Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A pomijając tezę z posta @PiotrekP, przypominam że w dni meczowe stają tam wszystkie linie i jakoś wiadukt pod stojącymi autobusami się nie zawala.
228. Ono jak pojedzie na Mordor to i co 15 nie da rady.
ŁK
Mecze nie są w godzinach szczytu.michael112 pisze: ↑10 paź 2019, 16:56A pomijając tezę z posta @PiotrekP, przypominam że w dni meczowe stają tam wszystkie linie i jakoś wiadukt pod stojącymi autobusami się nie zawala.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
I nawet nie zawsze w DP.
Nawet na ogół nie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Coś powinno zostać na Deotymy? 184 i 197 raczej powinny sięgać metra.
W sumie nie do końca mam pomysł co zrobić z Deotymy. Naturalne byłoby zostawić tam 184, ale może faktycznie szkoda aby omijało metro.
Jeśli by 184 dać Dywizjonu 303 - Księcia Janusza - Górczewska - Elekcyjna, to chyba jedyna w miarę rozsądna możliwość to dać 155 Redutowa - Górczewska - Deotymy - Obozowa - Koło. Bo trochę szkoda "zawijać" 197, 397 czy 201, lepiej żeby też prosto Księcia Janusza dowoziły Obrońców Tobruku do metra.
Wtedy z kolei 184 staje się główną dowozówką Bemowa do metra i co 12 w szczycie może nie wystarczyć, jakieś 384 Nowe Bemowo - Redutowa by się wtedy przydało...
Z kolei 171 to w ogóle się staje prawie zbędne, w sumie tylko jako dowozówka do metra dla Dywizjonu 303 i Kazubów (trochę szkoda dodawać te przystanki dla 523).
Jeśli by 184 dać Dywizjonu 303 - Księcia Janusza - Górczewska - Elekcyjna, to chyba jedyna w miarę rozsądna możliwość to dać 155 Redutowa - Górczewska - Deotymy - Obozowa - Koło. Bo trochę szkoda "zawijać" 197, 397 czy 201, lepiej żeby też prosto Księcia Janusza dowoziły Obrońców Tobruku do metra.
Wtedy z kolei 184 staje się główną dowozówką Bemowa do metra i co 12 w szczycie może nie wystarczyć, jakieś 384 Nowe Bemowo - Redutowa by się wtedy przydało...
Z kolei 171 to w ogóle się staje prawie zbędne, w sumie tylko jako dowozówka do metra dla Dywizjonu 303 i Kazubów (trochę szkoda dodawać te przystanki dla 523).
E-2 będzie niemożliwe na Bielańskiej, dopóki jest tam 222. Już teraz ledwo się dwa wozy mieszczą.
- a/p TALENT
- Posty: 1724
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Dobrze jest, temat żyje. Have a good fun.
ZUS fundatorem emigracji
Przypomnij mi, wtedy jeździły ikarusy? Teraz dobrze by było, żeby zapewnić cywilizowany postój bez problemów z pojazdem pod krawężnik gdy stoi inny wóz. Teraz są inne czasy, interesy pasażerów warto w końcu brać pod uwagę. Ale jest jeszcze pętla Esperanto.
Swoją drogą, ktoś jeszcze pamięta te konsultacje?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Tylko, że za czasów Ikarusów oraz 413 i E-4 mimo wszystko były dwa stanowiska.
W sensie dwa słupki? Co za problem dostawić?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!