Jak to kursuje? - 2012-2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 22 cze 2017, 20:40

Które kursy linii T w ten weekend będą obsługiwane tramwajem promocyjnym?

bogdan2312
Posty: 143
Rejestracja: 07 wrz 2015, 23:04
Lokalizacja: Stara Ochota
Kontakt:

Post autor: bogdan2312 » 22 cze 2017, 23:20

Bardzo proszę o odjazdy 179/2 w DP w obu zmianach :)
Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o.
R-1 "Woronicza"

Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 22 cze 2017, 23:39

bogdan2312 pisze:Bardzo proszę o odjazdy 179/2 w DP w obu zmianach :)
Jeśli dobrze pamiętam to jest to tak:
Ursynów Północny: 8:05, 9:55, 11:35, 13:15, 14:55, 16:45, 18:35, 20:25, 21:55, 23:25
Osiedle Kabaty: 7:04, 9:00, 10:40, 12:20, 14:00, 15:50, 17:40, 19:31, 21:15, 22:45

bogdan2312
Posty: 143
Rejestracja: 07 wrz 2015, 23:04
Lokalizacja: Stara Ochota
Kontakt:

Post autor: bogdan2312 » 23 cze 2017, 14:43

Dziękuję bardzo :) Rozumiem, że od poniedziałku już nieaktualne..
Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o.
R-1 "Woronicza"

Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 23 cze 2017, 15:23

Z tego co wiem to będzie to tak:
Osiedle Kabaty: 5:29, 7:09
Ursynów Północny 6:25

Reszta bez zmian.

man1956
Posty: 1586
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 24 cze 2017, 13:23

Na wielu liniach w wakacyjnych rozkładach zlikwidowano dodatki i takt jest równy praktycznie przez cały dzień (np. na 102, 518, 141).
W związku z tym chyba zlikwidowano też dłuższe przerwy na śniadanie i kolację. Czy to jest zgodne z przepisami?

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2233
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 24 cze 2017, 13:33

MilosnikKomunikacji pisze:Które kursy linii T w ten weekend będą obsługiwane tramwajem promocyjnym?
Oby żaden :P

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 cze 2017, 13:38

man1956 pisze:Na wielu liniach w wakacyjnych rozkładach zlikwidowano dodatki i takt jest równy praktycznie przez cały dzień (np. na 102, 518, 141).
W związku z tym chyba zlikwidowano też dłuższe przerwy na śniadanie i kolację. Czy to jest zgodne z przepisami?
Przecież te przerwy były przede wszystkim poza szczytami. Co do rzeczy mają mieć dodatki?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

man1956
Posty: 1586
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 24 cze 2017, 13:59

No właśnie mają. Dzięki wydłużonym postojom dodatków pod koniec szczytu (np. 015 na 141) brygady całodzienne mogły mieć dłuższe postoje.
Tak było na wielu liniach od dziesiątek lat, więc nie rozumiem, skąd to zdziwienie.

bogdan2312
Posty: 143
Rejestracja: 07 wrz 2015, 23:04
Lokalizacja: Stara Ochota
Kontakt:

Post autor: bogdan2312 » 24 cze 2017, 14:06

MilosnikKomunikacji pisze:Z tego co wiem to będzie to tak:
Osiedle Kabaty: 5:29, 7:09
Ursynów Północny 6:25

Reszta bez zmian.

Dziękuję! A znasz jezcze może 1/179 w DP?
Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o.
R-1 "Woronicza"

Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 cze 2017, 14:08

Na większości linii postoje 15+ są przez cały międzyszczyt i bez dodatków.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

man1956
Posty: 1586
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 24 cze 2017, 14:33

Jeśli to jest zgodne z przepisami, to OK. Tak zresztą jest chyba w DS.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 cze 2017, 14:58

ZTM zawsze twierdzi że rozkłady robi dla pojazdów a nie kierowców. Przecież kierowca do autobusu przyspawany nie jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 24 cze 2017, 20:02

bogdan2312 pisze:
MilosnikKomunikacji pisze:Z tego co wiem to będzie to tak:
Osiedle Kabaty: 5:29, 7:09
Ursynów Północny 6:25

Reszta bez zmian.

Dziękuję! A znasz jezcze może 1/179 w DP?
Niestety nie.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 635
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 25 cze 2017, 22:33

pawcio pisze:ZTM zawsze twierdzi że rozkłady robi dla pojazdów a nie kierowców. Przecież kierowca do autobusu przyspawany nie jest.
Podejście o tyle prawidłowe, że to powinien być problem Operatora zaplanować odpowiednie służby. O tyle nieprawidłowe, że czasami postoje poniżej 15 minut po prostu nie wystarczą do zbicia opóźnienia.
Teoria i przepisy mówią, żeby służby do 6 h miały jedną przerwę min. 15 min, do 8 - jedną min. 30 min (z możliwością rozbicia na dwa razy min. 15), powyżej 8 h - razem 45 min (może być 15+30, może być 3x15). W praktyce znam rozkłady, które te przepisy nagminnie łamią (nie w Warszawie akurat, nie mam akurat na chwilę obecną możliwości dogłębnej analizy warszawskich tworów). Z drugiej strony Operator może ominąć problem tworząc SWLki, jednakże z doświadczenia wiem, że SWLki formą taką, jaką ja je tworzę na niektóre cele (czyli wóz A, przerwa min. 45-60 min, wóz B, co jest podstawą rozkładów w dużej części Europy zachodniej, od mojego Dublina przez Londyn po Berlin idąc), tworzą większą liczbę służb, niż zwykłe dzielenie całki na pół - z drugiej strony można to wyrównać mniejszą ilością pojazdów w ruchu z racji braku potrzeby nadmiernie długich postojów (przy f-15 można wtedy ściąć postoje np. 25 do 10, przy f-10 takie 20 do 10, itd., bo po prostu nie ma potrzeby piętnastek)...

Właśnie. @pawcio, pamiętam, że było rzucone hasło całej warszawskiej sieci tramwajowej na SWLkach. Wciąż jest to aktualne, i jeśli tak, jak daleko to zaszło?
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Zablokowany