Koordynacje rozkładów

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 19 gru 2018, 7:30

Ciągnąć potwora z Koła na Gocławek?
Już prędzej 28 na Kawęczyńską i won z 13. I naprawdę co kogo odchodzą Szmulki i ich dojazd do WZ, jakby mieli częste 26...
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 gru 2018, 8:04

Na szczęście 6 jest już skrócona do Młocin. Trasbus powiada, że od 3,5 roku (luty 2015), od uruchomienia 11.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 gru 2018, 8:43

Dantte pisze:Ciągnąć potwora z Koła na Gocławek?
Już prędzej 28 na Kawęczyńską i won z 13. I naprawdę co kogo odchodzą Szmulki i ich dojazd do WZ, jakby mieli częste 26...
Szmulki powinny być na jednym superczęstym 23 razem z Czynszową, powtarzam to jak mantrę. 26 silne, coś z Bródna silnego na wz.

Maksymalnie uprościć układ, bo teraz nikt nie ma pomysłu, co zrobić z trzynastką, która gdzieś kompetnie na siłę jest wrzucona na Cmentarz Wolski, jak ją koordynować. Jeszcze jest czwórka wyjeżdżająca z Marszalkowskiej i jadąca razem z 23, bo tak jest najlepiej.

2 linie jest łatwiej skoordynować niż 4. Częstych linii nie trzeba zresztą aż tak koordynować, bo to często fluktuacje i tak będą regulować.

Wczoraj o 20 ze Służewca jechały dwie siedemnastki. Chyba jedna musiała drugą gdzieś zajechać, bo pierwsza była na Tarchomin a druga na Marymont. Zrobiono niby częstą linię, ale taką, która nie jest w stanie skoordynować się sama ze sobą i w rzeczywistości zrobiła się 12-minutowa dziura.

Upraszczajmy!
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 gru 2018, 10:28

Ponieważ chciałbym rozwinąć dyskusję o sieci tramwajowej, odpowiedziałem w odpowiedniejszym wątku:
KwZ pisze:
19 gru 2018, 10:27
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 22 gru 2018, 9:44

lublin42 pisze:
06 paź 2018, 18:39
Taki takt jest w obydwie strony...

Kolejny fakt: Os.Górczewska-Ordona w DŚ:
154 i 109 co 20 minut w takcie 20-0-20-0.
Zrobili to! Kojarzy ktoś może, kiedy dokładnie zmienili rozkład 154 tak aby w DŚ jeździło ze 109 w równym takcie 10-10 w obydwie strony?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 gru 2018, 22:08

Dla 154 zdecydowanie ważniejsza jest koordynacja ze 184 lub 167.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 gru 2018, 6:31

184 to jeszcze, ale 167? Jeszcze weź pod uwagę, że 154 robi ucho przez Zachodni, a 167 nie, więc trzeba wybrać, czy na Bitwy, czy od RZS do Ordona (3 przystanki i 2 nż). Porównujemy to z odcinkiem od Górczewskiej do PKP Wola (Kasprzaka) - 13 przystanków i 16 min.
lublin42 pisze:
22 gru 2018, 9:44
lublin42 pisze:
06 paź 2018, 18:39
Taki takt jest w obydwie strony...

Kolejny fakt: Os.Górczewska-Ordona w DŚ:
154 i 109 co 20 minut w takcie 20-0-20-0.
Zrobili to! Kojarzy ktoś może, kiedy dokładnie zmienili rozkład 154 tak aby w DŚ jeździło ze 109 w równym takcie 10-10 w obydwie strony?
Na najbliższą sobotę (29.12) obie linie widzę z ZP Konarskiego 10-30-50, więc chyba wróciło stare. Rozkłady 109 i 171 od 2018-11-05, 154 od 2018-12-01.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 gru 2018, 21:21

Od Bemowa Ratusz do Kaprzaka jest fafnascie innych lini, w tym silne 523 do DWZ.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 gru 2018, 10:59

Od RZS do Kasprzaka tym bardziej. Serio uważasz, że 167 i 154 dałoby się skoordynować? Przecież jadą przez pół miasta.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 gru 2018, 11:11

154 jest socjalem z unikalna relacją, więc z niczym innym koordynować go nie trzeba. Uważam, że taka koordynacja byłaby cenna ze względu na dojazd z węzła BW1920 r. na Wolę i powolny upadek 186 (coraz gorsza punktualnośc, przycinanie w DS), utrudniający podróże z przesiadką. Choć zdaję sobie sprawę, że bez buspasów na S8 ładowanie taboru w 186 jest mało sensowne, to marzyłoby mi się jednak jakieś sensowne (6/10/10) połaczenie na osi Prymasa a nie obecny kalejdoskop różnych pomysłów, z regułu próbujący wymienić pasażerów na trzeciego blokując albo Rondo Tybetu, albo Lubomirskich :/
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 gru 2018, 11:53

154 dla mnie jest linią uzupełniającą, a nie socjalną. Nie wszystko, co nie jeździ co 10 min w szczycie, jest klasy 227 czy 220.


Nie sądzę, żeby koordynacja lub jej brak 154 i 167 miała wpływać na 186+414, ich zapewnienie czy atrakcyjność.

154 ma ciekawsze relacje i linie do koordynowania, np. 141 czy 109 właśnie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 gru 2018, 12:57

No, nie, koordynacja ze 109 jest zupełnie nonsensowna w przypadku 154- obsługuje tak naprawdę jeden przystanek, bo pętla Górczewska ma całą paletę ciekawszych połączeń, a od Powstańców jest 190 i 171. Do tego takty są kompatybilne wyłącznie w DS ze względu na zdziadzienie 109. Chyba się nie dogadamy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 gru 2018, 14:01

Jako częsty kierowca linii 184 uważam, że 154 w weekendy najlepiej wyjdzie na dobre takt z linią 184 właśnie. Zwłaszcza, że częstotliwość jest taka sama, a opóźnień raczej nie ma. Głównie chodzi o dojazd z Górczewskiej, Elekcyjnej, Kasprzaka i Prymasa do Zachodniego, a nawet do Szczęśliwickiej, gdzie ludzie też chętnie dojeżdżają w większej liczbie. Zauważyłem też, że jak jedzie przede mną 154, to mi podbiera sporo pasażerów.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 gru 2018, 14:46

Wiem, że tam są 190 i 171, bo pisałeś już o tym. Nadal jednak nie napisałeś, czy to 167 miałoby być skoordynowane ze 154 na Bitwy czy RZS, a zwłaszcza dlaczego.

184 to jeszcze, ma dłuższy i ważniejszy odcinek.

A przycinania 186 szukałbym w otworzeniu mostu Północnego.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 02 sty 2019, 1:42

Od Zachodniego jest 13-7 ze 184, więc w porządku. Z tym 109 to chodziło o to, że kursowało co 10 minut, na wakacje obcięli do co 20 - a przecież jednak skądś potoki się brały... Podjechanie z Górczewskiej do Ratusza wcale nie jest takie dogodne - tramwaj zatrzymujący się za skrzyżowaniem, spacerek albo objazd przez Lazurową(190). Lekko(o 2-3 minuty można by przesunąć 154 z Górczewskiej - względem 184. Poza tym jednak lepiej jest teraz, niż jak było gdy 154 się dublowało ze 109. Przecież łatwiej z krańca 109 podejść na przystanek 154 niż gonić na pętlę tramwajową a potem tracić kolejne minuty na przesiadkę... Bo na przywrócenie 109 co 10 chyba nie ma co liczyć, a nawet przeciwnie - kiedy 109 będzie obcięte do co 30?

ODPOWIEDZ