I od Piłsudskiego do samego Rakowca jeździć w parze ze 175? Nie wystarczy w jedną stronę?Georg pisze:Tutaj nie powinno być problemu bo dłuższe postoje można przenieść na Szczęśliwie, gdzie 128 ma cały peron dla siebie.
Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie
Moderator: Wiliam
ŁK
Postój 19 minut to za krótko?
A ktoś wie, ile brygad zdjęto z E-2 wskutek skrócenia trasy do Pl. Bankowego, i gdzie (na jakie linie) one trafiły?
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
To akurat tyle, by dogęścić 339 w szczycie do 20 minut...
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Mój błąd, niestety odkąd przestały się pojawiać ogólnodostępne maxima, nie mam dostępu do wiedzy tajemnej, ile brygad obsługuje jaką linię.
Ale wracając do sedna - czy przy 4 brygadach nie ma możliwości podbicia częstotliwości linii do równych 30 minut, które łatwo zapamiętać?
I tak to jest kropla w morzu potrzeb, że jedyne międzydzielnicowe połączenie komunikacją miejską kursuje jak jakaś linia peryferyjna...
Ale wracając do sedna - czy przy 4 brygadach nie ma możliwości podbicia częstotliwości linii do równych 30 minut, które łatwo zapamiętać?
I tak to jest kropla w morzu potrzeb, że jedyne międzydzielnicowe połączenie komunikacją miejską kursuje jak jakaś linia peryferyjna...
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
3x4=4x3
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
^^
To, że z matematyki tak wychodzi, to jest oczywiste, ale są przecież inne uwarunkowania, jak czas pracy kierowcy, minimalna długość przerwy, etc... Dlatego pytam.
To, że z matematyki tak wychodzi, to jest oczywiste, ale są przecież inne uwarunkowania, jak czas pracy kierowcy, minimalna długość przerwy, etc... Dlatego pytam.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Czas pracy kierowcy nie ma wiele do gadania. Czas postoju na kółko też zostaje bez zmian. Ewentualni kwestia koordynacji, ale przy tym bałaganie to bardzo mało prawdopodobne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
522 jest:WTP pisze:Od dnia 13.01.2020 r. zmianie ulegają rozkłady jazdy linii 519 oraz 522.
522 będzie:07: 06 14 21 29 35 44 50 58
519 jest:07: 03 06 13 18 21 27 31 35 42 47 50 57
519 będzie:07: 02 10 17 24 31 39 46 54 58
Co do E-2... Zysk jednej brygady pozbawiając dobrej linii co 10 minut kawał dzielnicy to to nie jest żadna oszczędność. To skrajna niegospodarność .07: 02 17 31 46 58
Co do 519 i 522 to oczywiście słuszność.
Oprócz tego na 164 będą kursy skrócone na trasie Wilanów-Kępa Zawadowska, dzięki czemu na tej trasie częstotliwość wyniesie 15/30/30.
Duże zaskoczenie. Jakoś przeważnie widzę pustki. Choć przyznaję, że to obserwacje z godzin/dni turystyczno rekreacyjnych . Lepsze by było na całej trasie co 20 minut. I olać koordynację ze 163 bo tak naprawdę to jedynie na jednym przystanku ma sens.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Myślę, że większą niegospodarnością byłoby skrócenie 520 i pozostawienie Leszna wyłącznie ze szczytową obsługą, ale co ja się znam.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?