Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Kawęczyńska wszystko psuje. Choć ja preferowałem bałagan tam a nie na Obozowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na Kawęczynskiej też nie wyszło za dobrze bo 20 jedzie razem z 7.
Koordynacje to był największy mankament rozwiązania z krzyżowaniem 13 i 20. Były rozwiązania złe i fatalne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Taki takt jest w obydwie strony...
Kolejny fakt: Os.Górczewska-Ordona w DŚ:
154 i 109 co 20 minut w takcie 20-0-20-0. Skoro na wakacje obcięli 109 z co 10 minut na co 20(i tak zostało) to dlaczego koordynacja 109 ze 171 nadal kursującym co 10 jest ważniejsza? I tak 171 jeździ kilka minut opóźnione i na wspólnym odcinku Górczewskiej(od Ratusza) te 3 autobusy jadą razem. A tak chociaż z Górczewskiej czy Klemensiewicza by był autobus do np Wola Parku bez przesiadki co 10 minut jak kiedyś... Przecież 154 chyba nie ma żadnej koordynacji, nawet ze 184 wychodzi od Moczydła do Zachodniego 6-14-6-14.
Kolejny fakt: Os.Górczewska-Ordona w DŚ:
154 i 109 co 20 minut w takcie 20-0-20-0. Skoro na wakacje obcięli 109 z co 10 minut na co 20(i tak zostało) to dlaczego koordynacja 109 ze 171 nadal kursującym co 10 jest ważniejsza? I tak 171 jeździ kilka minut opóźnione i na wspólnym odcinku Górczewskiej(od Ratusza) te 3 autobusy jadą razem. A tak chociaż z Górczewskiej czy Klemensiewicza by był autobus do np Wola Parku bez przesiadki co 10 minut jak kiedyś... Przecież 154 chyba nie ma żadnej koordynacji, nawet ze 184 wychodzi od Moczydła do Zachodniego 6-14-6-14.
Dopiero teraz zwróciłeś moją uwagę na obcięcie 109 w DS. Dlaczego nie wróciło do 10 minut?lublin42 pisze: ↑06 paź 2018, 18:39Taki takt jest w obydwie strony...
Kolejny fakt: Os.Górczewska-Ordona w DŚ:
154 i 109 co 20 minut w takcie 20-0-20-0. Skoro na wakacje obcięli 109 z co 10 minut na co 20(i tak zostało) to dlaczego koordynacja 109 ze 171 nadal kursującym co 10 jest ważniejsza? I tak 171 jeździ kilka minut opóźnione i na wspólnym odcinku Górczewskiej(od Ratusza) te 3 autobusy jadą razem. A tak chociaż z Górczewskiej czy Klemensiewicza by był autobus do np Wola Parku bez przesiadki co 10 minut jak kiedyś... Przecież 154 chyba nie ma żadnej koordynacji, nawet ze 184 wychodzi od Moczydła do Zachodniego 6-14-6-14.
Ratuszowa też wyszła dramatycznie.pawcio pisze:Koordynacje to był największy mankament rozwiązania z krzyżowaniem 13 i 20. Były rozwiązania złe i fatalne.
Może lepiej by było pokombinować coś na drugim końcu, żeby się szczeniaki zgadzały, lub nawet zrobić „zetkę” od Koła.
A osobiście dalej uważam, że 13 powinna jeździć z Czynszowej na Kaweczyńską.
ŁK
Koordynacja na Jagiellońskiej w kierunku Wileńskiego to też istny majstersztyk. Odjazdy z Hallera:
6 - 14:20
13 i 18 - 14:21
28 - 14:23
A potem dziura dwunastu minutowa.
6 - 14:20
13 i 18 - 14:21
28 - 14:23
A potem dziura dwunastu minutowa.
Tak. Bardzo częsta (6/7.5/7.5) linia dzielnicowa zachęcałaby do korzystania z komunikacji, nie wymagałaby koordynacji i nie byłaby narażona na utrudnienia na mieście. Jednoperonowe przesiadki na wz byłyby dalej zachowane i może nie byłoby problemu z tym, gdzie ma pojechać 13, gdzie 23 a gdzie 20 i jak je skoordynować na głównym ciągu tak, żeby dodatkowo było dobrze na końcówce.
Z obserwacji wieloletnich wynika też, że największe wymiany są przy dw.Wilenskim.
Czynszowa i Kaweczynska są odrobinę innymi pętlami, bo nie leżą na/przy głównym ciągu i mają swoje potoki. Taką pętlą jest chyba jeszcze tylko Boernerowo (Banacha pomijam), z którym też jest zawsze mnóstwo problemów.
ŁK
A co wtedy z 13 i 23? Likwidacja dwóch slotów na trasie WZ?
Dwóch nie. Ale nie chce mi się tłumaczyć, bo jak zrobię 59 zmian, to się przyczepisz, co z 60.Georg pisze:A co wtedy z 13 i 23? Likwidacja dwóch slotów na trasie WZ?
ŁK
Aha. Czyli ruszenie dwóch linii spowoduje od razu zmiany tras pozostałych. Jakiś czas temu jeździło 21 i się okazało że to nie był dobry pomysł.
Zawsze tak jest. To sieć naczyń połączonych i zależności. Za chwilę (po otwarciu M2) jednak będziemy się zastanawiać nad 25 z Bródna (idealnie może połączyć się np. z 23) i pewnie nie tylko.Georg pisze:Aha. Czyli ruszenie dwóch linii spowoduje od razu zmiany tras pozostałych. Jakiś czas temu jeździło 21 i się okazało że to nie był dobry pomysł.
ŁK
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201810 ... b15ca8.png[/IMG]
To musiała być praca zbiorowa, bo nikt by samodzielnie tego nie wymyślił, żeby linię wspomagającą inną linię puszczać o tych samych godzinach w szczytowym momencie.
To musiała być praca zbiorowa, bo nikt by samodzielnie tego nie wymyślił, żeby linię wspomagającą inną linię puszczać o tych samych godzinach w szczytowym momencie.
ŁK
<troll> To jest właśnie wspomaganie. Gdyby miała uzupełniać, uzupełniałaby jeżdżąc naprzemiennie. </troll>
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522