Ścieżki i pasy rowerowe
Moderator: Wiliam
W tym roku jest zapaść w doraźnych remontach bo dużą część budżetu drogowców zjadły podwyżki cen prądu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Marmur na stacjach metra i w ogóle budowanie całej drugiej linii naraz też swoje kosztuje. Przecież to też się odbija na inwestycjach tramwajowych, nie tylko na drogach.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Na likwidację przejść podziemnych i wmawianie że to bezpieczniejsze pieniądze znajdują się bez problemu..
Yyy, dlaczego wmawianie? Masz statystyki, że jest inaczej?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Gdzie niby obecnie likwidowane są jakieś przejścia podziemne? Inwestycji rowerowych spoza budżetu partycypacyjnego też w zasadzie obecnie nie ma. Pieniądze poszły raczej na budowę metra i reformę edukacji.
Przede wszystkim to lol, przejścia podziemne są drogie w utrzymaniu.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Jest już chyba nawet ogłoszony przetarg na światła pod kładką (tą obok przystanku tramwajowego przy Galerii Mokotów, nie wiem jak się teraz nazywa).
Nie jest to przejście podziemne, ale debilna idea ta sama.
I cała przebudowa Marynarskiej pójdzie się kochać. A korków tam nie ma wcale od uruchomienia 3 pasów. No to trzeba je zrobić, żeby dalej pitolić jakie samochody są złe xD
Nie jest to przejście podziemne, ale debilna idea ta sama.
I cała przebudowa Marynarskiej pójdzie się kochać. A korków tam nie ma wcale od uruchomienia 3 pasów. No to trzeba je zrobić, żeby dalej pitolić jakie samochody są złe xD
Stać nas na wydawanie bańki na rozrzucenie euro-palet w centrum miasta to stać też na przejście, które pewnie i tak na siebie zarabia dzięki lokalom usługowym.
Nie no jasne, bo warszawiacy jeżdżą tylko samochodami i na nie ma zostać wydany cały budżet, piesi nie ważni, niech sobie ganiają po schodach, albo najlepiej niech się przesiądą do samochodów by jeszcze bardziej zasmradzać miasto.BJ pisze: ↑24 lip 2019, 8:08Jest już chyba nawet ogłoszony przetarg na światła pod kładką (tą obok przystanku tramwajowego przy Galerii Mokotów, nie wiem jak się teraz nazywa).
Nie jest to przejście podziemne, ale debilna idea ta sama.
I cała przebudowa Marynarskiej pójdzie się kochać. A korków tam nie ma wcale od uruchomienia 3 pasów. No to trzeba je zrobić, żeby dalej pitolić jakie samochody są złe xD
Stać nas na wydawanie bańki na rozrzucenie euro-palet w centrum miasta to stać też na przejście, które pewnie i tak na siebie zarabia dzięki lokalom usługowym.
Tak utyskujesz na pogarszający się stan dróg, a nie widzisz, że DDRki jak się położyło z kostki 10-15 lat temu to już tak zostaną na zawsze. Albo chodniki, które są porozjeżdżane przez wszędobylskie samochody. Już nie mówiąc o przejeździe z wózkiem. Albo mamy zastawiony chodnik, albo pozapadany bo jaśniepaństwo parkując tam od lat doprowadził go do tragicznego stanu.
A co do pieniędzy, to wreszcie na przykład zrobiono bulwary które tętnią życiem, rewitalizuje się Pragę, coś co wreszcie poprawia jakość życia w mieście, a nie tylko zniechęca do mieszkania w nim, bo wszędzie jest smród hałas i brud od puszek.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Bulwary po 23 to głównie walą moczem, ale jeśli to jest dla kogoś sposób na spędzanie czasu to proszę bardzo.kajo pisze: ↑24 lip 2019, 8:28Nie no jasne, bo warszawiacy jeżdżą tylko samochodami i na nie ma zostać wydany cały budżet, piesi nie ważni, niech sobie ganiają po schodach, albo najlepiej niech się przesiądą do samochodów by jeszcze bardziej zasmradzać miasto.BJ pisze: ↑24 lip 2019, 8:08Jest już chyba nawet ogłoszony przetarg na światła pod kładką (tą obok przystanku tramwajowego przy Galerii Mokotów, nie wiem jak się teraz nazywa).
