Ha, chciałbym coś więcej niż autopsję
No ja wiem, że organizator, przecież nie piję do TW. Koniec końców to nieistotne kto, układ jest beznadziejny i tyle.
Ha, chciałbym coś więcej niż autopsję
Myślałem raczej o czymś w rodzaju Citadisa 302 (Paryż, Madryt, Barcelona). Gamma ma połamaną linię podestów, dla mnie to niebezpieczne jednak.
Ciekawe, że był ładowany i plug-in i przez pantograf.Szymon pisze: ↑29 sty 2020, 14:56Dziś odbyły się testy ładowarki na ul. Konwiktorskiej z wykorzystaniem 5870.
https://www.facebook.com/mza.warszawa/v ... 934615116/
Przy okazji napisano, że MZA "za kilka dni" spodziewa się kolejnej dostawy z Bolechowa.
Zastanawia mnie numer taborowy, tak trochę od czapy.Szymon pisze: ↑29 sty 2020, 14:56Dziś odbyły się testy ładowarki na ul. Konwiktorskiej z wykorzystaniem 5870.
https://www.facebook.com/mza.warszawa/v ... 934615116/
Przy okazji napisano, że MZA "za kilka dni" spodziewa się kolejnej dostawy z Bolechowa.
Hmmm, ta cyfra z przodu to żeby odróżnić autobus od tramwaju, tramwaj od SKM, itd. itp.?zxcvbnm pisze: ↑30 sty 2020, 18:20/\ Zgadzam się,
Jednak można by było uporządkować numerację autobusów, tramwai i pociągów w całej aglomeracji w formie 5 cyfrowej.
Autobusom dołożyć z przodu 1 (np. 17301 Solbus z R3) (10000-19999)
Tramwaje 20000-26999
SKM 27xxx (np. 19WE 27301), WKD 28xxx, KM 29xxx.
Autobusy lokalne na 3xxxx (ewentualnie zamiana numeracji z szynowymi).
Polityka była taka, że pojazdy ekologiczne miały mieć zakres na 7xxx, ale w międzyczasie MZA ogłosiło, że będzie zamawiać same ekologiczne pojazdy. Także bez sensu trzymać się tego jedynego zakresu.