Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Ciągnąć potwora z Koła na Gocławek?
Już prędzej 28 na Kawęczyńską i won z 13. I naprawdę co kogo odchodzą Szmulki i ich dojazd do WZ, jakby mieli częste 26...
Już prędzej 28 na Kawęczyńską i won z 13. I naprawdę co kogo odchodzą Szmulki i ich dojazd do WZ, jakby mieli częste 26...
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Na szczęście 6 jest już skrócona do Młocin. Trasbus powiada, że od 3,5 roku (luty 2015), od uruchomienia 11.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Szmulki powinny być na jednym superczęstym 23 razem z Czynszową, powtarzam to jak mantrę. 26 silne, coś z Bródna silnego na wz.Dantte pisze:Ciągnąć potwora z Koła na Gocławek?
Już prędzej 28 na Kawęczyńską i won z 13. I naprawdę co kogo odchodzą Szmulki i ich dojazd do WZ, jakby mieli częste 26...
Maksymalnie uprościć układ, bo teraz nikt nie ma pomysłu, co zrobić z trzynastką, która gdzieś kompetnie na siłę jest wrzucona na Cmentarz Wolski, jak ją koordynować. Jeszcze jest czwórka wyjeżdżająca z Marszalkowskiej i jadąca razem z 23, bo tak jest najlepiej.
2 linie jest łatwiej skoordynować niż 4. Częstych linii nie trzeba zresztą aż tak koordynować, bo to często fluktuacje i tak będą regulować.
Wczoraj o 20 ze Służewca jechały dwie siedemnastki. Chyba jedna musiała drugą gdzieś zajechać, bo pierwsza była na Tarchomin a druga na Marymont. Zrobiono niby częstą linię, ale taką, która nie jest w stanie skoordynować się sama ze sobą i w rzeczywistości zrobiła się 12-minutowa dziura.
Upraszczajmy!
ŁK
Ponieważ chciałbym rozwinąć dyskusję o sieci tramwajowej, odpowiedziałem w odpowiedniejszym wątku:
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dla 154 zdecydowanie ważniejsza jest koordynacja ze 184 lub 167.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
184 to jeszcze, ale 167? Jeszcze weź pod uwagę, że 154 robi ucho przez Zachodni, a 167 nie, więc trzeba wybrać, czy na Bitwy, czy od RZS do Ordona (3 przystanki i 2 nż). Porównujemy to z odcinkiem od Górczewskiej do PKP Wola (Kasprzaka) - 13 przystanków i 16 min.
Na najbliższą sobotę (29.12) obie linie widzę z ZP Konarskiego 10-30-50, więc chyba wróciło stare. Rozkłady 109 i 171 od 2018-11-05, 154 od 2018-12-01.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Od Bemowa Ratusz do Kaprzaka jest fafnascie innych lini, w tym silne 523 do DWZ.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Od RZS do Kasprzaka tym bardziej. Serio uważasz, że 167 i 154 dałoby się skoordynować? Przecież jadą przez pół miasta.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
154 jest socjalem z unikalna relacją, więc z niczym innym koordynować go nie trzeba. Uważam, że taka koordynacja byłaby cenna ze względu na dojazd z węzła BW1920 r. na Wolę i powolny upadek 186 (coraz gorsza punktualnośc, przycinanie w DS), utrudniający podróże z przesiadką. Choć zdaję sobie sprawę, że bez buspasów na S8 ładowanie taboru w 186 jest mało sensowne, to marzyłoby mi się jednak jakieś sensowne (6/10/10) połaczenie na osi Prymasa a nie obecny kalejdoskop różnych pomysłów, z regułu próbujący wymienić pasażerów na trzeciego blokując albo Rondo Tybetu, albo Lubomirskich ![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
154 dla mnie jest linią uzupełniającą, a nie socjalną. Nie wszystko, co nie jeździ co 10 min w szczycie, jest klasy 227 czy 220.
Nie sądzę, żeby koordynacja lub jej brak 154 i 167 miała wpływać na 186+414, ich zapewnienie czy atrakcyjność.
154 ma ciekawsze relacje i linie do koordynowania, np. 141 czy 109 właśnie.
Nie sądzę, żeby koordynacja lub jej brak 154 i 167 miała wpływać na 186+414, ich zapewnienie czy atrakcyjność.
154 ma ciekawsze relacje i linie do koordynowania, np. 141 czy 109 właśnie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No, nie, koordynacja ze 109 jest zupełnie nonsensowna w przypadku 154- obsługuje tak naprawdę jeden przystanek, bo pętla Górczewska ma całą paletę ciekawszych połączeń, a od Powstańców jest 190 i 171. Do tego takty są kompatybilne wyłącznie w DS ze względu na zdziadzienie 109. Chyba się nie dogadamy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jako częsty kierowca linii 184 uważam, że 154 w weekendy najlepiej wyjdzie na dobre takt z linią 184 właśnie. Zwłaszcza, że częstotliwość jest taka sama, a opóźnień raczej nie ma. Głównie chodzi o dojazd z Górczewskiej, Elekcyjnej, Kasprzaka i Prymasa do Zachodniego, a nawet do Szczęśliwickiej, gdzie ludzie też chętnie dojeżdżają w większej liczbie. Zauważyłem też, że jak jedzie przede mną 154, to mi podbiera sporo pasażerów.
Wiem, że tam są 190 i 171, bo pisałeś już o tym. Nadal jednak nie napisałeś, czy to 167 miałoby być skoordynowane ze 154 na Bitwy czy RZS, a zwłaszcza dlaczego.
184 to jeszcze, ma dłuższy i ważniejszy odcinek.
A przycinania 186 szukałbym w otworzeniu mostu Północnego.
184 to jeszcze, ma dłuższy i ważniejszy odcinek.
A przycinania 186 szukałbym w otworzeniu mostu Północnego.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Od Zachodniego jest 13-7 ze 184, więc w porządku. Z tym 109 to chodziło o to, że kursowało co 10 minut, na wakacje obcięli do co 20 - a przecież jednak skądś potoki się brały... Podjechanie z Górczewskiej do Ratusza wcale nie jest takie dogodne - tramwaj zatrzymujący się za skrzyżowaniem, spacerek albo objazd przez Lazurową(190). Lekko(o 2-3 minuty można by przesunąć 154 z Górczewskiej - względem 184. Poza tym jednak lepiej jest teraz, niż jak było gdy 154 się dublowało ze 109. Przecież łatwiej z krańca 109 podejść na przystanek 154 niż gonić na pętlę tramwajową a potem tracić kolejne minuty na przesiadkę... Bo na przywrócenie 109 co 10 chyba nie ma co liczyć, a nawet przeciwnie - kiedy 109 będzie obcięte do co 30?