Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Leszno to akurat jest w strefie dopelzniecia do tramwajow. W zasadzie to oba przystanki na Lesznie maja tez tramwaj, natomiast Plocka X Gorczewska tylko autobusy obwodowe (dziadowskiego 102 nie liczę)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nic dziwnego. Kogo miałaby interesować komunikacja miejska co 30 minut? Co poznałem ludzi z Kępy Zawadowskiej i okolic to nawet Ci pro-zbiorkomowi wybierali samochód i dojeżdżali nim w rejon Wilanowa/Sadyby/Ursynowa, zostawiając tam auto i przesiadając się na metro/autobus. Zwiększenie częstotliwości w szczycie serio pomoże.
No ale to też by dotyczyło drugiego krańca. Bo widać, że zainteresowanie z Bernardyńskiej jest, ale częstotliwość zniechęca. A 20 minut zamiast 15 na pełnej trasie wcale by nie było gorsze, bo co niby jest w Wilanowie? 519 co 15 minut, teraz nawet o 7 rano, jakieś badziewne linie do M. Wilanowska co 40 minut. A tak to by była częstsza linia i do 217, i do 522, i nawet do 501 które z pięćsetek zapewnia największy komfort. Już nie mówiąc, że kroki teraz są wszędzie i z tych 15 minut może się zrobić w praktyce też 20 albo i gorzej skoro z różnych krańców są kursy.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Mówię Leszno, myślę Leszno i Górczewska aż do kolei obwodowej. Nie potrafię się tego wyzbyć, budowa metra tylko pogłębiła ten podział w mojej głowie
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Generalnie zgadzam się, że z dwojga złego lepiej 20 na całości niż 15 na kawałku a 30 na reszcie. Co innego gdybyśmy dyskutowali 10/20 vs 15, ale przy dyskusji o absolutne minimum wg standardów z lat osiemiedzęsiątych...TGM pisze: ↑11 sty 2020, 23:31No ale to też by dotyczyło drugiego krańca. Bo widać, że zainteresowanie z Bernardyńskiej jest, ale częstotliwość zniechęca. A 20 minut zamiast 15 na pełnej trasie wcale by nie było gorsze, bo co niby jest w Wilanowie? 519 co 15 minut, teraz nawet o 7 rano, jakieś badziewne linie do M. Wilanowska co 40 minut. A tak to by była częstsza linia i do 217, i do 522, i nawet do 501 które z pięćsetek zapewnia największy komfort. Już nie mówiąc, że kroki teraz są wszędzie i z tych 15 minut może się zrobić w praktyce też 20 albo i gorzej skoro z różnych krańców są kursy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Orientuje się ktoś, gdzie i kiedy wcięło wariantowe kursy 164 jeżdżące za Kępę Zawadowską?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W przebudowie ulicy Bruzdowej od kościoła do Prętowej.
Być może przebudowa się już zakończyła, tylko ktoś zapomniał przywrócić tych, jakże istotnych w układzie komunikacyjnym, kursów
Być może przebudowa się już zakończyła, tylko ktoś zapomniał przywrócić tych, jakże istotnych w układzie komunikacyjnym, kursów
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Byłem niedawno w tym rejonie. Wygląda jakby lada moment miał się remont zakończyć. Przy Prętowej. Nie wiem jak dalej. Wiatoza postępuje. Ustawili wiatę na przystanku Prętowa w stronę Calowej mimo, że zbudowali też przystanek Prętowa w stronę Centrum. Wiata w odległości jednego przystanku od końca trasy na kompletnym zadupiu. 100% dla wysiadających. Ale wiata jest .
Jak autobus jeździ raz na godzinę, to przez godzinę lepiej czekać pod wiatą.Emyl pisze:Pisz maila z zapytaniem dlaczego wydano na to pieniądze i jakie dane wskazywały na potrzebę instalacji wiaty. Serio.
ŁK
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 cze 2007, 4:24
- Lokalizacja: Mokotów
Przy Bukowińskiej stoją 3 niepotrzebne nikomu wiaty. Kiedyś zapytałem ztm czy nie można ich przenieść w inne miejsce. Odpowiedź - NIE! Tak się marnuje publiczne pieniądze.TGM pisze: ↑20 sty 2020, 9:22Byłem niedawno w tym rejonie. Wygląda jakby lada moment miał się remont zakończyć. Przy Prętowej. Nie wiem jak dalej. Wiatoza postępuje. Ustawili wiatę na przystanku Prętowa w stronę Calowej mimo, że zbudowali też przystanek Prętowa w stronę Centrum. Wiata w odległości jednego przystanku od końca trasy na kompletnym zadupiu. 100% dla wysiadających. Ale wiata jest .
ZTM pisze:Dla autobusów linii 130 takt odjazdów w kierunku Wilanowa, w dzień powszedni, w godzinach przedpołudniowych będzie różnił się od tego w godzinach popołudniowych. Rozkład jazdy linii 130 zostanie także efektywniej skomunikowany z rozkładem linii 116.
Kod: Zaznacz cały
13: 07 44