Ciekawe czy Straż Miejska czyta Wawkom.
Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
Raczej nie, ale mam nadzieję, że za ważniejsze uznają ściganie nielegalnie parkujących tuż przed przejściem dla pieszych. W zeszłym roku na przejściach dla pieszych zginęło setki osób w Polsce (bodaj 21 w samej Warszawie), a pod tramwajem ktokolwiek?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
No i od 25.01 zostaje uruchomiony przystanek Niwa. Bez linii 500.
Nie został uruchomiony, ktoś wie może czemu?Snake.Griffin pisze: ↑22 sty 2020, 13:25No i od 25.01 zostaje uruchomiony przystanek Niwa. Bez linii 500.
Brawo, ZTMowi zajęło aż miesiąc, żeby zmienić stanowiska. A nie mówiłem? Ciekawe tylko czy jakiś pracownik poniósł za to konsekwencje? Pewnie nie. Ciekawszą kwestią jest co za geniusz i w jakim celu wymyślił jednokierunkowo i wybranych kursach podjazdy do Metro Trocka dla 212?ZTM pisze:Zmiany przystankowe w zespole METRO TROCKA
Na wniosek pasażerów, w celu poprawy obsługi rejonu pętli autobusowej METRO TROCKA od dnia 3 lutego 2020 r. (poniedziałek) uruchomione zostają kursy wariantowe linii 212 przebiegające trasą:
tylko w kierunku krańca PL. HALLERA:
CH TARGÓWEK – … – Radzymińska – Trocka – zawrotka na pętli – Trocka – Pratulińska … – PL HALLERA
Wznowione zostaje funkcjonowanie przystanku METRO TROCKA 11. Przystanek obowiązywał będzie jako stały dla linii 212 w wybranych kursach w kierunku krańca PL. HALLERA.
Jednocześnie następuje zmiana przystanków krańcowych linii 199, 345 i 738 na pętli METRO TROCKA:
Dla linii 199 jako krańcowy zamiast przystanku 09 obowiązywał będzie przystanek 07. Tym samym wznowieniu ulega funkcjonowanie przystanku METRO TROCKA 07
Dla linii 345 jako krańcowy zamiast przystanku 10 obowiązywał będzie przystanek 08. Tym samym wznowieniu ulega funkcjonowanie przystanku METRO TROCKA 08
Dla linii 738 jako krańcowy zamiast przystanku 13 obowiązywał będzie przystanek 09
Zawieszeniu ulega funkcjonowanie przystanku METRO TROCKA 10.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
To ZTM zadecydował i ściął 269 z 10/10//10 do 10/20//20. Na razie oficjalnie tylko na ferie, ale jakimś dziwnym trafem w rozkładzie zabrakło dopisku w stylu: "Rozkład jazdy obowiązuje w dniach 10-21.02.2020", który większość linii dostało. Czy to tylko przypadek czy celowy zabieg to przekonamy się za 2 tygodnie. Czy tak ma wyglądać rozkład dowozówki do metra? Ale z drugiej strony frekwencja sama mówiła, żeby lepiej ciąć 269 niż 500. W święta to w ogóle była zawieszona, bo tak istotna to linia w układzie komunikacyjnym. Wolałbym, żeby było jednak inaczej.bartoni722 pisze: ↑25 sty 2020, 18:16O co chodzi z tym najeżdżaniem wszędzie na 269? Bo mam wrażenie że ktoś napisał, że jeździ puste, reszta przeczytała i teraz powtarza to w kółko. W godzinach szczytu popołudniowego widuję tą linię i pracuje naprawdę dobrze. Co do reszty dnia/tygodnia - można dyskutować, ewentualne oszczędności (jeśli już się upieracie) widziałbym w delikatnym (zaznaczam: delikatnym) pocięciu do np. co 12 w międzyszczycie i wieczorem.
Dopisek "rozkład obowiązuje..." nie traktowałbym jak magiczny. Po feriach wiele linii może dostać pocięty rozkład w przeciwieństwie do tego sprzed ferii. Kto będzie pamiętał co było dwa tygodnie temu. Odnośnie 269, poza szczytem i w dni wolne to kursowanie co 15 minut by wystarczyło. W weekendy na solówki, najlepiej jakiegoś ajenta to by jeszcze przyoszczędzili, ale nie da rady bo wzkm... W weekendy mogliby takie 527 zawiesić... 169 i 500 pocięto by autobusy przekierować na 269, teraz to drugie też tną.ashir pisze: ↑09 lut 2020, 17:00To ZTM zadecydował i ściął 269 z 10/10//10 do 10/20//20. Na razie oficjalnie tylko na ferie, ale jakimś dziwnym trafem w rozkładzie zabrakło dopisku w stylu: "Rozkład jazdy obowiązuje w dniach 10-21.02.2020", który większość linii dostało. Czy to tylko przypadek czy celowy zabieg to przekonamy się za 2 tygodnie. Czy tak ma wyglądać rozkład dowozówki do metra? Ale z drugiej strony frekwencja sama mówiła, żeby lepiej ciąć 269 niż 500. W święta to w ogóle była zawieszona, bo tak istotna to linia w układzie komunikacyjnym. Wolałbym, żeby było jednak inaczej.bartoni722 pisze: ↑25 sty 2020, 18:16O co chodzi z tym najeżdżaniem wszędzie na 269? Bo mam wrażenie że ktoś napisał, że jeździ puste, reszta przeczytała i teraz powtarza to w kółko. W godzinach szczytu popołudniowego widuję tą linię i pracuje naprawdę dobrze. Co do reszty dnia/tygodnia - można dyskutować, ewentualne oszczędności (jeśli już się upieracie) widziałbym w delikatnym (zaznaczam: delikatnym) pocięciu do np. co 12 w międzyszczycie i wieczorem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
15 na dowozowce też żenada. To już lepiej wlacz6c6w kursy 169 i ta ostatnią zawinąć via metro. Do dziś nie rozumiem,czemu pogorszono Pradze dojazd do Wschodniej, gdzie metro nie dojeżdża - naprawdę za mało ludzi jezdzi na Centralny czy co... Na Nową Pragę w sumie też tak średnią , brak stacji w rejonie pl. Hallera /Szymanowskiego to kpina. No ale to się już stało oczywiście.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No właśnie nie mniejsza, bo dowozówka to dodatkowa przesiadka, więc czas oczekiwania wpływa istotnie na postrzeganą długość podróży.
Co do 169 - wygaszanie popytu robi swoje. Z 1 skróconych do Naruta tłumek pasażerów wysiada na OchRatuszu, więc oczywiście jak się bada ich ilość na Naruciaku to można twierdzić, że "tłumów nie ma, rozwiązanie się sprawdza".
Co do 169 - wygaszanie popytu robi swoje. Z 1 skróconych do Naruta tłumek pasażerów wysiada na OchRatuszu, więc oczywiście jak się bada ich ilość na Naruciaku to można twierdzić, że "tłumów nie ma, rozwiązanie się sprawdza".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To ja już wiem, czemu nie ma dojazdu ze Żwirek i Zachodniego do M2 - po prostu z monitorowano frekwencję we wszystkich kursach w tych relacjach
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?