Awarie i utrudnienia w metrze
Moderator: JacekM
Pamiętam, jak mieliśmy w Warszawie dwie pierwsze linie metra, bo pod tunelami przechodziły tarcze i ruch był zamknięty. Na Placu Bankowym nie dało się wsiąść w nic jadące na południe, jak jeździłem pociągiem to wysiadałem na ZOO i tam jeszcze dało się dobić do tramwaju. Tamta sytuacja i ta z teraz pokazują, że Warszawie potrzebna jest kolejna linia północ - południa, nawet sam jakiś odcinek centralny (Marymont - Politechnika przez Okopową?) krzyżujący się dwa razy z I linią.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Od kiedy rusza to 75?
A to już tak ma wyglądać do połowy grudnia czy to jakaś niezaplanowana awaria?
Komunikat ZTM mówi, że 75 i wydłużenie 17 działają od 15:00.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 571
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
- Żoliborzanin
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 sty 2018, 17:24
- Lokalizacja: Stary Żoliborz
- Kontakt:
Tramwaje zapewne ściągnięto z rezerw, i składów które nie wyjechały, 2-3 składy na zajezdnie to nie problem. Wyjątek 17, dla której ściągnięto dodatki z dwójki (te kursy skrócone do Tarchomina) które zostały odwołane i w ten sposób 4 swingi wyjechały na 17 z trybem awaryjnym i łatwo rozpoznawalnym 17 Tarchomin Kościelny Trasa Zmieniona
Warto dodać, że dodatkowo rano podobno padł SOP do sterowania ruchem i to było sporym utrudnieniem.
Warto dodać, że dodatkowo rano podobno padł SOP do sterowania ruchem i to było sporym utrudnieniem.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Można prosić jaśniej?Żoliborzanin pisze: ↑24 maja 2018, 23:17[...] i w ten sposób 4 swingi wyjechały na 17 z trybem awaryjnym i łatwo rozpoznawalnym 17 Tarchomin Kościelny Trasa Zmieniona
Warto dodać, że dodatkowo rano podobno padł SOP do sterowania ruchem i to było sporym utrudnieniem.
- Żoliborzanin
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 sty 2018, 17:24
- Lokalizacja: Stary Żoliborz
- Kontakt:
2 021, 022, 023, 024 zamiana w brygady 17 w trybie awaryjnym (wbity rozkład 2, wklepana trasa zmieniona na 17 i jej kierunki)
SOP-2, czyli kochane sterowanie ruchem padło, maszynisty nie miał sygnalizacji kabinowej = max 20 km/h
SOP-2, czyli kochane sterowanie ruchem padło, maszynisty nie miał sygnalizacji kabinowej = max 20 km/h
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
W ogóle to mam wątpliwości co do formy remontu jaki zaproponowano.
Ja bym chyba wolał żeby wyłączyć cały odcinek między dwiema stacjami na weekend i wyremontować wszystko tak żeby na poniedziałek rano wszystko było gotowe, bez żadnych tymczasowych spawów ani ograniczeń prędkości. Rozplanować prace, ile da się zrobić w jeden weekend i podzielić to na ileś tych weekendów. Opcjonalnie może też być jeden odcinek wyłączony w sobotę, inny w niedzielę.
A tak to do 15 grudnia będziemy się bujać ze zwolnieniami pociągów. Naprawdę to nic miłego jak pociąg zwalnia albo staje gdzieś w tunelu, skąd nie ma możliwości wyjścia i powinno się tego unikać.
Ja bym chyba wolał żeby wyłączyć cały odcinek między dwiema stacjami na weekend i wyremontować wszystko tak żeby na poniedziałek rano wszystko było gotowe, bez żadnych tymczasowych spawów ani ograniczeń prędkości. Rozplanować prace, ile da się zrobić w jeden weekend i podzielić to na ileś tych weekendów. Opcjonalnie może też być jeden odcinek wyłączony w sobotę, inny w niedzielę.
A tak to do 15 grudnia będziemy się bujać ze zwolnieniami pociągów. Naprawdę to nic miłego jak pociąg zwalnia albo staje gdzieś w tunelu, skąd nie ma możliwości wyjścia i powinno się tego unikać.
A kursy skrócone z Wilanowskiej to jakaś wielka logistyka by była? Mam wrażenie, że w popołudniowym szczycie za Wilanowską są zdecydowane rezerwy...
Najbardziej obawiam się Wierzbna, ale ru akurat nie ma żadnego wzmocnienia. 75 będzie miało paru losowych pasażerów, ale Z wyglada już na totalny muchowóz. 17 nic nie da też.
Najbardziej obawiam się Wierzbna, ale ru akurat nie ma żadnego wzmocnienia. 75 będzie miało paru losowych pasażerów, ale Z wyglada już na totalny muchowóz. 17 nic nie da też.
ŁK
Czyli utrudnienia w metrze były wywołane awarią systemu sterowania, a nie remontem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Żoliborzanin
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 sty 2018, 17:24
- Lokalizacja: Stary Żoliborz
- Kontakt:
Na to wygląda, linii już nie ma, zobaczymy co będzie w Poniedziałek .
Hej. Jesli jestem nowa w Wawie t macie dla mne jakieś złote rady? Czego unikać jak najlepiej, najtaniej i najszybciej podróżować? hmmm pomożecie?
Komunikacja jest ogólnie tania, jest wspólny bilet na wszystko, łącznie z metrem i pociągami skm i kolei mazowieckich - polecam 90 dniowy, jeśli zaczniesz płacić podatki w Warszawie, to będzie jeszcze tanszy. Wszystko kursuje raczej często, większość osób swoje podróże komponuje w oparciu o metro i pociągi, bo jednak Warszawa jest duża. Najlepiej jak powiesz, gdzie chcesz jeździć. Tramwaje i autobusy jeżdżą jeszcze wciąż porównywalnie szybko, czasami autobusy mogą gdzieś utknąć.jura pisze:Hej. Jesli jestem nowa w Wawie t macie dla mne jakieś złote rady? Czego unikać jak najlepiej, najtaniej i najszybciej podróżować? hmmm pomożecie?
ŁK