Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 paź 2019, 21:21

Najszybszy dojazd z Derbów do Centrum to 527 do Trockiej plus M2. Naprawdę nie ma sensu tego dłużej drążyć.

Rzeczywiście jednak może nie ma potrzeby zatrzymywania takiej linii przy Tesco i Szwedzkiej.
ŁK

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 02 paź 2019, 21:21

marko80 pisze:
02 paź 2019, 21:10
Georg pisze:
02 paź 2019, 20:09

Może byś używał wielkich liter przy nazwach ulic i dzielnic? Rozumiem, że Twoim zdaniem po otwarciu M2 trasy obydwu linii mają pozostać takie, jak przed pojawieniem się metra?
Przecież wg pierwotnego planu 160 miało zostać na dotychczasowej trasie. Natomiast nie wepchniesz wszystkich na siłe do M2. Czasem trzeba posłuchać ludzi a nie stosować swoją zabetonowaną wizję wywożenia wszystkich do M2. Sprawa jest jasna, mieszkańcy chcą szybkiego dojazdu z derbów do centrum. 527 jadące przez stację metra trocka do Esperanto takiej roli spełniać nie będzie, dlatego jedynym sensownym pomysłem jest powrót tej linii na trasę sprzed 1 października. Oczywiście nie w takiej częstotliwości jak przed otwarciem M2. Do tego należy stworzyć dowozówkę z Grodziska do Metra Trocka i dopiero wtedy można ocenić jak rozłożą się potoki pasażerskie, czy ludziska wolą dowozówkę do M2 czy bezpośrednie 527 do centrum. 160 w tym układzie wraca na trasę podstawową sprzed otwarcia M2 to chyba oczywiste.
Wielu osobom co napiszę się to nie spodoba ale cóż.
Największym problemem w całej tej reformie jest tylko jedna linia i jedno osiedle. Czyli 527 i osiedle Derby. Jak czytam komentarze w internecie, to tam mieszka największa ilość roszczeniowców. Większość to zapewne przyjezdni z wiejskich dziur, gdzie dalej mają mentalność że autobus z wioski wozi bezpośrednio do centrum jakiegoś większego ośrodka miejskiego. I najlepiej z miejscem siedzącym. 527 jak najszybciej to powinno być zdegradowane do linii zwykłej, zwiększenie częstotliwości kursowania do 4-5 minut w szczycie, a 160 przywrócone do starej trasy (i rzadziej).
A wszelkie pomysły z tego osiedla powinny być wyrzucane do kosza. Nie dość, że mieli 527 do I i II linii metra, oraz E-7 wyłącznie do II linii, to wg nich było ciągle za mało i powstało E-9 do Marymontu, jako "pomoc" dla 132.
Nawet Tarchomin i Nowodwory się ucywilizowały przy budowie trasy tramwajowej. Derby to jakieś getto.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 02 paź 2019, 21:32

Tarchomin i Nowodwory sie ucywilizowaly? Wiesz, ile bylo placzow po 101? Widzisz, jakie tabuny przegubow (!!!) sa marnowane na krazenie 518 po Nowodworach?
Jarek pisze:
02 paź 2019, 21:17
Nie byłoby nigdy problemu z 527, gdyby nie skierowano tej linii na Esperanto na zupełnie bezsensowną trasę. Powinna jeździć do Arkadii i skrócenie do Metra Trocka byłoby naturalne i bez większych protestów. Napisałbym po nazwisku, kto to wymyślił, ale po co sobie robić jeszcze większych wrogów.
Nigdy nie widzialem wiecej niz 10 osob w tej debilnej koncowce na Esperanto (i niech rzuci kamieniem ktokolwiek, kto widzial). Wiec nie masz sie czego wstydzic.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 02 paź 2019, 21:37

Dantte pisze:
02 paź 2019, 21:32
Tarchomin i Nowodwory sie ucywilizowaly? Wiesz, ile bylo placzow po 101? Widzisz, jakie tabuny przegubow (!!!) sa marnowane na krazenie 518 po Nowodworach?
Jarek pisze:
02 paź 2019, 21:17
Nie byłoby nigdy problemu z 527, gdyby nie skierowano tej linii na Esperanto na zupełnie bezsensowną trasę. Powinna jeździć do Arkadii i skrócenie do Metra Trocka byłoby naturalne i bez większych protestów. Napisałbym po nazwisku, kto to wymyślił, ale po co sobie robić jeszcze większych wrogów.
Nigdy nie widzialem wiecej niz 10 osob w tej debilnej koncowce na Esperanto (i niech rzuci kamieniem ktokolwiek, kto widzial). Wiec nie masz sie czego wstydzic.
101, E-4, E-8. Pamiętam ile było płaczów. Przeguby na 518 to nieporozumienie, ale było jak widać parcie na eko-linię na Trakt. A jej wyciąć też się nie da, bo wiadomo...
Wracając do Derbów. Ostatnio jakaś pani się stamtąd wypowiadała w radio, że teraz musi godzinę wcześniej wstawać do pracy bo nie ma jak dojechać...

