Tak w sumie to najlepszym pomysłem byłoby przywrócenie 406 z Targówka do Nowego Bemowa (nie Starego !)...
Bemowo - Bielany
Moderator: Wiliam
Bo?
180 jest nieregularne i poopóźniane, a 380 zapewni przesiadkę na obwód śródmiejski jakim jest 1. A czy stoi w korku na skręcie w lewo z Powazkowskiej, to raczej malo kogo w tym 380 będzie obchodzić, bo dla pracowników okolic ZP Elbląska czy Duchnicka to przeciwpotok.
I serio, bez zbędnych wjazdów personalnych, ok? Nie twierdzę, że obecnie 180 jest przepełnione, bo mnie tam po prostu nie ma. To jest jednak na pewno argumentacja za uruchomieniem tej linii - vide centrala ZUS.
180 jest nieregularne i poopóźniane, a 380 zapewni przesiadkę na obwód śródmiejski jakim jest 1. A czy stoi w korku na skręcie w lewo z Powazkowskiej, to raczej malo kogo w tym 380 będzie obchodzić, bo dla pracowników okolic ZP Elbląska czy Duchnicka to przeciwpotok.
I serio, bez zbędnych wjazdów personalnych, ok? Nie twierdzę, że obecnie 180 jest przepełnione, bo mnie tam po prostu nie ma. To jest jednak na pewno argumentacja za uruchomieniem tej linii - vide centrala ZUS.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Miała być przedłużona 500-ka, a dali nie wiadomo co znikąd donikąd. Nie wróżę powodzenia.
Po pierwsze, nie udało się wprowadzić przejazdu na wprost z Dzikiej do Powązkowskiej, a taki był warunek ZTM dla dłuższej 500-ki, żeby zachować jej przystanek blisko tramwajów na JPII jadących w stronę centrum. Moim zdaniem autobusy mogłyby spokojnie zatrzymywać się na Okopowej zaraz po skręcie z ronda Babka, skąd nie jest tak daleko do tramwajów na JPII, a całkiem blisko do tych na Okopowej w stronę Kercelaka.
Po drugie jednak, były obawy, że wydłużenie 500-ki rozwali jej regularność z powodu częstych korków na Powązkowskiej.
Po pierwsze, nie udało się wprowadzić przejazdu na wprost z Dzikiej do Powązkowskiej, a taki był warunek ZTM dla dłuższej 500-ki, żeby zachować jej przystanek blisko tramwajów na JPII jadących w stronę centrum. Moim zdaniem autobusy mogłyby spokojnie zatrzymywać się na Okopowej zaraz po skręcie z ronda Babka, skąd nie jest tak daleko do tramwajów na JPII, a całkiem blisko do tych na Okopowej w stronę Kercelaka.
Po drugie jednak, były obawy, że wydłużenie 500-ki rozwali jej regularność z powodu częstych korków na Powązkowskiej.
Zastanawiające czemu do kompletu nie dołożyli przystanków 409 na Powązkowskiej.Ta linia i tak ma absurdalną trasę, która z przyspieszonością nie ma nic wspólnego. W dodatku na Kochanowskiego ma przystanki po drodze zupełnie z cmentarzami czy węzłami przesiadkowymi nie związane.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Jak nie jest przyśpieszona, jak jest.
Na Powązkowskiej to już w zasadzie nie ma co dodawać 409 - Duchnicką? Ale czemu 409 zatrzymuje się na odludziu pn. Prozy, a nie przy Muzealnej (o Żubrowej nie wspominając) zawsze dla mnie będzie zagadką - jeśli o absurdach przystankowych mówimy.
Bardzo dobrze, że pomija przystanek Żubrowa-UKSW.
A potrafisz to uzasadnić? Komfort podróżny na cmentarz studenci pogorszą?
Oczywiście, że pogorszą! Przez większość dnia wieje pustkami na tym przystanku, a tłumy walą tylko w pojedynczych kursach i autobus kursujący raz na 30 minut nie wiele pomoże. Bardziej boli mnie pocięcie 114. A jak ktoś musi korzystać z 409 to polecam spacerek od/na Cm. Północny-Bramę Płn., co roku jak kursuje w DP to tak robię.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Dzięki temu może też ominąć tamtą super nawierzchnię i śmignąć prosto aż do Wóycickiego
Śmiganie dość skutecznie ogranicza fotoradar. Luksusów faktycznie nie ma, ale jakoś 114, 181 i 303 dają sobie radę.
409 uruchomiono i nawet połączono z Bródnem dla ludzi, którzy ze spacerami mają problemy. Pal licho przystanek przy UKSW ale to odludne Prozy zawsze pozostanie dla mnie zagadką.
409 uruchomiono i nawet połączono z Bródnem dla ludzi, którzy ze spacerami mają problemy. Pal licho przystanek przy UKSW ale to odludne Prozy zawsze pozostanie dla mnie zagadką.
