Jak to kursuje? - 2012-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Które kursy linii T w ten weekend będą obsługiwane tramwajem promocyjnym?
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 23:04
- Lokalizacja: Stara Ochota
- Kontakt:
Bardzo proszę o odjazdy 179/2 w DP w obu zmianach
Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o.
R-1 "Woronicza"
Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29
R-1 "Woronicza"
Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Jeśli dobrze pamiętam to jest to tak:bogdan2312 pisze:Bardzo proszę o odjazdy 179/2 w DP w obu zmianach
Ursynów Północny: 8:05, 9:55, 11:35, 13:15, 14:55, 16:45, 18:35, 20:25, 21:55, 23:25
Osiedle Kabaty: 7:04, 9:00, 10:40, 12:20, 14:00, 15:50, 17:40, 19:31, 21:15, 22:45
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 23:04
- Lokalizacja: Stara Ochota
- Kontakt:
Dziękuję bardzo Rozumiem, że od poniedziałku już nieaktualne..
Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o.
R-1 "Woronicza"
Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29
R-1 "Woronicza"
Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Z tego co wiem to będzie to tak:
Osiedle Kabaty: 5:29, 7:09
Ursynów Północny 6:25
Reszta bez zmian.
Osiedle Kabaty: 5:29, 7:09
Ursynów Północny 6:25
Reszta bez zmian.
Na wielu liniach w wakacyjnych rozkładach zlikwidowano dodatki i takt jest równy praktycznie przez cały dzień (np. na 102, 518, 141).
W związku z tym chyba zlikwidowano też dłuższe przerwy na śniadanie i kolację. Czy to jest zgodne z przepisami?
W związku z tym chyba zlikwidowano też dłuższe przerwy na śniadanie i kolację. Czy to jest zgodne z przepisami?
Oby żadenMilosnikKomunikacji pisze:Które kursy linii T w ten weekend będą obsługiwane tramwajem promocyjnym?
Przecież te przerwy były przede wszystkim poza szczytami. Co do rzeczy mają mieć dodatki?man1956 pisze:Na wielu liniach w wakacyjnych rozkładach zlikwidowano dodatki i takt jest równy praktycznie przez cały dzień (np. na 102, 518, 141).
W związku z tym chyba zlikwidowano też dłuższe przerwy na śniadanie i kolację. Czy to jest zgodne z przepisami?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No właśnie mają. Dzięki wydłużonym postojom dodatków pod koniec szczytu (np. 015 na 141) brygady całodzienne mogły mieć dłuższe postoje.
Tak było na wielu liniach od dziesiątek lat, więc nie rozumiem, skąd to zdziwienie.
Tak było na wielu liniach od dziesiątek lat, więc nie rozumiem, skąd to zdziwienie.
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 23:04
- Lokalizacja: Stara Ochota
- Kontakt:
MilosnikKomunikacji pisze:Z tego co wiem to będzie to tak:
Osiedle Kabaty: 5:29, 7:09
Ursynów Północny 6:25
Reszta bez zmian.
Dziękuję! A znasz jezcze może 1/179 w DP?
Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o.
R-1 "Woronicza"
Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29
R-1 "Woronicza"
Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29
Na większości linii postoje 15+ są przez cały międzyszczyt i bez dodatków.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jeśli to jest zgodne z przepisami, to OK. Tak zresztą jest chyba w DS.
ZTM zawsze twierdzi że rozkłady robi dla pojazdów a nie kierowców. Przecież kierowca do autobusu przyspawany nie jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Niestety nie.bogdan2312 pisze:MilosnikKomunikacji pisze:Z tego co wiem to będzie to tak:
Osiedle Kabaty: 5:29, 7:09
Ursynów Północny 6:25
Reszta bez zmian.
Dziękuję! A znasz jezcze może 1/179 w DP?
- TranslatorPS
- Posty: 644
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Podejście o tyle prawidłowe, że to powinien być problem Operatora zaplanować odpowiednie służby. O tyle nieprawidłowe, że czasami postoje poniżej 15 minut po prostu nie wystarczą do zbicia opóźnienia.pawcio pisze:ZTM zawsze twierdzi że rozkłady robi dla pojazdów a nie kierowców. Przecież kierowca do autobusu przyspawany nie jest.
Teoria i przepisy mówią, żeby służby do 6 h miały jedną przerwę min. 15 min, do 8 - jedną min. 30 min (z możliwością rozbicia na dwa razy min. 15), powyżej 8 h - razem 45 min (może być 15+30, może być 3x15). W praktyce znam rozkłady, które te przepisy nagminnie łamią (nie w Warszawie akurat, nie mam akurat na chwilę obecną możliwości dogłębnej analizy warszawskich tworów). Z drugiej strony Operator może ominąć problem tworząc SWLki, jednakże z doświadczenia wiem, że SWLki formą taką, jaką ja je tworzę na niektóre cele (czyli wóz A, przerwa min. 45-60 min, wóz B, co jest podstawą rozkładów w dużej części Europy zachodniej, od mojego Dublina przez Londyn po Berlin idąc), tworzą większą liczbę służb, niż zwykłe dzielenie całki na pół - z drugiej strony można to wyrównać mniejszą ilością pojazdów w ruchu z racji braku potrzeby nadmiernie długich postojów (przy f-15 można wtedy ściąć postoje np. 25 do 10, przy f-10 takie 20 do 10, itd., bo po prostu nie ma potrzeby piętnastek)...
Właśnie. @pawcio, pamiętam, że było rzucone hasło całej warszawskiej sieci tramwajowej na SWLkach. Wciąż jest to aktualne, i jeśli tak, jak daleko to zaszło?
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023