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 02 paź 2019, 21:41

Dantte pisze:
02 paź 2019, 21:32
Nigdy nie widzialem wiecej niz 10 osob w tej debilnej koncowce na Esperanto (i niech rzuci kamieniem ktokolwiek, kto widzial). Wiec nie masz sie czego wstydzic.
Esperanto to tylko taka techniczna końcówka dla 527. Większość osób wysiadała na bankowym i przy Feminie. Można było zakrańcować tylko tam lub na dworcu centralnym. W pobliżu brak było innych krańców.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 02 paź 2019, 21:45

marko80 pisze:
02 paź 2019, 21:41
Dantte pisze:
02 paź 2019, 21:32
Nigdy nie widzialem wiecej niz 10 osob w tej debilnej koncowce na Esperanto (i niech rzuci kamieniem ktokolwiek, kto widzial). Wiec nie masz sie czego wstydzic.
Esperanto to tylko taka techniczna końcówka dla 527. Większość osób wysiadała na bankowym i przy Feminie. Można było zakrańcować tylko tam lub na dworcu centralnym. W pobliżu brak było innych krańców.
I jeszcze czego? Od tego macie 160. Derby jadąc 160 po nowemu, na Stare Miasto (wg rozkładu) jadą do ok. 5 minut dłużej.
Może niech Derby finansują sobie 527 z własnych pieniędzy i wtedy niech sobie ta linia jeździ do centrum.

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 02 paź 2019, 22:23

Mnie martwi pozostawienie samego 145 na Młodzieńczej.

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 paź 2019, 6:49

SławekM pisze: Może niech Derby finansują sobie 527 z własnych pieniędzy i wtedy niech sobie ta linia jeździ do centrum.
Tylko żeby brygad nie zabierali
ŁK

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 03 paź 2019, 8:21


SławekM pisze: Może niech Derby finansują sobie 527 z własnych pieniędzy i wtedy niech sobie ta linia jeździ do centrum.
O to to, a zacząłbym od sprawdzenia, ilu z krzykaczy podpisanych pod petycją płaci podatki w Warszawie, a nie gdzieś pod Przasnyszem, Lubartowem czy Włodawą.


ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 paź 2019, 8:23

Docelowo i tak Derby będą dowożone autobusem tylko do Metro Kondratowicza. ;)

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 03 paź 2019, 8:26

ashir pisze:Docelowo i tak Derby będą dowożone autobusem tylko do Metro Kondratowicza. ;)
Docelowo to chyba do tramwaju na Jesiennych Liści? Obrazek

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 paź 2019, 8:35

kveld pisze:
03 paź 2019, 8:26
Docelowo to chyba do tramwaju na Jesiennych Liści?
Przestań, dla Derbów tramwaj byłby za wolny. :twisted: Już płaczą, że 160 jest za wolne, bo staje na każdym przystanku i jeszcze śmie objeżdżać Targówek Mieszkaniowy. Pojawiły się nawet głosy krytyczne, że 412 też ma za dużo przystanków w porównaniu do E-7. Komuś bardzo się nie spodobały dodatkowe przystanki na Głębockiej dla tej linii. :P

195
Posty: 516
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 03 paź 2019, 9:12

ashir pisze:
03 paź 2019, 8:35
kveld pisze:
03 paź 2019, 8:26
Docelowo to chyba do tramwaju na Jesiennych Liści?
Przestań, dla Derbów tramwaj byłby za wolny. :twisted: Już płaczą, że 160 jest za wolne, bo staje na każdym przystanku i jeszcze śmie objeżdżać Targówek Mieszkaniowy. Pojawiły się nawet głosy krytyczne, że 412 też ma za dużo przystanków w porównaniu do E-7. Komuś bardzo się nie spodobały dodatkowe przystanki na Głębockiej dla tej linii. :P
To niech skrócą 160 z Grodziska do Metra Targówek Mieszkaniowy, 527 :arrow: Grodzisk - ... - Ossowskiego, Gorzykowską - Al. Solidarności - Al. Jana Pawła II - Dw. Centralny :lol: :lol: :lol: Może wtedy będzie cisza :P :P (żarcik)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 paź 2019, 9:16

Jarek pisze:
02 paź 2019, 21:17
Nie byłoby nigdy problemu z 527, gdyby nie skierowano tej linii na Esperanto na zupełnie bezsensowną trasę. Powinna jeździć do Arkadii i skrócenie do Metra Trocka byłoby naturalne i bez większych protestów.
O, głos rozsądku =D>
To niech skrócą 160 z Grodziska do Metra Targówek Mieszkaniowy, 527 :arrow: Grodzisk - ... - Ossowskiego, Gorzykowską - Al. Solidarności - Al. Jana Pawła II - Dw. Centralny :lol: :lol: :lol: Może wtedy będzie cisza :P :P (żarcik)
To nie jest aż tak głupie, na pewno lepsze od 527 na Esperanto co 30 w szczycie. Tylko takie 527 dostałoby w ten sposób eliksir nieśmiertelności, pewnie silniejszy od 505.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6936
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 paź 2019, 9:41

Najsilniejszy eliksir to ma 521. 510 zdechło, 500 się ucywilizowało (jako tako), o 505 już mało kto pamięta, ba, nawet 517 właśnie się skróciło. A 521 będzie jeździć na Szczęśliwice po wsze czasy :term:

ODPOWIEDZ