Nie jest to przejście podziemne, ale debilna idea ta sama.
I cała przebudowa Marynarskiej pójdzie się kochać. A korków tam nie ma wcale od uruchomienia 3 pasów. No to trzeba je zrobić, żeby dalej pitolić jakie samochody są złe xD
Stać nas na wydawanie bańki na rozrzucenie euro-palet w centrum miasta to stać też na przejście, które pewnie i tak na siebie zarabia dzięki lokalom usługowym.
Tak utyskujesz na pogarszający się stan dróg, a nie widzisz, że DDRki jak się położyło z kostki 10-15 lat temu to już tak zostaną na zawsze.
A co do pieniędzy, to wreszcie na przykład zrobiono bulwary które tętnią życiem, rewitalizuje się Pragę, coś co wreszcie poprawia jakość życia w mieście, a nie tylko zniechęca do mieszkania w nim, bo wszędzie jest smród hałas i bród od puszek.
Robi się zajebiście dużo dla rowerzystów (DDR z kostki są remontowane, np. w al. KEN, na Sobieskiego), równie dużo dla pieszych. I dobrze! Ale nie może być tak, że w większości miejsc będą zadowoleni i piesi, i rowerzyści, i pasażerowie, i kierowcy? Nie-e! To wbrew idei xD
Prawdę mówiąc po tekstach żywcem wyjętych ze stron oszołomstwa spod znaku MJN typu "wszędzie jest smród hałas i bród od puszek" oraz "piesi nie ważni, niech sobie ganiają po schodach" wiem, że rozmowa z Tobą nie ma żadnego sensu, bo dla Ciebie to jest "albo-albo".
Typowe myślenie samochodziarza, misie nie podoba to jest nieważne, a to że tysiące ludzi z tego korzystają to nic. Głupi są i nie trzeba się z nimi liczyć.BJ pisze: ↑24 lip 2019, 8:34kajo pisze: ↑24 lip 2019, 8:28
Nie no jasne, bo warszawiacy jeżdżą tylko samochodami i na nie ma zostać wydany cały budżet, piesi nie ważni, niech sobie ganiają po schodach, albo najlepiej niech się przesiądą do samochodów by jeszcze bardziej zasmradzać miasto.
Tak utyskujesz na pogarszający się stan dróg, a nie widzisz, że DDRki jak się położyło z kostki 10-15 lat temu to już tak zostaną na zawsze.
A co do pieniędzy, to wreszcie na przykład zrobiono bulwary które tętnią życiem, rewitalizuje się Pragę, coś co wreszcie poprawia jakość życia w mieście, a nie tylko zniechęca do mieszkania w nim, bo wszędzie jest smród hałas i bród od puszek.
Bulwary po 23 to głównie walą moczem, ale jeśli to jest dla kogoś sposób na spędzanie czasu to proszę bardzo.
Sam wcześniej napisałeś, ze zrobienie pasów dla pieszych jest bezsensem, bo przecież koło Galmoku sobie mogą dla zdrowia pobiegać po schodach. Tak samo kasowanie przejść podziemnych.BJ pisze: ↑24 lip 2019, 8:34Robi się zajebiście dużo dla rowerzystów (DDR z kostki są remontowane, np. w al. KEN, na Sobieskiego), równie dużo dla pieszych. I dobrze! Ale nie może być tak, że w większości miejsc będą zadowoleni i piesi, i rowerzyści, i pasażerowie, i kierowcy? Nie-e! To wbrew idei xD
Prawdę mówiąc po tekstach żywcem wyjętych ze stron oszołomstwa spod znaku MJN typu "wszędzie jest smród hałas i bród od puszek" oraz "piesi nie ważni, niech sobie ganiają po schodach" wiem, że rozmowa z Tobą nie ma żadnego sensu, bo dla Ciebie to jest "albo-albo".
