No co ty przecie nowe biuro inwestycji TW z 90 nowymi etatami nie da rady. Przecie kierownik R5 Annopol codziennie jest w pracy i dogląda zajezdni.
Zajezdnia R-5 Annopol
Moderator: Wiliam
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Teraz to tramwaje zjeżdżają o 23, a Wy o nocnych liniach myślicie? Były wspaniałe zakusy na nocne kursy standardowych linii, ale ostała się tylko 9. (Było 1 i 26 AFAIR)
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
1 i 26 były, ale nie pasowały do systemu, w którym jedzie się do centrum i z centrum. 9 się w to wpisuje - jako zamiennik N38 - więc działa.
Lepiej zwiększyć częstotliwość nocnych (w sezonie już jest).
Lepiej zwiększyć częstotliwość nocnych (w sezonie już jest).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
No to powinno sie zrobic system dowozu i odwozu do nocnego metra. I to w wielu przypadkach moga robic tramwaje.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jeśli istnieją linie, których dominującą funkcją jest dowóz do metra, to powinny, co do zasady, kursować w tych samych ramach godzinowych, co metro. Tyczy się to tak samo 527, jak i 2. Pasażer musi wiedzieć, że - niezależnie od tego, czy wsiądzie w metro pierwsze, czy w metro ostatnie - na stacji przesiadkowej będzie na niego czekała jego linia.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Oczywiście, na dodatek nikomu to nie przeszkadza. Jak przy okazji uZTMowienia Łomianek napisałem, że szczyty na dowozówkach powinny się pokrywać ze szczytem metra, to wawkom się zesrał
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
2 kursująca do połowy nocy w weekendy mogłaby działać.
Acz teraz są kursy skrócone N01 i na oko wygląda to znośnie.
Acz teraz są kursy skrócone N01 i na oko wygląda to znośnie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
No tak, jak nocna 2, to N01 skrócone do Zajezdni Żoliborz. Ale wtedy 2 całonocna.
Dlatego piszę, że N01 + N01m wygląda znośnie.
Dlatego piszę, że N01 + N01m wygląda znośnie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6936
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Akurat tutaj trasa się dokładnie pokrywa, nie ma różnicy, czy pasażer pojedzie autobusem czy tramwajem. Chodzi o to, żeby pasażer jadący późnym M2 nie musiał sprawdzać czy dostanie się na Derby N11 z Wileńskiego czy 527 z Targówka.
ZTM się z tym nie zgadza, Bardzo Dawno Temu napisałem, że 103/122/197 powinny kursować dłużej, otrzymałem następującą odpowiedź:fik pisze: ↑11 paź 2019, 10:51Jeśli istnieją linie, których dominującą funkcją jest dowóz do metra, to powinny, co do zasady, kursować w tych samych ramach godzinowych, co metro. Tyczy się to tak samo 527, jak i 2. Pasażer musi wiedzieć, że - niezależnie od tego, czy wsiądzie w metro pierwsze, czy w metro ostatnie - na stacji przesiadkowej będzie na niego czekała jego linia.
Nadmieniamy także, że w związku ze zmniejszonym zapotrzebowaniem na przewozy w nocy liczba linii kursujących w tym okresie jest mniejsza niż w porze dziennej. Dlatego też nie po każdym odcinku sieci drogowej w Warszawie, po którym kursują pojazdy linii dziennych, odbywa się realizacja przewozów w porze nocnej. Należy także nadmienić, że w ramowych godzinach kursowania komunikacji dziennej (5:00 – 23:00) po Bielanach kursują wszystkie z wymienionych przez Pana linii (103, 122 i 197), w tym niektóre z nich do godzin późniejszych. Nie bez znaczenia jest fakt, że codziennie do ok. godz. 0:45 można na Bielany dojechać linią metra (w tym w noce z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę do godz. 3:00). Z kolei już od ok. godz. 23:30 po Bielanach kursują linie nocne jadące z centrum miasta (i od 23:00 jadące w kierunku centrum), a ich trasy obejmują zasięgiem swojej obsługi znaczny obszar Bielan. Dlatego też analizowany obszar miasta jest objęty całodobową obsługą transportową i nie ma obecnie potrzeby wydłużania godzin kursowania wymienionych przez Pana linii dziennych.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Ale jeśli 103/122/197 to dowozówki do metra, to należałoby uznać za takie przynajmniej połowę linii w mieście. Np. wszystkie linie tramwajowe z Ochoty.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
I jak zwykle bicie piany .Co te wasze wypociny mają wspólnego z tematem .Niedługo tramwaj dojedzie do Winnicy a przetarg Dw.Zachodni - Wilanów jest w toku .A R5 w czarnej dupie.
tatra