Rozkład jazdy 2017/18 w WWK
Moderator: JacekM
-
- Posty: 476
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Tabele są na stronie KM - https://www.mazowieckie.com.pl/pl/rozkl ... -iii-2019r
Odnośnie kończenia biegu pociągów na DWW i DWZ - ze wschodniej trony w granicach miasta mamy Rembertów i Falenicę (no dobra, z tą drugą można by odpuścić, bo remont), a z zachodniej? Tylko Służewiec (z przejazdem technicznym na Okęcie). I na tym kończy się możliwość negocjacji miasta z KMami, bo za inne gminy miasto nie rzuci ewentualnie pieniędzy za pockm.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Przecież będą dodatkowe kursy na R3 do Błonia i na R8 do Piaseczna.Wolfchen pisze: ↑17 lis 2018, 12:09Odnośnie kończenia biegu pociągów na DWW i DWZ - ze wschodniej trony w granicach miasta mamy Rembertów i Falenicę (no dobra, z tą drugą można by odpuścić, bo remont), a z zachodniej? Tylko Służewiec (z przejazdem technicznym na Okęcie). I na tym kończy się możliwość negocjacji miasta z KMami, bo za inne gminy miasto nie rzuci ewentualnie pieniędzy za pockm.
A zamiast uruchomienia np. południowego kursu do Błonia lepiej byłoby wydłużyć ten z 16-tej chociażby do Teresina. Tym ludzi jedzie całkiem sporo i chętnie pojedzie dalej. Ale co ja wymagam....
Na R3 dołożono kursy głównie w międzyszczycie (średnio jeden na godzinę), ale już na R8 dodatkowe kursy są przez cały dzień (średnio jeden na godzinę).
No i super, jest się czym pochwalić. Tylko że kursy do Błonia w ciągu dnia będą się cieszyły małym wzięciem (to akurat zrozumiałe) zaś kursów w szczycie dalej będzie niewiele albo właśnie skrócone do/z Błonia, choć popyt byłby i do Sochaczewa. O zwinięciu ruchu na Warszawę po 20-tej nie wspomnę znowu
Są, owszem. Stąd moje podkreślenie, że mi chodzi o negocjacje miasta, które nie może samodzielnie zaoferować w takim przypadku dofinansowania takiego przedłużenia biegu pociągu (bo w grę wchodzi jeszcze dorzutka ze strony ościennej gminy).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Raz jeszcze: organizatorem transportu jest województwo i to ono płaci za pociągi KM. Ja wiem, że ustawa o publicznym transporcie zbiorowym jest aktem prawnym średniej klasy, ale to nie jest przyczyną, aby zupełnie ją ignorować.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?