Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
wincenty
- Posty: 1341
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 26 mar 2020, 21:34
Walas pisze: ↑26 mar 2020, 16:29
5902 jest na R-1.
Laweciarz pomylił zajezdnie...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
Walas
- Posty: 17102
- Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Walas » 26 mar 2020, 21:55
wincenty pisze: ↑26 mar 2020, 21:34
Walas pisze: ↑26 mar 2020, 16:29
5902 jest na R-1.
Laweciarz pomylił zajezdnie...
5904 też już na R-1. Jutro mają być na R-3.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
wincenty
- Posty: 1341
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 26 mar 2020, 23:14
Walas pisze: ↑26 mar 2020, 21:55
wincenty pisze: ↑26 mar 2020, 21:34
Laweciarz pomylił zajezdnie...
5904 też już na R-1. Jutro mają być na R-3.
Ale generalnie to ciekawe... Numery wykraczają poza planowaną wstępną dostawą 5 sztuk.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
beni
- Posty: 2741
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 28 mar 2020, 12:35
5902
WX 5008C zarejestrowany
Przedział dla elektryków WX5001C do WX 5130C.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
ConecteM
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54
Post
autor: ConecteM » 28 mar 2020, 17:45
Vlady pisze: ↑18 mar 2020, 20:18
Przesunięto otwarcie ofert na gazowce na 2.04.2020r. Z ciekawych zmian to usunięto kryterium unifikacji producenta autobusu i silnika, bo ,,ogranicza to możliwość złożenia konkurencyjnych ofert".
Ponownie przesunięto otwarcie ofert, tym razem na 21.05.2020
-
wincenty
- Posty: 1341
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 28 mar 2020, 21:50
ConecteM pisze: ↑28 mar 2020, 17:45
Vlady pisze: ↑18 mar 2020, 20:18
Przesunięto otwarcie ofert na gazowce na 2.04.2020r. Z ciekawych zmian to usunięto kryterium unifikacji producenta autobusu i silnika, bo ,,ogranicza to możliwość złożenia konkurencyjnych ofert".
Ponownie przesunięto otwarcie ofert, tym razem na 21.05.2020
Nie zdziwiłbym się, że w świetle nieuchronnie zbliżających się chudych czasów przetarg zostanie całkowicie odwołany...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
MJ
- (Jachim)
- Posty: 2217
- Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57
Post
autor: MJ » 29 mar 2020, 0:42
W zeszłym tygodniu dotarły ostatnie 3 sztuki gazowców 7250, 7255 i 7256. Już są w ruchu. Czyli można powiedzieć, że kontrakt na 110 gazowców mamy sfinalizowany.
-
ConecteM
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54
Post
autor: ConecteM » 30 mar 2020, 0:54
wincenty pisze: ↑28 mar 2020, 21:50
ConecteM pisze: ↑28 mar 2020, 17:45
Ponownie przesunięto otwarcie ofert, tym razem na 21.05.2020
Nie zdziwiłbym się, że w świetle nieuchronnie zbliżających się chudych czasów przetarg zostanie całkowicie odwołany...
Niewykluczone, że pewien producent gra na czas by opracować pojazd na LNG, albowiem wydłużono okres pierwszych dostaw z 80 na 92 tygodnie, oprócz tego dopiero teraz pojawiło się pytanie o umiejscowienie tablicy wewnętrznej w miejscu specyficznym dla jednej marki
-
Michalk001
- Posty: 1220
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Post
autor: Michalk001 » 30 mar 2020, 19:00
ConecteM pisze: ↑30 mar 2020, 0:54
wincenty pisze: ↑28 mar 2020, 21:50
Nie zdziwiłbym się, że w świetle nieuchronnie zbliżających się chudych czasów przetarg zostanie całkowicie odwołany...
Niewykluczone, że pewien producent gra na czas by opracować pojazd na LNG, albowiem wydłużono okres pierwszych dostaw z 80 na 92 tygodnie, oprócz tego dopiero teraz pojawiło się pytanie o umiejscowienie tablicy wewnętrznej w miejscu specyficznym dla jednej marki
Jeżeli chodzi o Scanię to mam nadzieję że ten przeżytek nie wystartuje.
