![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Moderator: Wiliam
Ja bym odpisał tak:
Nieśmiało postawię tezę, że nie jest rolą konsultacji społecznych, aby:KwZ pisze: 1. Konsultacje społeczne nie wykazały potrzeby tunelu.
Przy założeniu zachowania Prawa Lewisa-Mogridge'a stan nie powinien się pogorszyć. Przy takiej samej zdolności kierowców do poruszania (cena paliwa itd.) korki są wartością stałą.Prognozy o zmniejszeniu się ruchu kołowego po otwarciu linii tramwajowej to mrzonki.
Myślisz? Mnie się wydaje, ze to prawo jednak sprawdza.desert_eag pisze:Chciałbym wierzyć w to "bez ryzyka". I chciałbym wierzyć w zapewnienia, że przepustowość skrzyżowania po przebudowie w ogóle lub tylko nieznacznie się zmniejszy. Praktyka w Warszawie pokazuje zupełnie co innego, zwłaszcza jeśli chodzi o te super programy nowostawianych sygnalizacji świetlnych.