![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale to nie wątek o tym.
Moderator: Wiliam
Się śmiejesz, a jak zobaczysz 521 Szczęśliwice - Targowek co 30/30/30 po otwarciu metra, to...Pawel_ pisze:Wydłużyć 521 na Niedźwiadek!reserved pisze: ↑05 lip 2018, 12:16Ale 136 to chyba tylko tymczasowo skręca w prawo w Kasprzaka? Zresztą mi się wydaje, że komunikacja powinna być dla pasażerów i jeśli pasażerowie lubią jakieś połączenie i jest ono unikalne, to nie powinno się go likwidować bez jakichś konkretnych argumentów. Bo to że coś jest "absurdem", dla mnie nie jest argumentem. Linia 178 pracuje dobrze i w zasadzie przy RZS chyba najlepiej na całej trasie. Właśnie przez to, że nie trzeba biegać po RZS i się przesiadać, a ten "węzeł" jest wyjątkowo uciążliwy pod tym względem przesiadek.
Jest i tak mniej absurdalny niż „ludzie korzystają z połączenia, więc jest niepotrzebne”.fik pisze:Zresztą argument "ludzie nie korzystają z połączenia, bo go nie ma, więc jest niepotrzebne" jest skrajnie absurdalny.
Abstrahując od tego, że tłumów to tam nie ma, to jednak patrząc na zapełnienie autobusów na RZS ciężko wiedzieć, czy ludzie jadą z Daszyńskiego, czy z Kasprzaka.
Omija istotne generatory ruchu położone wzdłuż ciągu Alej Jerozolimskich.Tylko że ja nie bardzo rozumiem, co jest złego w obecnej trasie 178 na Ochocie.
Wysoki Sądzie, nie mam więcej pytań do świadka.ludzie w większości wysiadają przy Daszyniaku.
A co nazwałbyś tłumem? Jeśli wszystkie miejsca zajęte i ok. 20 osób stoi w solówce to wg Ciebie to jest muchowóz?
Cooo? Jak to? RZS i Berestecka nie są generatorami ruchu?
Nie napisałem "omija wszystkie generatory ruchu". Lepiej trenuj czytanie ze zrozumieniem, zamiast osobistych przytyków.
W teorii nie, w praktyce nie widzę potencjału na trzy linie z MRD w Jerozolimskie, więc uważam ich komasację na jednej trasie za zasadną - tym bardziej, że sytuacja wzdłuż między Zawiszą a Zachodnim jest dramatyczna.
Tak właśnie. Zresztą ciężko, żeby z okolic (ogólny ciąg Kasprzaka i Prostej), gdzie ma pracować niedługo m 200 tysięcy ludzi, nie było popytu.Dantte pisze:te 'f'-ki na 178 nie są bez powodu (chociaż chyba mają inne oznaczenie, ale egal). Tym naprawdę jeździ dużo osób, aż sam się zdziwiłem jak miałem nieprzyjemność codziennie dojeżdżać ze Skorosz. BTW, istnienie relacji skrętnej na RZS nie wyklucza istnienia takiej na Zawiszy.
178 czy jak to się będzie nazywało jadąc przez DwZ i Zawiszy zamiast Prymasa-Kasprzaka zaliczy te punkty. I Daszyniaka też.
To które omija? I czy naprawdę musi je zaliczać akurat 178, które robi dobrą robotę na obecnej trasie? Jest tyle linii, które mogą jeździć w dalszym ciągu Niemcewicza, dlaczego akurat chcesz rozwalać 178?
Już to napisałem.
Już to napisałem.I czy naprawdę musi je zaliczać akurat 178, które robi dobrą robotę na obecnej trasie? Jest tyle linii, które mogą jeździć w dalszym ciągu Niemcewicza, dlaczego akurat chcesz rozwalać 178?
Raz jeszcze:
Pl. Zawiszy i jego strefa dojścia mają. A reszta - jak rozumiem mówisz o sytuacji po otwarciu II linii metra w całości, bo na razie nie widać za bardzo sensu dowożenia ludzi do II linii metra (poza mnożeniem przesiadek, bo zbyt daleko się tym metrem nie dojedzie).
Ok, to już jest argument, który rozumiem i przyjmuję. Niemniej szkoda mi tego unikalnego skrętu z Alej w Prymasa. Naprawdę łażenie po Rondzie Zesłańców nie należy do najprzyjemniejszych. A mimo wszystko jest węzeł przesiadkowy. Może nie pod względem łatwości przesiadek, ale pod względem kierunków, w jakich mogą się ludzie przesiadać i często braku alternatyw.fik pisze: ↑05 lip 2018, 15:51W związku z powyższym uważam, że trzecia linia z MRD w Jerozolimskie, jadąca inną trasą, jest nadmiarowa. Oczywiście, można ją w takiej sytuacji zostawić, ale szybko się okaże, że po tym, jak silniejsza para 127+291 wyssie z niej pasażerów zaczynających podróż przy MRD, będzie wiać w niej pustką.
Teraz już jest jasne.