Post
autor: TranslatorPS » 19 kwie 2018, 12:32
Rysowanie mapy jest logiczne tylko jeśli na cały czas trwania objazdu będzie miał miejsce jeden objazd dla danej linii. Nawet jeśli objazdy poszczególnych linii nie zgadzają się godzinami, to można zrobić adnotację na boku, co w których godzinach pojawi się nie tam, gdzie trzeba. W przypadku adaptacji objazdów zależnie od etapów rysowanie map(y) miałoby sens tylko jeśli te etapy są w jakiśch w miarę jednolitych godzinach.
Zamiast rysowania tras poszczególnych linii lepsza byłaby mapa z zamkniętymi odcinkami i którędy MOGĄ być poprowadzone objazdy, bez wyliczania poszczególnych linii. Nie którędy BĘDĄ. Pasażer widzi, że tam może pójść i może się domyślać, że coś tam pojedzie, ale jednocześnie nie ma podstawy do marudzenia, że "MZK powiedziało że tutaj pojedzie xyz, ja stałam trzy godziny i nic nie przyjechało"...
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023