Spis autobusów miejskich w złym stanie technicznym
Nawet jak się zrobi to nic strasznego się nie powinno stać. Jeśli zewrą się kable od przycisku to najwyżej będzie zgłaszał się jako ciągle wciśnięty, jeśli zewrą się kable od żarówki to zapewne sterownik jest na to odporny i odetnie ten obwód albo przejdzie w jakiś tryb awaryjny.
Często to widzę w Mobilisowych 98xx. W MZA za to obracają się kasowniki, więc ktoś będzie miał ciepło, jak jakiś inteligent urwie przewód od kasownika, obracając nim. Poza tym niedawno zamontowane ładowarki USB już zaczynają wypadać z obudów, bo odkręcają się wewnętrzne gwinty pod wpływem wibracji. Jeszcze trochę i będzie można podłączyć np. lodówkę turystyczną w autobusie
Multiplekser ma zabezpieczenia przed takimi rzeczami, a jak jest zasilanie po stacyjce, to i tak powinno trafić na bezpiecznik.px33 pisze: ↑15 mar 2019, 21:13Nawet jak się zrobi to nic strasznego się nie powinno stać. Jeśli zewrą się kable od przycisku to najwyżej będzie zgłaszał się jako ciągle wciśnięty, jeśli zewrą się kable od żarówki to zapewne sterownik jest na to odporny i odetnie ten obwód albo przejdzie w jakiś tryb awaryjny.
3915 dziwne niepokojące walenie dobiegające z silnika.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Zatrzymajcie tę karuzelę śmiechu.
E tam, dla mnie spoko
ŁK
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
A719, brak przystankowego.
Akurat jeździłem tym pojazdem po południu i przystankowy był sprawny.
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
To nie musi wcale być to, wozy z przedziału A701-A727 chorują czasami na mocno denerwującą przypadłość skrzyni biegów, generalnie hamują łagodnie, ale już pod sam koniec przy samym dohamowaniu mocno szarpią. Kierowca niestety nie ma szans nic z tym zrobić.Michalk001 pisze: ↑18 kwie 2019, 7:53Nie raz się z tym spotkałem, jak włączają ciepły guzik zanim się zatrzymają to wóz staje dęba w miejscu.
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
Ja jechałem ostatnio takim wozem, które całe hamowanie miał do kitu, początek, środek i koniec - najgorsze było to, że była to linia 180, więc wóz nabity na full... I to także przez osoby niepełnosprawne ruchowo...Szarpał gorzej niż jelcz z MZA. Był to na pewno wóz z przedziału wymienionego przez Ciebie, ale numeru nie zapamiętałem - byłem za bardzo załamany jazdą młodego kierowcy...Maybach pisze: ↑18 kwie 2019, 13:34To nie musi wcale być to, wozy z przedziału A701-A727 chorują czasami na mocno denerwującą przypadłość skrzyni biegów, generalnie hamują łagodnie, ale już pod sam koniec przy samym dohamowaniu mocno szarpią. Kierowca niestety nie ma szans nic z tym zrobić.Michalk001 pisze: ↑18 kwie 2019, 7:53
Nie raz się z tym spotkałem, jak włączają ciepły guzik zanim się zatrzymają to wóz staje dęba w miejscu.