A samochody mają super w Warszawie już teraz. Wszystkie główne drogi mają po 3 pasy w każdą stronę. Światła mają krótszą fazę dla pieszych i rowerzystów by samochody sobie mogły na spokojnie skręcić w prawo (Towarowa).
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
No i jak rozmawiać z takim człowiekiem?
Co ma to, że nie podobają mi się bulwary w nowej formie (są estetyczne, ale padły ofiarą własnego sukcesu) do samochodów? Czemu niby tylko dla "samochodziarza" jest "typowym" myślenie "misie nie podoba to jest nieważne"? Kogo określiłem mianem "głupiego", bo lubi bulwary w nowej odsłonie?
Ty masz co najmniej ciężką paranoję. I na tym kończę rozmowę, bo czuję się jakbym odpowiadał zawirusowanemu botowi.
Będziesz kiedyś musiał tam przejść z wózkiem dziecięcym, to jeszcze za to przejście podziękujesz.BJ pisze: ↑24 lip 2019, 8:08Jest już chyba nawet ogłoszony przetarg na światła pod kładką (tą obok przystanku tramwajowego przy Galerii Mokotów, nie wiem jak się teraz nazywa).
Nie jest to przejście podziemne, ale debilna idea ta sama.
I cała przebudowa Marynarskiej pójdzie się kochać. A korków tam nie ma wcale od uruchomienia 3 pasów. No to trzeba je zrobić, żeby dalej pitolić jakie samochody są złe xD
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ech, dyskusja po polsku... Wymiana poglądów: moje są takie, moje są takie i foch.
Pewnie już daremnie, więc nie będę roztrząsał każdej myśli (a dałoby się), tylko wezmę jedno:
Pewnie już daremnie, więc nie będę roztrząsał każdej myśli (a dałoby się), tylko wezmę jedno:
To nie wbrew idei, tylko ograniczonym zasobom: pieniędzy (inwestycje i remonty) oraz, coraz bardziej, przestrzeni (gdzie przejść? gdzie zaparkować?).Ale nie może być tak, że w większości miejsc będą zadowoleni i piesi, i rowerzyści, i pasażerowie, i kierowcy? Nie-e! To wbrew idei xD
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Przy czym i pieniędzy i przestrzeni kierowcy potrzebują najwięcej i to nie tylko na jezdnie, ale i na parkingi.KwZ pisze: ↑24 lip 2019, 9:35Ech, dyskusja po polsku... Wymiana poglądów: moje są takie, moje są takie i foch.
Pewnie już daremnie, więc nie będę roztrząsał każdej myśli (a dałoby się), tylko wezmę jedno:To nie wbrew idei, tylko ograniczonym zasobom: pieniędzy (inwestycje i remonty) oraz, coraz bardziej, przestrzeni (gdzie przejść? gdzie zaparkować?).Ale nie może być tak, że w większości miejsc będą zadowoleni i piesi, i rowerzyści, i pasażerowie, i kierowcy? Nie-e! To wbrew idei xD
Do tego dochodzą szkody zewnętrzne, jak zatrucie hałasem przestrzeni wokół, koszty wypadków, oszpecenie przestrzeni. Na zachodzi gdzie nie brakuje mieszkań jak u nas to wyludnienie mieszkań w bezpośrednim sąsiedztwie tras szybkiego ruchu. To wszystko są koszty ruchu samochodowego i jakby każdy kierowca miał to płacić, bo ruch samochodowy byłby na poziomie 10% obecnego.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Do tego by trzeba pojechać gdzieś dalej na zachód Europy niż do Berlina. i wysiąść z samochodu, hehe
zapraszam autkową rasę panów do Szwajcarii
zapraszam autkową rasę panów do Szwajcarii
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17