Tarchomin i Nowodwory (III)
Moderator: Wiliam
Bingo!
A no to w sumie cud że to nie przystanek im. gen. Pattona.
Tak właśnie się to odbywa + opinia Zespołu Nazewnictwa Miejskiego.
Protesty, ze szczególnym uwzględnieniem argumentu Starego Miasta i Uniwerku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mieszkanka, która lobbowała w zeszłym roku za linią tramwajową wzdłuż Modlińskiej, przekonywała mnie, że w okolicy (Żerań, Piekiełko) powstało ostatnio mnóstwo osiedli. Według niej dla ludzkości, która tam mieszka, linia 518 jest najwygodniejsza w dojazdach do Śródmieścia. Inne połączenia, nie dość, że wymagają przesiadek (nie zawsze wygodnych - tramwaje na pętli Żerań FSO, kiedy akurat tam kursują), to wypadają słabo, np. 509 tkwi w korkach i jest zatłoczone. Zamiast likwidować 510 kilka lat temu, należało je skrócić z Nowodworów do Metra Marymont i teraz byłby spokój.
Linia 518 też jest zatłoczona i też tkwi w takich samych korkach. Osobiście uważam, że i tak 518 w którymś momencie historii na M. Marymont wyląduje. Dać jednoperonową przesiadkę w 116 i na tym temat jest do zakończenia.osa pisze: ↑12 paź 2017, 18:29Mieszkanka, która lobbowała w zeszłym roku za linią tramwajową wzdłuż Modlińskiej, przekonywała mnie, że w okolicy (Żerań, Piekiełko) powstało ostatnio mnóstwo osiedli. Według niej dla ludzkości, która tam mieszka, linia 518 jest najwygodniejsza w dojazdach do Śródmieścia. Inne połączenia, nie dość, że wymagają przesiadek (nie zawsze wygodnych - tramwaje na pętli Żerań FSO, kiedy akurat tam kursują), to wypadają słabo, np. 509 tkwi w korkach i jest zatłoczone.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
A dlaczego jeździ 227? Zreszta o 227 już wszyscy zapomnieli, jeździ sobie co te pół godziny, nawet go nie widać specjalnie.Emyl pisze:Kontynuując dyskusję o 518 z wątku o M2 - czy ktoś może mi przypomnieć oficjalny powód, dla którego próba skrócenia tego potwora się nie powiodła?
Tu będzie kiedyś tak samo; dadzą gdzieś jakimiś opłotkami (na przykład Żelazną) i też będzie sobie jeździć. Ale kiedyś.
ŁK
Co za problem puścić 518 na Metro Słodowiec i by zawracało na rondzie Haliny Szywarc? Przesiadka w 116 w kierunku Chomików a następnie Wilanowa jest a potem wspólny z 186 w kierunku Wisły.