Jakieś konkrety?
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Ot chociażby opóźnienie w dostawie i niedoróbki które później poprawkami. MAN strasznie poleciał w jakości wykończenia.
-
- Posty: 2844
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Skąd masz informację? Chodzi o kontrakt A5xx? To że ZKA do Pruszkowa jest na Scanie to wiadomo od dawna...Michalk001 pisze: ↑18 gru 2017, 11:13Niestety nie, będą jeździć co najmniej do końca sierpnia przyszłego roku.
Grodzia dostał wozy na czas? Nie.
Opierasz swoje zdanie na podstawie jednej umowy, niezbyt znaczącej dla producenta?
Hahahaha, czyli jak MAN taki wspaniały producent ma do wyprodukowania pięć sztuk to może odstawiać maniane z opóźnieniem i niedoróbkami?
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Ale tylko na liniach do Piastowa i Pruszkowa jako ZKA, zupełnie inny kontrakt.Michalk001 pisze: ↑18 gru 2017, 11:13Niestety nie, będą jeździć co najmniej do końca sierpnia przyszłego roku.
Myślę, że kolegę bardziej interesuje to, że odpocznie od Scanii na 199, bo one jeżdżą właśnie do 31 grudnia
Co w zamian? MZA nie jest z gumy...MilosnikKomunikacji pisze: ↑18 gru 2017, 15:16Ale tylko na liniach do Piastowa i Pruszkowa jako ZKA, zupełnie inny kontrakt.Michalk001 pisze: ↑18 gru 2017, 11:13
Niestety nie, będą jeździć co najmniej do końca sierpnia przyszłego roku.
Myślę, że kolegę bardziej interesuje to, że odpocznie od Scanii na 199, bo one jeżdżą właśnie do 31 grudnia
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Akurat Stalowa zwiększa ilostan solówek.
Kto powiedział, że to taki wspaniały producent? Żaden producent czegoś takiego nie powinien robić, ale biznes to biznes - są kontrakty ważne i ważniejsze. A od niewywiązywania się z umowy są kary, które jak rozumiem zostały w tym przypadku naliczone przez przewoźnika? Ponadto w przypadku prywatnego przewoźnika jest o tyle prościej, że jak dotychczasowa współpraca nie będzie odpowiadała to przy następnych kontraktach można wybrać innego producenta.
-
- Posty: 1221
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
717 też jest linią ZTM tak więc nie można powiedzieć że Scanie będą jeździć do końca roku na liniach ZTM.MilosnikKomunikacji pisze: ↑18 gru 2017, 15:16Ale tylko na liniach do Piastowa i Pruszkowa jako ZKA, zupełnie inny kontrakt.Michalk001 pisze: ↑18 gru 2017, 11:13
Niestety nie, będą jeździć co najmniej do końca sierpnia przyszłego roku.
Myślę, że kolegę bardziej interesuje to, że odpocznie od Scanii na 199, bo one jeżdżą właśnie do 31 grudnia
A co do wyboru MAN-a przez Mobilis, to jedyna wada tego wyboru jest taka że hybrydy trochę głupio wyglądają z tym wielorybowatym dachem. No i te kółka z boku wypisz wymaluj jak łódź kapitana Nemo.
Na podstawie czego twierdzisz, że wyjechało dzisiaj mniej SU12 serii 14xx i to z powodu wyjazdu nowych Mercedesów? Pomijam to, że raptem 5 sztuk wyjechało na miasto, a to dużo za mało, żeby zastąpić wszystkie Jelcze M121M, na razie to może starczyło na załatanie braków w solówkach.
Zarówno 717, jak i ZP oraz ZW są liniami ZTM, niemniej wraz z końcem roku wygasa kontrakt dla Grupy "Wschód", o czym było na dzisiejszej konferencji.Michalk001 pisze: ↑18 gru 2017, 17:28717 też jest linią ZTM tak więc nie można powiedzieć że Scanie będą jeździć do końca roku na liniach ZTM.
A mnie się akurat ta "grzywa" podoba.Michalk001 pisze: ↑18 gru 2017, 17:28A co do wyboru MAN-a przez Mobilis, to jedyna wada tego wyboru jest taka że hybrydy trochę głupio wyglądają z tym wielorybowatym dachem. No i te kółka z boku wypisz wymaluj jak łódź kapitana Nemo.
Hybrydy MANa nie szarpią tylko lecą płynnie prawie jak elektryk