Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 kwie 2017, 11:33

A czemu miałby zmieniać? Poza tym o tym to raczej decyduje organizator. ;)

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 24 kwie 2017, 15:31

Zmiana numeracji na 9xxx u ajentów oparta była - jak wynikało z twierdzenia ZTM - na podkreśleniu, że ajenci wybierani w kontraktach osiągnęli już jakoby poziom jakości obsługi porównywalny z MZA, zatem nie ma potrzeby dłużej stygmatyzować ich literką A i ich numery taborowe zostały niejako zrównane systemowo z tymi, które są nadawane wozom MZA.
Wozy ze starszych kontraktów - w myśl tej logiki - oferują niższy poziom, zatem literka A pozostaje. Nie wiem, jak to się ma do rzeczywistości, zwłaszcza że numery według "bezliterkowego" schematu otrzymują teraz także szroty kursujące na elkach.

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 24 kwie 2017, 15:40

Wozy na elkach nigdy nie miały numerów taborowych na Axxx, zresztą nie miały żadnych, dopiero niedawno to wprowadzono. I dobrze. Aczkolwiek taborowe na Elkach są nadawane na jakiejś zasadzie, wbrew temu co jest na normalnych liniach. Co prawda na raczej mało sensownej zasadzie, ale jednak jakaś jest.

PS Np. VDL Citea to raczej nie szrot ;)

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3107
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 24 kwie 2017, 15:59

O numerach taborowych na liniach uzupełniających jest tutaj.
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... racja-elki
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 24 kwie 2017, 18:35

MilosnikKomunikacji pisze:Wozy na elkach nigdy nie miały numerów taborowych na Axxx
No co ty nie powiesz:
http://phototrans.pl/14,785182,0,VDL_Be ... _A687.html
http://phototrans.pl/14,717033,0,VDL_Be ... _A693.html
http://phototrans.pl/14,826904,0,Citro_ ... _A691.html
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 24 kwie 2017, 18:56

kocur pisze:
MilosnikKomunikacji pisze:Wozy na elkach nigdy nie miały numerów taborowych na Axxx
No co ty nie powiesz:
http://phototrans.pl/14,785182,0,VDL_Be ... _A687.html
http://phototrans.pl/14,717033,0,VDL_Be ... _A693.html
http://phototrans.pl/14,826904,0,Citro_ ... _A691.html
Mi chodziło o numery nadawane przez ZTM, a te to są wewnętrzne wynalazki przewoźnika, na takiej samej zasadzie jak w Polonusie numery litera+3 cyfry...

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 kwie 2017, 19:53

Wcześniej też były wymagane numery taborowe, ale była dużo większa swoboda...

1000
Posty: 626
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 25 kwie 2017, 7:55

Jalerb pisze:Zmiana numeracji na 9xxx u ajentów oparta była - jak wynikało z twierdzenia ZTM - na podkreśleniu, że ajenci wybierani w kontraktach osiągnęli już jakoby poziom jakości obsługi porównywalny z MZA, zatem nie ma potrzeby dłużej stygmatyzować ich literką A i ich numery taborowe zostały niejako zrównane systemowo z tymi, które są nadawane wozom MZA.
No jakoś musieli to uzasadnić. Ktoś wpadł na pomysł zmiany czyli nowej wizualizacji numeracji i dorobiono ideologię.
Wozy ze starszych kontraktów - w myśl tej logiki - oferują niższy poziom, zatem literka A pozostaje. Nie wiem, jak to się ma do rzeczywistości, zwłaszcza że numery według "bezliterkowego" schematu otrzymują teraz także szroty kursujące na elkach.
Widać po wozach "e-Lek", że oferowany poziom nie ma tu nic do rzeczy. Postanowiono nie ruszać starszych wozów, bo to są koszty, które musieliby ponieść przewoźnicy (a tego w kontrakcie nie było).

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 kwie 2017, 8:03

Jalerb pisze:Nie wiem, jak to się ma do rzeczywistości, zwłaszcza że numery według "bezliterkowego" schematu otrzymują teraz także szroty kursujące na elkach.
Szroty? To chyba nie pamiętasz początków? Poziom usług na liniach lokalnych został znacząco podwyższony.
1000 pisze:Widać po wozach "e-Lek", że oferowany poziom nie ma tu nic do rzeczy.
Właśnie na liniach lokalnych standard pojazdów się znacząco poprawił.

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 22 maja 2017, 17:07

Dzisiaj na 123 krąży 10164. Wczoraj na Kupiecbusie pojawiły się A564 i A570. Dziwna ta polityka Grodzia.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2242
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 03 cze 2017, 12:23

Do kiedy miały kursować U12 z Mobilisu? Nie do końca czerwca?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 cze 2017, 13:13

Tak.

Tiger-Bus
Posty: 21
Rejestracja: 08 cze 2017, 15:20

Post autor: Tiger-Bus » 26 cze 2017, 17:15

Czy mógłbym poprosić o informacje na temat stawek na godzinę i ewentualnych premiach dla kierowców zasilających w Mobilisie i Arrivie?

mickam
Posty: 14
Rejestracja: 23 mar 2015, 13:02

Post autor: mickam » 27 cze 2017, 22:09


Flash8222
Posty: 7630
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 cze 2017, 22:19

Komuś grunt pod nogami pali się, a podobno na umowę zlecenie nie przyjmują.

ODPOWIEDZ