Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Mnie się podoba N86. Osiedle Ursynów Central Park z przyległościami sięgnie do Smródki, a po 23.26 z Rzymowskiego brak jest komunikacji na Wyczółki. Jeszcze rozkład łykendowy 165 po 21 dogęścić i będzie dobrze.
miłośnik 13N
Ursynów (szczególnie Imielin i okolice pętli Kabaty - stada w takcie 2-28) mają denną komunikację nocną obecnie, tak więc dodatkowa linia się zdecydowanie przyda, o ile będzie sensownie wpasowana w rozkład.
Tyle, że koncepcyjna N86 jest bez sensu od momentu wjazdu na Ursynów - można by ją spokojnie puścić np. do PKP Jeziorki w zamian za podjazdy N83.![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Tyle, że koncepcyjna N86 jest bez sensu od momentu wjazdu na Ursynów - można by ją spokojnie puścić np. do PKP Jeziorki w zamian za podjazdy N83.
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Nocne na Ursynowie są stadzie, bo sabat na Centralnym i pseudoskomunikowanie na Metrze Ursynów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Właśnie przywróciłeś stare 606.Wolfchen pisze: ↑23 kwie 2018, 22:53Ursynów (szczególnie Imielin i okolice pętli Kabaty - stada w takcie 2-28) mają denną komunikację nocną obecnie, tak więc dodatkowa linia się zdecydowanie przyda, o ile będzie sensownie wpasowana w rozkład.
Tyle, że koncepcyjna N86 jest bez sensu od momentu wjazdu na Ursynów - można by ją spokojnie puścić np. do PKP Jeziorki w zamian za podjazdy N83.![]()
miłośnik 13N
Standard jak standard. Drugi raz dopiero w sezonie letnim.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jest różnica pomięzy dwoma liniami jeżdżącymi stadem a jedną linią co 30 minut.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Działanie propagandowe, dość kosztowne - podobne efekty można osiagnąć przy pomocy linii nocnej na takiej samej trasie, jeżdżącej nawet i co 10 minut na przegubach. I tak wyjdzie taniej.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
No ale te linie są skoordynowane, to muszą być razem. Rozumiem, że jak jeżdżą razem, to efektywnie jest jakby jedna, i to jest właśnie standard.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Dostałem odpowiedź odnośnie zaproponowanej przeze mnie trasie linii N24 kursującej jak podczas objazdu (al. Sztandarów - Czwartaków - Paderewskiego - Chruściela - Strażacka), który miał miejsce w marcu:
ZTM pisze:Odpowiadając na Pana wystąpienie Zarząd Transportu Miejskiego uprzejmie informuje, że zmiany w układzie komunikacyjnym odbywają się w wyniku bilansowania rzeczywistych potrzeb przewozowych oraz posiadanych środków na ich zaspokajanie. W ramach działań statutowych oraz zgłaszanych postulatów dokonujemy stosownych analiz, w których wyniku podejmujemy decyzje mające na celu racjonalne wykorzystanie przyznanych środków. Obecnie nie posiadamy rezerw taborowych pozwalających na uruchamianie nowych linii, jak też wydłużanie tras linii już istniejących bez spadku częstotliwości ich kursowania. Podstawowy układ komunikacji nocnej opiera się na liniach nocnych kursujących pomiędzy węzłem przesiadkowym Dw. Centralny a poszczególnymi dzielnicami miasta. Rozkłady jazdy wszystkich podstawowych linii komunikacji nocnej skoordynowane są w tym węźle, umożliwiając wygodną przesiadkę w kierunku każdej z dzielnic Warszawy. Konieczne jest zatem zapewnienie odpowiedniego czasu postoju wszystkich linii na przystankach przy Dw. Centralnym. Wydłużenie tras istniejących linii nocnych nie może więc prowadzić do późniejszego ich przyjazdu na ten kraniec, a wraz z nim pogorszenia – lub wręcz likwidacji – możliwości dokonywania przesiadek pomiędzy liniami nocnymi przy Dw. Centralnym.
Informujemy ponadto, że komunikacja nocna ze względu na wielokrotnie mniejsze zainteresowanie pasażerów w stosunku do komunikacji dziennej pełni funkcję uzupełniającą, w związku z czym jej zasięg jest ograniczony.
Biorąc pod uwagę powyższe uwarunkowania, z przykrością informujemy, że aktualnie nie planujemy rozszerzania komunikacji nocnej.
Równocześnie w tej relacji nie jest wyznaczony przystanek w ZP REMBERTÓW-AKADEMIA dla linii jadącej prosto z ul. Republikańskiej w al. Sztandarów.
Z poważaniem