Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
W tej chwili jest szlaban, ale w XXI wieku takie rzeczy chyba da się ogarnąć, chociażby tak aby ten szlaban się podnosił każdorazowo przed autobusem. Albo w ogóle zlikwidować, bo od drugiej strony (od Archiwalnej) chyba się w ogóle da wjechać bez szlabanu.
Jeśli zawrotka przy BW1920 to problem to można odrobinę podciągnąć 208 do Narutowicza. i zakrańcować ze 191
-
- Posty: 571
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Coraz bardziej zwariowane te pomysły.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Rozwiązanie znane i stosowane na całym świecie od dziesiątków lat, ale na Włodarzewskiej pilotów do szlabanów nie widziano.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Spoko, rozbawiły mnie po prostu te pomysły, bo zamiast naprawdę prosto, sprawnie i wygodnie to rozwiązać, komplikujemy coraz bardziej. Jak zwykle musisz używać personalnych argumentów. Nie potrafisz inaczej dyskutować? Zapewniam Cię, że na Włodarzewskiej wiele osób ma coś takiego jak piloty do szlabanów, bo jest tu wiele osiedli zamkniętych.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Pewnie się powtarzam, ale zmiana organizacji ruchu na skrzyżowaniu rangi BW20 to nie jest "prosto, sprawnie i wygodnie". Kwitowanie zaś zupełnie rozsądnych (choć z pewnością rewolucyjnych, jak na to miasto i jego zabetonowanie mentalne, które doskonale egzemplifikujesz) pomysłów pojedynczą emotką bez cienia refleksji w zupełności uzasadnia zgryźliwą (do personalnej jej jednak daleko) uwagę.
BTW, poobserwowałem sobie wczoraj po południu jak jeździ 154 i 414; 2 minuty od Dickensa do BW20 to mrzonka.
BTW, poobserwowałem sobie wczoraj po południu jak jeździ 154 i 414; 2 minuty od Dickensa do BW20 to mrzonka.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
W Łodzi autobusy przejeżdżają przez teren szpitala CKD (mają tam nawet kilka przystanków), pomimo tego, że wjazd i wyjazd odbywa się przez szlaban.
Prosto, sprawnie i wygodnie to trasa. Nią miałem na myśli. W kwestii organizacji, to i tak będzie dużo rewolucji w okolicy, nie rozumiem dlaczego w związku z tym nie można pomyśleć o autobusach. Pawcio pisał, że tramwaje będą później. No ok, ale równie dobrze można 208 puścić okolicznymi uliczkami tymczasowo, a po zrobieniu zawrotki na BW1920 skierować ją na prostą trasę.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Zacznijmy od tego, że jak będą tramwaje, to cała geometria skrzyżowania się zmieni - i raczej nikt jej nie będzie projektował pod możliwość zawrotki drugorzędnej linii. Wyłączenie prawoskrętu z BW20 to też jest duży koszt i raczej nie wydaje mi się, aby ktoś był gotów go ponieść w imię cokolwiek nijakich i palcem na wodzie pisanych zysków.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Samo wyłączenie prawoskrętu to nie jest duży koszt. Ale wnioskodawca w pakiecie dostanie dostosowanie sygnalizacji do obowiązujących przepisów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W takim razie Pl. Narutowicza wydaje się dla mnie lepszym rozwiązaniem. Albo Grójecka - Kopińska - Białobrzeska - BW 1920.
Ten plan Narutowicza, który za "chwilę" zmienia swoją geometrię?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Chyba kończę tę dyskusję.