Skrzyżowani dużych arterii, więc z rozbiegu uznali za węzeł przesiadkowy. I może były przesiadki, nawet jeśli cieszące się niewielką popularnością to jednak sporo ułatwiające ludziom z Białołęki. Ale odkąd nie ma 101 to sytuacja zrobiła się nieco dziwna .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=11940&l=1
Linia 249 przez Coopera zostaje uruchomiona. Szczerze mówiąc, wątpię, żeby kółko wraz z postojem trwało pół godziny - 105 Os. Górczewska - Sternicza 6', 743 Sternicza - Chrzanów 2', między przystankami Chrzanów i Coopera-Przychodnia max 2', między Coopera-Przychodnia i Coopera raczej 1' (no chyba, że przez parkujących na ulicy ten autobus będzie jechać z prędkością żółwia przegrywającego wyścig ze ślimakiem, ale nie wiem, czy przypadkiem nie pojawił się tam zakaz parkowania, bo coś mi takiego świta), 2' na przejazd przez rondo i 1' od skrzyżowania do pętli. 5 minut na postój spokojnie by wystarczyło, tak więc linia mogłaby kursować co 20 minut.
Z innej beczki, uruchomienie przystanku do pary w ZP Chełmońskiego jest chyba zadaniem na lata, bo w trakcie sporej przerwy w obsłudze tego odcinka dalej nie dano rady, a o przejeździe przez Skoroszewską zamiast Ryżową mówiło się od początku koncepcji 220.
Linia 249 przez Coopera zostaje uruchomiona. Szczerze mówiąc, wątpię, żeby kółko wraz z postojem trwało pół godziny - 105 Os. Górczewska - Sternicza 6', 743 Sternicza - Chrzanów 2', między przystankami Chrzanów i Coopera-Przychodnia max 2', między Coopera-Przychodnia i Coopera raczej 1' (no chyba, że przez parkujących na ulicy ten autobus będzie jechać z prędkością żółwia przegrywającego wyścig ze ślimakiem, ale nie wiem, czy przypadkiem nie pojawił się tam zakaz parkowania, bo coś mi takiego świta), 2' na przejazd przez rondo i 1' od skrzyżowania do pętli. 5 minut na postój spokojnie by wystarczyło, tak więc linia mogłaby kursować co 20 minut.
Z innej beczki, uruchomienie przystanku do pary w ZP Chełmońskiego jest chyba zadaniem na lata, bo w trakcie sporej przerwy w obsłudze tego odcinka dalej nie dano rady, a o przejeździe przez Skoroszewską zamiast Ryżową mówiło się od początku koncepcji 220.
20 minut to już strasznie na styk by było, sam wyjazd z pętli i dojazd do pierwszego przystanku na Lazurowej trwa dłuższą chwilę, w tych 6 minutach do Sterniczej to raczej mało które 105 się wyrabia. Ogólnie ta linia to raczej chyba na razie taka prowizorka, byle by na razie cokolwiek tam jeździło, skoro więcej się nie da. Gdyby uporządkować Batalionów Chłopskich do S8 to już by dawało większe możliwości...Yelonker pisze: ↑25 wrz 2018, 16:53http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=11940&l=1
Linia 249 przez Coopera zostaje uruchomiona. Szczerze mówiąc, wątpię, żeby kółko wraz z postojem trwało pół godziny - 105 Os. Górczewska - Sternicza 6', 743 Sternicza - Chrzanów 2', między przystankami Chrzanów i Coopera-Przychodnia max 2', między Coopera-Przychodnia i Coopera raczej 1' (no chyba, że przez parkujących na ulicy ten autobus będzie jechać z prędkością żółwia przegrywającego wyścig ze ślimakiem, ale nie wiem, czy przypadkiem nie pojawił się tam zakaz parkowania, bo coś mi takiego świta), 2' na przejazd przez rondo i 1' od skrzyżowania do pętli. 5 minut na postój spokojnie by wystarczyło, tak więc linia mogłaby kursować co 20 minut.
Faktycznie głupota, co za problem namalować linię i postawić słupek. A swoją drogą sąsiedni przystanek Skoroszewska 03 to dalej wygląda tak że jest zatoka i najwyżej metr chodnika ? Jeśli tak, to jest naprawdę skandal, przecież autobus może tam zwyczajnie kogoś zahaczyć i nawet uciekać nie ma gdzie, wywalić tą zatokę w cholerę, kto w ogóle zaprojektował coś takiego...
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Umówmy się - takie 249 powinno na dzień dobry kursować co 10 minut w szczytach. I na to brygady powinny po prostu być... Na to, nie na ochłapy 339
Notabene na 255 też by się przydało zwiększyć częstotliwość. Frekwencja coraz większa, miło
Notabene na 255 też by się przydało zwiększyć częstotliwość. Frekwencja coraz większa, miło
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel