Wyświetlacze
Ma znaczenie. Jak stoję na przystanku i widzę, że podstawia się przejazd techniczny, to zakładam, ze to przejazd techniczny, a nie że muszę uważnie obserwować wyświetlacz aż do momentu odjazdu, bo zaraz może się okazać, że to jednak 175.
O jeju, na 103 na Młocinach jest to irytujące. Wydłuża to czas postoju na przystanku, bo ludzie podrywają się z ławki dopiero, gdy jest napisane 103...
Ale na Lotnisku na przystanku przyloty to raczej nie podjedzie zjazd do zajezdni czy inny wynalazek. Wiadomo że to jakaś linia co jedzie do miasta.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Jeśli jesteś na tyle dziwny, że będąc z Fidżi pierwszy raz na północ od równika lądować na przystanku ZTM na warszawskim lotnisku, to niewykluczone że jesteś też na tyle dziwnym żeby wiedzieć że 175 to obsługuje Arriva, a 188 MZA.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ja nie wątpię, że ashir zna rozkład brygadowy ajentów w Ba i wie, gdzie mają przerwy śniadaniowe, ale myślę, że on jest jednak jedyny w swoim rodzaju
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Mnie PT na Okęciu nic by nie mówiło.
Lepiej:
ostatnio na pl. Narutowicza 7 zapowiedziała "Koniec trasy. Prosimy o opuszczenie pojazdu". I faktycznie, 3/4 pasażerów wysiadło. Ja nie, bo stałem na torze do jazdy na wprost, a nie do zjazdu na pętlę, więc fizycznie nie dało się zakończyć kursu, a nawet PT jest z pasażerami w tramwajach. I co z tego, że motorniczy poprawił zapowiedzi przystanek dalej? Szkoda, że po pomyłce od razu nie skorzystał z mikrofonu.
Lepiej:
ostatnio na pl. Narutowicza 7 zapowiedziała "Koniec trasy. Prosimy o opuszczenie pojazdu". I faktycznie, 3/4 pasażerów wysiadło. Ja nie, bo stałem na torze do jazdy na wprost, a nie do zjazdu na pętlę, więc fizycznie nie dało się zakończyć kursu, a nawet PT jest z pasażerami w tramwajach. I co z tego, że motorniczy poprawił zapowiedzi przystanek dalej? Szkoda, że po pomyłce od razu nie skorzystał z mikrofonu.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Sip w tramwajach potrafi nagle zakończyć trasę i ogłosić jej koniec, sam z siebie. Sterownik kasowników potrafi niespodziewanie wyłączyć kasowniki i zarzucić komunikat "praca zakończona"
miłośnik 13N
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Podobno 8880 dostał elektroniczny SIP.
Może plany MZA są takie że po zakończeniu dostaw autobusów elektrycznych (te z podpisaną umową) i gazowych (te, na które rozpisują przetarg) część autobusów zostanie skasowana (zapewne serie 81XX, 82XX i 84XX), natomiast pozostałe dostaną elektroniczną informację pasażerską, tak żeby już wszystkie autobusy ją miały? (marzenia)
Może plany MZA są takie że po zakończeniu dostaw autobusów elektrycznych (te z podpisaną umową) i gazowych (te, na które rozpisują przetarg) część autobusów zostanie skasowana (zapewne serie 81XX, 82XX i 84XX), natomiast pozostałe dostaną elektroniczną informację pasażerską, tak żeby już wszystkie autobusy ją miały? (marzenia)
Po co? Stary R&G działa w porządku, informuje o kolejnych przystankach. Dopóki SIP w pojazdach nie będzie informował np. o najbliższych odjazdach na węźle przesiadkowym a jedynie pokazywał reklamy , jest to zbytek, bo o wiele więcej się z elektronicznych korali od tradycyjnych nie dowiesz.michael112 pisze: ↑20 sty 2020, 22:51Podobno 8880 dostał elektroniczny SIP.
Może plany MZA są takie że po zakończeniu dostaw autobusów elektrycznych (te z podpisaną umową) i gazowych (te, na które rozpisują przetarg) część autobusów zostanie skasowana (zapewne serie 81XX, 82XX i 84XX), natomiast pozostałe dostaną elektroniczną informację pasażerską, tak żeby już wszystkie autobusy ją miały? (marzenia)
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Zaletą elektronicznych wyświetlaczy jest możliwość pokazania aktualnej trasy w sytuacji jakiegoś krótkotrwałego acz planowego objazdu, z powodu np. frezowania. Można byłoby wreszcie (a w przypadku wozów gdzie już są ekrany, można już teraz) skończyć z podwieszaniem tych karteczek informujących o objeździe.
To najpierw wypadałoby dopracować, żeby ten system był jakkolwiek dynamiczny. Przecież nawet jedna głupia interaktywna mapa nie potrafi brać pod uwagę tymczasowych zmian, a co dopiero wyświetlacze w setkach wozów.michael112 pisze: ↑21 sty 2020, 15:35Zaletą elektronicznych wyświetlaczy jest możliwość pokazania aktualnej trasy w sytuacji jakiegoś krótkotrwałego acz planowego objazdu, z powodu np. frezowania. Można byłoby wreszcie (a w przypadku wozów gdzie już są ekrany, można już teraz) skończyć z podwieszaniem tych karteczek informujących o objeździe.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Nie twierdzę, że by nie wypadało. Chociaż na szczęście, przynajmniej jeśli wygenerowano na dany dzień rozkład uwzględniający objazd, to raczej trasa teź jest wyświetlana.
Za to do poprawy - i to zdecydowanie - jest stabilność działania SIP. Szczególnie irytujący jest fakt notorycznych wręcz awarii w krótkich Solbusach, którym już raz wymieniono ekrany i wyświetlacze. Wprawdzie najczęściej dotyczy to jedynie ekranów podsufitowych, ale po coś raczej wydano te pieniądze, i jak są, to powinny działać.
Co rusz się coś gdzieś psuje. Z wczoraj tylko... krótki Solbus z samymi reklamami pod sufitem (defekt typowy), nowe Conecto ze Stalowej bez 3 monitora pod sufitem, notorycznie się resetował...
Wariant lubelski zdaje się być najstabilniejszym, czyli połączenie elektrodechy ze starym LCD pod sufitem.
Wariant lubelski zdaje się być najstabilniejszym, czyli połączenie elektrodechy ze starym LCD pod sufitem.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11