Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
-
- Posty: 193
- Rejestracja: 20 paź 2011, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa, Praga Pd
MAN wygrał przetarg na gazowce dla MZA...
Dlaczego trzy kropki? MAN to bardzo dobry producent...
-
- Posty: 1233
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Ja tam jestem zadowolony, seria 34xx pomimo 8 lat na karku trzyma się rewelacyjnie, a sama jazda jest klasą samą dla siebie. A gazowa wersja może być jeszcze lepsza.
Też się cieszę, w końcu coś innego niż Solaris. MANy zawsze były w porządku czy to z Michalczewskiego, MZA czy te ostatnie Grodzia. 

-
- Posty: 1233
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
W zeszłym roku były Conecto.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 12 maja 2016, 19:51
34xx nadal wyglądają bardzo nowocześnie
Co do nowych gazowców - coś słyszałem, że solówki mają być na "Kleszczowej", lecz nie jestem pewnien. Należy mieć nadzieję, że nadal będą to porządne MANy jak kiedyś.

Cały pakiet ma być na Kleszczowej... oni to mają szczęście: Mercedesy, Many, Solbusy 

Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 12 maja 2016, 19:51
Relatywnie młode wozy. Jeszcze kilka lat pojeżdżą.SolarisU12 pisze: ↑25 kwie 2018, 17:59Muszą czymś wytłuc ostatnie dechy i U12, bo one już mają aż 11 lat...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 1233
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Ale trzeba przyznać że od 2005 roku przez kilka lat nówki szły jedynie na Woronicza i Ostrobramską. Kleszczowa była siedliskiem najgorszego szrotu. Teraz wreszcie się to wyrównuje.
Skoro MZA sporo zaoszczędzi na stacji i dostawach gazu, to może wykorzystają opcję, a część przegubów pójdzie na inne zajezdnie za ostatnie U15.
Skoro MZA sporo zaoszczędzi na stacji i dostawach gazu, to może wykorzystają opcję, a część przegubów pójdzie na inne zajezdnie za ostatnie U15.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 12 maja 2016, 19:51
82xx i 84xx już mają ochotę wywalić ze względu na Euro III, a to rocznik 2005.zxcvbnm pisze: ↑25 kwie 2018, 18:10Relatywnie młode wozy. Jeszcze kilka lat pojeżdżą.SolarisU12 pisze: ↑25 kwie 2018, 17:59Muszą czymś wytłuc ostatnie dechy i U12, bo one już mają aż 11 lat...
Uważam, że po dostawie nowych Lion`sów na R-2, to kilka U12 może albo zostać odstawionych, albo przejdą na inne zajezdnie.
Jak wchodziły MAN-y to Ikarus był królem.Michalk001 pisze: ↑25 kwie 2018, 17:38W zeszłym roku były Conecto.A stare Many z MZA raczej d... nie urywały - zwykły dość głośny klekot, w dodatku z tragicznym przewietrzaniem wnętrza. Ale cóż - to był 2001 rok, inna technika, inne wymagania. Poza tym z tego co pamiętam to chyba stare Many dużo gorzej wyglądały po 8 latach, niż teraz 34xx.
Postęp był kolosalny, choć wiem że dla niektórych ikar jest debeściak.
17 lat i naprawdę dobrze wyglądają.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Jak by wszystko działało w starych manach do wietrzenie było by całkiem niezłe, silnik może i głośny ale nie sprawia tyle problemów co w nowszych manach, zobaczymy czy dojeżdżą do miliona kilometrów. Wyglądały dużo gorzej bo były inne czasy i inaczej dbali o autobusy.Michalk001 pisze: ↑25 kwie 2018, 17:38W zeszłym roku były Conecto.A stare Many z MZA raczej d... nie urywały - zwykły dość głośny klekot, w dodatku z tragicznym przewietrzaniem wnętrza. Ale cóż - to był 2001 rok, inna technika, inne wymagania. Poza tym z tego co pamiętam to chyba stare Many dużo gorzej wyglądały po 8 latach, niż teraz 34xx.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938
>>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
Wyglądają może i nowocześnie, ale taki 3462 już osiąga poziom serii 33xx w wyciu mostu napędowego.
Standardowego pasażera nie obchodzi jakiej marki przyjedzie autobus, tylko że przyjechał autobus. A pisanie w końcu nie Solaris pokazuje, że hejt na Solarisa jak jest tak był...
Czemu określenie coś innego niż Solaris jest ukazywaniem hejtu na markę? Ja też się cieszę, że nie Solaris, mimo że lubię Solarisa. W końcu ile można jedno i to samo? Różnorodność na duży plus w ostatnich latach i cieszę się, że MAN wygrał tyle zamówień. W przyszłym roku całkiem możliwe, że wygra już Solaris. A co do wycia 3462 - wszystko zależy od zadbania zakładu. Akurat MANy Euro 5/EEV to bardzo solidne wozy, a wiadomo, że w Warszawie każdy autobus ma ciężkie życie.