Spokojnie. EEC, a konkretnie jej właściciel nie wali takich "baboli" bez powodu. To dobry kombinator.Vlady pisze: ↑05 lut 2018, 19:35http://infobus.pl/upload_module/B_baza_ ... ILM-11.jpg
Coż, w EEC chyba znają nieco inną definicję ,,siedzenia z niskiej podłogi".![]()
Czyli po kolei...alojz pisze: ↑06 lut 2018, 18:55W przetargu na 50 brygad przegubowych wpłynęły odwołania EEC i Mobilisu
http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=11 ... 14&l=1&m=5
http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=11 ... 14&l=1&m=5
EEC walczy na dwa sposoby. Pierwszy- chcą dopuszczenia referencji z ZKA od klientów, którzy przymykają oczy na to, że dopisują sobie wirtualne kilometry na fakturach. Drugi- jeśli pierwszy nie wypali to mają już ugadanego kogoś na słupa do konsorcjum, byle tylko miał odpowiednie referencje. Wyczuwam kolejny romans EEC ze śląskimi klimatami.
Mobilis- ciasno jak cholera u nich na Ursusie, więc nie chce im się tracić miejsca na całą instalację do tankowania gazu. Stąd chcą zrównania w punktacji hybryd z gazowcami. Ale zarzuty co do mechanizmu waloryzacji bardzo ciekawe. Czyżby kontrakty z 2016 r. nie pracowały tak jak chcieliby? Chyba wyczuwają, że stracą przeguby i korzystną waloryzacją są chcą sobie zrekompensować położenie na tyle niskiej stawki, aby tylko zgarnąć ten kontrakt.