Tarchomin i Nowodwory (III)
Moderator: Wiliam
Obywatele i lokalne stowarzyszenia pisały do ZDM wnioski o wydzielenie lewoskrętów, bo bezpieczeństwo, bo bezpieczeństwo, bo bezpieczeństwo. Próbowałem uświadamiać, że to nie będzie bezkarne i odbędzie się kosztem czasu innych sygnałów. Grochem o ścianę. Chcieli to mają.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Przecinanie 5 pasów nie jest super bezpieczne, wiec nie dziwne, że zrobili te lewoskręty. Poza tym świat idzie w kierunku zidiocenia, ludzie jadą, ale nawet tego nie wiedzą. Elektronika wszędzie i jak to jest, że muszę myśleć i patrzeć, czy nikt nie jedzie z przeciwka. Wole sobie postać i poczytać telefon. Lepiej nie będzie, szkoły uczą idiotów, świat się w to wpisuje.
I nawet abstrahując od tego, że przy ograniczeniu długości cyklu, każde dodanie w jednym miejscu powoduje zabranie w drugim, wiec musi być gorzej - to akomodacja sama powinna to optymalizować, jest 2017 a nie 2007. W dodatku już powinny być popularne sygnalizacje nie tylko akomodacyjne, ale w ogóle uczące się - ale na to to trzeba poczekać chyba do 2117.
A znając takie reformy na skrzyżowaniach, to powycinali pasy (pewnie prawoskręty są prosto tylko dla autobusów) - i to główna przyczyna.
I nawet abstrahując od tego, że przy ograniczeniu długości cyklu, każde dodanie w jednym miejscu powoduje zabranie w drugim, wiec musi być gorzej - to akomodacja sama powinna to optymalizować, jest 2017 a nie 2007. W dodatku już powinny być popularne sygnalizacje nie tylko akomodacyjne, ale w ogóle uczące się - ale na to to trzeba poczekać chyba do 2117.
A znając takie reformy na skrzyżowaniach, to powycinali pasy (pewnie prawoskręty są prosto tylko dla autobusów) - i to główna przyczyna.
ŁK
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6939
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Przyczyna jest chyba głównie taka, że lewoskręty skróciły fazy Modlińskiej prosto w obu kierunkach, ale po równo, niezależnie od pory, z tego co zaobserwowałem. Akurat wydzielone pasy do prawoskrętów nie powinny robić tam wielkiej różnicy, bo prawoskręty nigdy się nie zatykały.
Pare osób z nich korzystało, zwłaszcza tych sprawniejszych. Ogólnie tak, tylko gdzie jest akomodacja, która skróci bardziej przeciwpotok niż potok.Emyl pisze:Przyczyna jest chyba głównie taka, że lewoskręty skróciły fazy Modlińskiej prosto w obu kierunkach, ale po równo, niezależnie od pory, z tego co zaobserwowałem. Akurat wydzielone pasy do prawoskrętów nie powinny robić tam wielkiej różnicy, bo prawoskręty nigdy się nie zatykały.
ŁK
Witam wszystkich serdecznie,
chciałbym zapytać czy może ktoś słyszał coś o linii autobusowej w ciągu ulic Kowalczyka/Łopianowa/Krzyżówki?
Pozdrawiam.
chciałbym zapytać czy może ktoś słyszał coś o linii autobusowej w ciągu ulic Kowalczyka/Łopianowa/Krzyżówki?
Pozdrawiam.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Patrząc na ogólną częstotliwość, to to zbyt pięknie i zachęcające by nie było... Moim zdaniem lepiej by było kombinować z uzwyklonym 516 (które i tak ma zawijaną trasę i bardziej jest odcinkową dowozówką)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Lepiej od razu zrobić jakąś lokalną na midiki przez Kowalczyka, Krzyżówki, Fleminga, Wiklinową, Kołacińską, Krokwi i Fletniową.
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
O ile 516 faktycznie powinno stać się uzwyklone, o tyle nie bawiłbym się w kręcenie po Żeraniu. Ono faktycznie pracuje odcinkowo, ale na Modlińskiej pełni rolę dojazdu do FSO i sporo osób korzysta z niego jako przesiadki na tramwaj czy na Toruńską. Prędzej możnaby skręcić 214, ale ZTM chyba ma inne plany, bo ostatnio widziałem nowe przystanki na Myśliborskiej, na skrzyżowaniu z Kasztanową, tam gdzie nie jeździ 211 czyli w kierunku Dorodnej. Być może ZTM planuje jakąś lokalną dowozówkę spinającą obie części Żerania?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27411
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
516 jest tam na plaster, bo nie dowiezie do SKM. 214 analogicznie.
Znaczy się na Myśliborskiej? Mam nadzieję, że nikt nie wpadł na to, żeby jeździć jedną linią po Portowej, drugą po odległej o 250m Myśliborskiej, bo to nawet na ZTM jest silnie absurdalne.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Tak, tak. Już to poprawiłem. Niestety, ale dokładnie tak to wygląda. Zupełnie nie byłoby sensu robić tych przystanków dla linii zawijającej po osiedlu, bo one już są na Kasztanowej. Chyba komuś zamarzyło się cudo w relacji Tarchomin-Dorodna-Kowalczyka-PKP Żerań.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Patrz Jana Kazimierza i Kasprzaka?fik pisze: ↑26 sie 2018, 12:27
Znaczy się na Myśliborskiej? Mam nadzieję, że nikt nie wpadł na to, żeby jeździć jedną linią po Portowej, drugą po odległej o 250m Myśliborskiej, bo to nawet na ZTM jest silnie absurdalne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.