Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
33 pewnie na al. Reymonta albo Parku Olszyna utknęło
Od kilku (mrozowych) dni coś dziwnego dzieje się z tramwajami na Broniewskiego. Wczoraj po 7 nie było niczego na horyzoncie, chociaż zawsze "coś" jedzie lub odjechało.
Za to dzisiaj Radosław w normie. Korek na jezdni, zator na szynach, światła w pracy.
Za to dzisiaj Radosław w normie. Korek na jezdni, zator na szynach, światła w pracy.
Z porównaniem DK i A to tak samo jak porównanie dróg vs kolej lub lotnictwo. Wypadków jest mniej, ale jak się wydarzą to są tragiczniejsze i bardziej efektowne stąd przekonanie o bezpieczeństwie. Sam znam osoby, które panicznie boją się lecieć samolotem, ale zap*ć samochodem już nie.
Wypadki na kolei właśnie z reguły nie kończą się bardzo źle - patrz ostatnie 2 zderzenia pociągów w / pod Warszawą. Oprócz Szczekocin nie pamiętam w ostatnich 20 latach wypadku w wieloma ofiarami w pociągu. Chyba, że dołączymy katastrofy na przejazdach, ale nie o tym chyba mówisz.Sebastian pisze: ↑02 mar 2018, 13:45Z porównaniem DK i A to tak samo jak porównanie dróg vs kolej lub lotnictwo. Wypadków jest mniej, ale jak się wydarzą to są tragiczniejsze i bardziej efektowne stąd przekonanie o bezpieczeństwie. Sam znam osoby, które panicznie boją się lecieć samolotem, ale zap*ć samochodem już nie.
-
- Posty: 5951
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na Marszałkowskiej od Centrum do Placu Zbawiciela to już tak będzie z sygnalizacją? Tramwaj staje co 60 metrów i kwitnie 90 sekund.
miłośnik 13N
Będzie lepiej bo będzie dodana minuta.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5951
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Poprawiamy kierowcom indywidualnym kosztem pasażerów tramwajów. Doskonałe hasło na zbliżające się wybory samorządowe.
miłośnik 13N
Może władze miasta stwierdziły, że ich wyborcy jeżdżą samochodami i należą im się różne ułatwienia. W końcu zazwyczaj burza się robi jak się utrudni życie samochodziarzom a dodawanie kolejnych sygnalizacji dla tramwajów i wydłużenie czasu przejazdu przechodzi bez echa.
-
- Posty: 5951
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Czy każda uliczka dochodząca do Marszałkowskiej musi mieć dłużej zielone niż Marszałkowska?
miłośnik 13N
-
- Posty: 773
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
No pewnie, bo mają zwykle po jednym pasie, a Marszałkowska trzy!
Przede wszystkim piesi muszą przejść na raz przez 6-7 pasów i torowisko.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A piesi nie mogą mieć część światła razem z lewoskrętem a część z ulicą poprzeczną?
-
- Posty: 5951
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jest wiele miejsc w Warszawie, gdzie nie jest to dogmatem.
miłośnik 13N
I są to złe miejsca, bardzo złe. W wyniku takich a nie innych norm dot. projektowania sygnalizacji bardzo często przejścia "na dwa razy" motywują pieszych do biegania, a to jest bardzo złe
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears