziennie. Moim zdaniem powinno to sugerować korektę rozkładu w kierunku Wiatraka, ale ja nie jestem analitykiem.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 cze 2017, 14:47

Technologii analiz nie znam. Ja czasy międzyprzystankowe przyjmuję na kamiennych tablicach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Markosek
Posty: 157
Rejestracja: 20 gru 2011, 23:31

Post autor: Markosek » 23 cze 2017, 14:55

yavorius pisze:I taka jest generalnie wykładnia. Ustąpić pierwszeństwa trzeba wszystkim, nawet tym łamiącym przepisy.
Możesz zakładać, że kierowcy innych pojazdów znają i stosują się do PoRD. A ci, którzy się nie stosują proszą się o kłopoty. Nie może być tak, żeby kierowca jadący zgodnie z przepisami był winny wypadku, do którego nie doszłoby, gdyby ktoś inny przepisów nie złamał.
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2357
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 23 cze 2017, 14:59

A zasada ograniczonego zaufania?
Z mojego punktu widzenia - ustąp pierwszeństwa, to ustąp pierwszeństwa, a nie: "ustąp pierwszeństwa tym, którzy nie łamią przepisów".

Gdybyś na zielonej strzałce w prawo zderzył się z samochodem który zawraca z poprzecznej (zamiast skręcić w lewo), też byłaby Twoja wina, mimo iż on nie powinien zawracać.
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 02 paź 2017, 20:51

Czy z ładowarki na Spartańskiej to coś czasem korzysta, czy póki co tylko zużywa się prąd na oświetlenie tego brzydactwa?
Obrazek

ODPOWIEDZ