-
MJ
- (Jachim)
- Posty: 2217
- Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57
Post
autor: MJ » 31 mar 2020, 9:05
ConecteM pisze: ↑30 mar 2020, 0:54
wincenty pisze: ↑28 mar 2020, 21:50
Nie zdziwiłbym się, że w świetle nieuchronnie zbliżających się chudych czasów przetarg zostanie całkowicie odwołany...
Niewykluczone, że pewien producent gra na czas by opracować pojazd na LNG, albowiem wydłużono okres pierwszych dostaw z 80 na 92 tygodnie, oprócz tego dopiero teraz pojawiło się pytanie o umiejscowienie tablicy wewnętrznej w miejscu specyficznym dla jednej marki
Te zapytania oferentów można gdzieś znaleźć?
-
tatra
- Posty: 292
- Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
- Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)
Post
autor: tatra » 02 kwie 2020, 7:20
Michalk001 pisze: ↑30 mar 2020, 19:00
ConecteM pisze: ↑30 mar 2020, 0:54
Niewykluczone, że pewien producent gra na czas by opracować pojazd na LNG, albowiem wydłużono okres pierwszych dostaw z 80 na 92 tygodnie, oprócz tego dopiero teraz pojawiło się pytanie o umiejscowienie tablicy wewnętrznej w miejscu specyficznym dla jednej marki
Jeżeli chodzi o Scanię to mam nadzieję że ten przeżytek nie wystartuje.
Ale Scania przynajmniej ta u Michasia ma normalny układ siedzeń i odskokowe drzwi a Man z tyłu wygląda jak sen idioty.Nawet ludzie sprawni mają problem w czasie jazdy wejść na tą idiotyczną ambonę.
tatra
-
fluger
- Posty: 523
- Rejestracja: 01 paź 2008, 20:28
Post
autor: fluger » 02 kwie 2020, 18:19
tatra pisze: ↑02 kwie 2020, 7:20
Ale Scania przynajmniej ta u Michasia ma normalny układ siedzeń i odskokowe drzwi a Man z tyłu wygląda jak sen idioty.Nawet ludzie sprawni mają problem w czasie jazdy wejść na tą idiotyczną ambonę.
Tylna ambona u MAN-a jest jej znakiem rozpoznawczym od lat, ma też swoje plusy, bo można sobie usiąść spokojnie bez obaw że ktoś starszy poprosi o ustąpienie
. Moim zdaniem jest lepiej niż w nowym solarisie, którego wnętrze jest totalnie przekombinowane. W MAN-e jednak trzymają się konsekwentnie jednej koncepcji, tylko wg. mnie porażką są te półtoraki, i ten przed przegubem w gazowcach.
-
ConecteM
- Posty: 49
- Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54
Post
autor: ConecteM » 02 kwie 2020, 19:28
fluger pisze: ↑02 kwie 2020, 18:19
tatra pisze: ↑02 kwie 2020, 7:20
Ale Scania przynajmniej ta u Michasia ma normalny układ siedzeń i odskokowe drzwi a Man z tyłu wygląda jak sen idioty.Nawet ludzie sprawni mają problem w czasie jazdy wejść na tą idiotyczną ambonę.
Tylna ambona u MAN-a jest jej znakiem rozpoznawczym od lat, ma też swoje plusy, bo można sobie usiąść spokojnie bez obaw że ktoś starszy poprosi o ustąpienie
. Moim zdaniem jest lepiej niż w nowym solarisie, którego wnętrze jest totalnie przekombinowane. W MAN-e jednak trzymają się konsekwentnie jednej koncepcji, tylko wg. mnie porażką są te półtoraki, i ten przed przegubem w gazowcach.
Moim zdaniem układ siedzeń w Scanii też do idealnych nie należy, ktoś już zapomniał o półtoraku przy trzecich drzwiach i pojedynczym, które nawet nie styka się ze ścianą, obok przednich osi? Pomijam fakt, że rozwiązanie Scanii dotyczące ich zabudowy powoduje, że z przodu jest mniej miejsc siedzących względem innych marek...