Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie
Moderator: Wiliam
Od rozpoczęcia przebudowy Górczewskiej. Idzie chyba drugi tydzień.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Po jakim cichaczu? Wszędzie były informacje.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Szkoda, że ZTM nie ma pomysłu na tę linię.
ZTM już miał niestety jeden pomysł na tą linię, polegał na dodaniu przystanków i likwidacji statusu linii ekspresowej.
Myślę że to "tymczasowe, na zawsze" skrócenie do pl. Bankowego jest reminiscencją tego pomysłu...
Myślę że to "tymczasowe, na zawsze" skrócenie do pl. Bankowego jest reminiscencją tego pomysłu...
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jej status ekspresowej jest fikcją, a zabudowy po drodzd coraz więcej, coraz mniej dziur.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Powinno się już dawno zlikwidować E-2 i odzyskane brygady przeznaczyć na wzmocnienie 116 (nawet na jakiejś trasie skróconej), aby zwiększyć podaż na Trakcie Królewskim.
Autobus Czerwon pisze: ↑04 gru 2019, 15:09Powinno się już dawno zlikwidować E-2 i odzyskane brygady przeznaczyć na wzmocnienie 116 (nawet na jakiejś trasie skróconej), aby zwiększyć podaż na Trakcie Królewskim.
Nie ma za bardzo gdzie zakrańcować tego 116 f. Pl. Piłsudskiego zajęty, a do Konwiktorskiej chyba nie starczyłoby brygad.
Zachęta?
Nie zawsze poważne opinie
Po co Ci pl. Bankowy, skoro w wariancie z pl. Piłsudskiego lub Konwiktorską też by go nie było? Jeżeli już, to puścić Senatorską do Miodowej, żeby zbierać ludzi już od pl. Zamkowego
Nie zawsze poważne opinie
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Czemu nie starczyłoby brygad? Ich liczba chyba nie zmniejszyła się od skrócenia z Płockiej-Szpital do Metra Ratusz, więc byłoby w sam raz.Georg pisze: ↑04 gru 2019, 15:46Autobus Czerwon pisze: ↑04 gru 2019, 15:09Powinno się już dawno zlikwidować E-2 i odzyskane brygady przeznaczyć na wzmocnienie 116 (nawet na jakiejś trasie skróconej), aby zwiększyć podaż na Trakcie Królewskim.
Nie ma za bardzo gdzie zakrańcować tego 116 f. Pl. Piłsudskiego zajęty, a do Konwiktorskiej chyba nie starczyłoby brygad.
Są takie przystanki, które dobrze, że pomija, na przykład Tor Stegny (podwójny!), czy Piękna, które aż tak bardzo oblegane nie są - w porównaniu z innymi. Gdyby E-2 uzwyklić, musiałoby się zatrzymywać również na tych przystankach, a to niepotrzebnie by ją spowalniało, bo mało kto by wsiadał. W wariancie na Konwiktorską byłaby to jeszcze Franciszkańska. Warto zrobić 416 do Bankowego, zamiast E-2 i już.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie żeby coś, ale na odcinku Wilanów-Uniwersytet, E-2 jest szybsze od 116 jedynie o 4 minuty i to rozkładowo, bo w rzeczywistości pewnie jest jeszcze trochę inaczej. Jest to bardzo mała strata na tak długim odcinku. Zresztą teza że linie czerwone są czerwone żeby było szybciej została już na tym forum obalona bardzo dawno temu.
Tor Stegny to bardzo upierdliwy przystanek, zwłaszcza w stronę Wilanowa. Na bank powoduje dodatkowe stanie na światłach. A taki postój to w obecnych czasach jak ze 3-4 postoje na przystanku. Ale kij z charakterem linii. Patrząc po zapełnieniu linii na Sobieskiego, a nawet sporej różnicy w napełnieniu między 522 a 519 widać, że przekierowanie E-2 do Miasteczka by było wskazane. Z drugiej strony wskazane by było aby zahaczało o Starówkę. Albo wręcz przeciwnie. Przekierować Świętokrzyską (ułatwienie przesiadek do MII, od Ordynackiej jest jednak kawałek). Traci się wtedy UW, ale łatwo z NŚ tam podjechać bo linii sporo.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6936
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
To nie tak. Do Miasteczka powinno jechać 116 (bo połączenie z M1 realizuje już 217, a i do "tego" Wilanowa Trakt Królewski ma 180). Wtedy E-2 i 522 do piachu, w zamian wzmocnienie 116 i 519.