Zajezdnia R-5 Annopol
Moderator: Wiliam
A ile to się sztuk wykoleja na miesiąc przy wyjazdach? To największy problem xxi wieku? Pomijając sam zakład, to włączenie się nie musi polegać na zakręcie 90 stopni po okręgu (tak, tam jakiś cos^3 jest a nie okrąg). Pociągi jakoś umieją się włączyć w linię z prędkością 100-120/h, może i na tramwajach się da wygospodarować miejsce na płynniejsze włączenie się!
A 150 tramwajów akurat będzie zjeżdżać głównie w godzinach 22-0:30, ale nie wszystkie 150 wieczorem. Jeden na 2 minuty to nie tak dużo, priorytet jest, ruch o tej godzinie niewielki, poza tym ze 30 to będą jedynki, trójki, czwórki - które i tak by tam dojechały. Największym problemem IMO będzie to, ze po 22 z Bródna to już mało co wróci...
A z innych zakładów ile teraz wyjeżdża? Bo jak jest 750 teamów (a jest), to z któregoś musi co najmniej 150 jechać.
A 150 tramwajów akurat będzie zjeżdżać głównie w godzinach 22-0:30, ale nie wszystkie 150 wieczorem. Jeden na 2 minuty to nie tak dużo, priorytet jest, ruch o tej godzinie niewielki, poza tym ze 30 to będą jedynki, trójki, czwórki - które i tak by tam dojechały. Największym problemem IMO będzie to, ze po 22 z Bródna to już mało co wróci...
A z innych zakładów ile teraz wyjeżdża? Bo jak jest 750 teamów (a jest), to z któregoś musi co najmniej 150 jechać.
ŁK
Żoliborz 134 Mokotów 130. Mokotów z racji bałaganu pod bramą ma wyłączony pomiar punktualności na wyjazdach a zajechania są na porządku dziennym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
To są plusy ujemne wyjazdu w jednym kierunku. W XXI nie można uruchomić wszystkich faz sygnalizacji świetlnej.
miłośnik 13N
Można, to tylko kwestia priorytetów. Skręty puszek ważniejsze.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Ja cały czas uważam, że przy R-3 przeszło minuta dla Wołoskiej to za dużo. Dziś na każdy cyklu przejechało po kilka samochodów, piesi dawno przeszli a światło cały czas zielone. Później brakuje czasu dla innych. Do tego wzbudzanie dla 17 przez które od pętli do pierwszego przystanku można jechać pięć minut no ale lepiej jak tramwaj stoi kilka minut niż samochody miałyby stać kilka sekund dłużej.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Tak sobie siedzę i myślę. Żeby zachować aktualne nazewnictwo, zajezdnia Annopol powinna nazywać się Zajezdnia Białołęka, tak jak pozostałe zajezdnie tramwajowe, od nazwy dzielnicy. Jeżeli przyjmiemy nazewnictwo przedwojenne, to może zostać Annopol. Wtedy zajezdnie nazywano od nazwy dzielnic, osiedli a nawet ulic.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A chciałbyś mówić znajomym, że robisz w "Zakładzie Białołęka"?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zajezdnia Żoliborz od ćwierćwiecza nie jest już na Żoliborzu. Nazwa Annopol przynajmniej raczej nie ucieknie z rejonu zajezdni, za to pomysł podziału Białołęki na dwie dzielnice powraca raz na jakiś czas.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przecież ja nie dożyję otwarcia tego zakładu.
miłośnik 13N
Jak tam z budową R 5 ? W 2021 zaczną się dostawy nowych wozów część pójdzie na wymianę za 105 ki ale reszta musi gdzieś stać.
tatra
Z jaką budową
Nie bardzo nadążam czyżby R5 Annopol nie wyszedł z fazy projektu i pasą się tam krowy.
tatra
R-5 Annopol jest chyba na tym samym etapie co R-5 Redutowa?
Czyli nowe wozy będą nocowały na pętlach i nie używanych odcinkach torowisk.
tatra
Stare chybatatra pisze:Czyli nowe wozy będą nocowały na pętlach i nie używanych odcinkach torowisk.
ŁK