I jeszcze coś:primoż pisze: ↑18 wrz 2018, 16:40Organizator przypomniał sobie, że trzeba by uruchomić jakąś komunikację wzdłuż Nowolazurowej. Rychło w czas.
http://tustolica.pl/autobusem-na-chrzan ... inia_77802
Moderator: Wiliam
I jeszcze coś:primoż pisze: ↑18 wrz 2018, 16:40Organizator przypomniał sobie, że trzeba by uruchomić jakąś komunikację wzdłuż Nowolazurowej. Rychło w czas.
Dużą bolączką 220 będzie niestety 1) brak przesiadki z linii grodziskiej oraz 2) fatalnie (hehe, czy to kogoś dziwi?) zaprojektowany "węzeł" przesiadkowy PKP Ursus Północny. Natomiast Ursus/Skorosze mogą chętnie korzystać z niej jako dojazd na północ miasta. Dałoby radę też podwozić i odwozić z WKD Opacz, ale przystanek wspólny ze 177 nierealny A zamiast tych fikuśnych kółeczek po Bodycha spokojnie by maleństwa kursujące na tej linii zawróciły na rondzie na końcu Ryżowej... A akurat przystanki WKD Opacz są bardzo dobrze położone względem stacji kolejki....
Niesamowite, wreszcie ! Widać, że rok wyborczy. Ale akurat takie 'kiełbasy' to mi się jak najbardziej podobają. Już myślałem że same bzdurne linie będą przed wyborami uruchamiać. Podejrzewam, że zakończenie remontu linii grodziskiej (mniej taboru na 127 i 517) ma tu też znaczenie.
Oj tam, takie np. 145 przecina obie linie kolejowe pomiędzy stacjami i jakoś ludzie żyją, nie wszędzie musi chodzić tylko o kolej, kilka innych miejsc będzie dogodnych do przesiadek. Zresztą ja osobiście to właśnie dzięki tej linii będę mieć znacznie więcej miejsc osiągalnych bez żadnych przesiadek, więc może nie miarodajnie to oceniam
No też bywają gorsze, tutaj przynajmniej ta kładka ma i schody, i pochylnie, i windy (nawet zazwyczaj działające) co wcale nie wszędzie jest takie oczywiste. A ze stacji można wyjść na obu końcach, co też nie wszędzie występuje (patrz sąsiednia stacja Włochy).
No właśnie, zdecydowanie 177 mogłoby zawracać na tym rondku. Zresztą już tam kiedyś chyba zawracało przy okazji jakiegoś remontu.Kleszczu pisze: ↑18 wrz 2018, 22:29A zamiast tych fikuśnych kółeczek po Bodycha spokojnie by maleństwa kursujące na tej linii zawróciły na rondzie na końcu Ryżowej... A akurat przystanki WKD Opacz są bardzo dobrze położone względem stacji kolejki....
mb112 pisze: ↑18 wrz 2018, 23:21Oj tam, takie np. 145 przecina obie linie kolejowe pomiędzy stacjami i jakoś ludzie żyją, nie wszędzie musi chodzić tylko o kolej, kilka innych miejsc będzie dogodnych do przesiadek. Zresztą ja osobiście to właśnie dzięki tej linii będę mieć znacznie więcej miejsc osiągalnych bez żadnych przesiadek, więc może nie miarodajnie to oceniam
Ale co to za argument, że bywają gorsze? Windy, schody, pochylnie. No super po prostu. Szkoda, że nikt nie pomyślał żeby kładka z Zielonej Italii prowadziła na peron, a nie schodki, kładka, schodki, chodnik, schodki itd. itd...
No teoretycznie taki węzeł mógłby powstać przy Ursusie Północnym. Linia może zebrać też trochę ludzi z Jelonek/Woli/Bemowa do Factory, ale to wiadomo - mała liczba. Grono, o którym piszesz owszem do wielkich nie należy, ale jednocześnie z pewnością znajdą się chętni do jechania na Połczyńską i dalej na Wolę 105 przez 4 Czerwca zamiast Dźwigową. No i trochę ludzi z Włoch też złapie - sam znam sporo osób, które chodzą pieszo przez wiadukt żeby kontynuować podróż 105/112fik pisze: ↑18 wrz 2018, 23:19Podstawową wadą 220 jest fakt, że na północ od Skoroszy nie zalicza żadnego normalnego węzła przesiadkowego, w związku z czym jej użyteczność będzie ograniczona wyłącznie do relacji bezpośrednich - a, umówmy się, grono potrzebujące dojazdu ze Skoroszy na Nowe Bemowo jest stosunkowo nieliczne.
To znaczy twierdzisz, że ludzie wybiorą 220 jadąc na Wolę z:Kleszczu pisze: ↑19 wrz 2018, 8:32No teoretycznie taki węzeł mógłby powstać przy Ursusie Północnym. Linia może zebrać też trochę ludzi z Jelonek/Woli/Bemowa do Factory, ale to wiadomo - mała liczba. Grono, o którym piszesz owszem do wielkich nie należy, ale jednocześnie z pewnością znajdą się chętni do jechania na Połczyńską i dalej na Wolę 105 przez 4 Czerwca zamiast Dźwigową.
fik pisze: ↑19 wrz 2018, 9:42To znaczy twierdzisz, że ludzie wybiorą 220 jadąc na Wolę z:Kleszczu pisze: ↑19 wrz 2018, 8:32No teoretycznie taki węzeł mógłby powstać przy Ursusie Północnym. Linia może zebrać też trochę ludzi z Jelonek/Woli/Bemowa do Factory, ale to wiadomo - mała liczba. Grono, o którym piszesz owszem do wielkich nie należy, ale jednocześnie z pewnością znajdą się chętni do jechania na Połczyńską i dalej na Wolę 105 przez 4 Czerwca zamiast Dźwigową.
a. Ursusa, zamiast częstszego, dającego więcej przesiadek i bardziej dostępnego 194? (w które i tak będą musieli wsiąść, żeby do tego 220 w ogóle dojechać!)
b. Skoroszy, zamiast bezpośredniego i tak-bardzo-potrzebnego 178?
Wyrażam moje daleko idące wątpliwości.
Ale Dźwigowa stoi, w przeciwieństwie do Al. 4 Czerwca
Przesiadka przy Factory, polecam i pozdrawiam. W stronę Okęcia do przejścia może z 50m, w stronę Piastowa trochę więcej, ale dalej bez tragedii imho.Michalk001 pisze:Jak zwykle jak coś dobrze działało to trzeba było zepsuć. Obecnie z Piastowa na Okęcie można dojechać z jedną przesiadką 716 + 177 z tego samego przystanku. Teraz będą dwie, cóż cały ZTM - a potem się dziwią że ludzie jadą samochodami i są korki. Nie dziwię się skoro przejechanie głupich 10km wymaga dwóch przesiadek. Już narobili pełno głupot i jeszcze im mało.