Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 paź 2019, 16:56

A pomijając tezę z posta @PiotrekP, przypominam że w dni meczowe stają tam wszystkie linie i jakoś wiadukt pod stojącymi autobusami się nie zawala. :D

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 paź 2019, 17:16

wojtor pisze:
Lipa pisze:
10 paź 2019, 9:51
Natomiast przez 17 stycznia w zamian za 154 przydałoby się puścić 141.
A na 1 sierpnia co za 154?
228. Ono jak pojedzie na Mordor to i co 15 nie da rady.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 paź 2019, 19:44

michael112 pisze:
10 paź 2019, 16:56
A pomijając tezę z posta @PiotrekP, przypominam że w dni meczowe stają tam wszystkie linie i jakoś wiadukt pod stojącymi autobusami się nie zawala. :D
Mecze nie są w godzinach szczytu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 10 paź 2019, 19:56

I nawet nie zawsze w DP.
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 paź 2019, 20:06

Nawet na ogół nie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Gdynianin
Posty: 677
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 10 paź 2019, 20:58

Coś powinno zostać na Deotymy? 184 i 197 raczej powinny sięgać metra.

mb112
Posty: 1162
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 10 paź 2019, 23:08

W sumie nie do końca mam pomysł co zrobić z Deotymy. Naturalne byłoby zostawić tam 184, ale może faktycznie szkoda aby omijało metro.
Jeśli by 184 dać Dywizjonu 303 - Księcia Janusza - Górczewska - Elekcyjna, to chyba jedyna w miarę rozsądna możliwość to dać 155 Redutowa - Górczewska - Deotymy - Obozowa - Koło. Bo trochę szkoda "zawijać" 197, 397 czy 201, lepiej żeby też prosto Księcia Janusza dowoziły Obrońców Tobruku do metra.
Wtedy z kolei 184 staje się główną dowozówką Bemowa do metra i co 12 w szczycie może nie wystarczyć, jakieś 384 Nowe Bemowo - Redutowa by się wtedy przydało...
Z kolei 171 to w ogóle się staje prawie zbędne, w sumie tylko jako dowozówka do metra dla Dywizjonu 303 i Kazubów (trochę szkoda dodawać te przystanki dla 523).

fraktal
Posty: 5690
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 11 paź 2019, 0:46

E-2 będzie niemożliwe na Bielańskiej, dopóki jest tam 222. Już teraz ledwo się dwa wozy mieszczą.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1724
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 11 paź 2019, 8:46

Dobrze jest, temat żyje. Have a good fun.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 paź 2019, 10:43

fraktal pisze:
11 paź 2019, 0:46
E-2 będzie niemożliwe na Bielańskiej, dopóki jest tam 222. Już teraz ledwo się dwa wozy mieszczą.
Mówimy o tej samej Bielańskiej, na której kończyło równocześnie E-4 i 413?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

fraktal
Posty: 5690
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 11 paź 2019, 10:53

Przypomnij mi, wtedy jeździły ikarusy? Teraz dobrze by było, żeby zapewnić cywilizowany postój bez problemów z pojazdem pod krawężnik gdy stoi inny wóz. Teraz są inne czasy, interesy pasażerów warto w końcu brać pod uwagę. Ale jest jeszcze pętla Esperanto.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 paź 2019, 11:03

Krawędź przystankowa ma 50m, dwa przeguby plus solówka wejdą bez problemu.
bielanska.jpg
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 paź 2019, 23:15

Swoją drogą, ktoś jeszcze pamięta te konsultacje?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 12 paź 2019, 7:18

fraktal pisze:
11 paź 2019, 10:53
Przypomnij mi, wtedy jeździły ikarusy? Teraz dobrze by było, żeby zapewnić cywilizowany postój bez problemów z pojazdem pod krawężnik gdy stoi inny wóz. Teraz są inne czasy, interesy pasażerów warto w końcu brać pod uwagę. Ale jest jeszcze pętla Esperanto.
Tylko, że za czasów Ikarusów oraz 413 i E-4 mimo wszystko były dwa stanowiska.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 12 paź 2019, 10:54

W sensie dwa słupki? Co za problem dostawić?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