Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
Kolego to że coś wygląda na zdrowe wcale takie nie musi być. Siły jakie poszły po konstrukcji oraz naprężenia wymagają dokładnych badań. Zrobią a później będzie kolejna katastrofa ale w Polszy to i podłużnice się masowo spawało ,zresztą kawał z przystankiem RFN-u nie wziął się z niczego. Pozdrawiam.
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
A ile już 18tek opuściło R3 bo Elektryków z każdym tygodniem przybywa.
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Odstawione są (bez numerów) 8205, 8217, 8402, 8412. Przynajmniej tyle zobaczyłem, a czy jest ich więcej - nie wiem.
Odstawione - 8203, 8205, 8217, 8402, 8412
Postępowanie - 8431
W sprzedaży - 8436
Sprzedany - 8421
Postępowanie - 8431
W sprzedaży - 8436
Sprzedany - 8421
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Chyba niestety tylko złomiarzowi
Choć przecież kilka miesięcy temu MZA zamieściło ogłoszenie o chęci sprzedania tych autobusów do dalszej eksploatacji, jak neognioty.
Teraz jednak chyba zmieniło zdanie, bo wozy są szabrowane i trafiają na Włościańską w stanie wskazującym, ze ich celem może być już tylko złomowisko.
A szkoda, bo mają 15 lat i jeszcze mogłyby komuś posłużyć...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Jelcze podzielą ten sam los dalej czekaja na kupca a stanie im nie służy.wincenty pisze: ↑07 lip 2020, 10:23Chyba niestety tylko złomiarzowi
Choć przecież kilka miesięcy temu MZA zamieściło ogłoszenie o chęci sprzedania tych autobusów do dalszej eksploatacji, jak neognioty.
Teraz jednak chyba zmieniło zdanie, bo wozy są szabrowane i trafiają na Włościańską w stanie wskazującym, ze ich celem może być już tylko złomowisko.
A szkoda, bo mają 15 lat i jeszcze mogłyby komuś posłużyć...
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Co najwyżej tym nielicznym, ponieważ 28 sztuk pojechało do Lublina, a 7 sztuk do Ostrowca Świętokrzyskiego.
4902 wrócił z R-4 najprawdopodobniej na holu, więc jak nie przejdą teraz przeglądów to pewnie trafią na złom.
Dziś 14 lipca widziałem Solarisa 15 metrowego na lawecie poruszającego się Trasą Siekierkowską w stronę Pragi.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus
Małe podsumowanie kasacji na Stalowej.
Od początku roku skierowano do kasacji 18szt. MANów NG313 - 3303, 3308, 3310, 3319, 3326, 3334, 3336, 3342, 3356, 3360, 3361, 3378, 3380, 3905, 3912, 3913, 3915, 3918.
Poza tym, wóz 3354 najprawdopodobniej dojeżdża dziś ostatnie kilometry na 1/190 i jutro już nie wyjedzie.
Od początku roku skierowano do kasacji 18szt. MANów NG313 - 3303, 3308, 3310, 3319, 3326, 3334, 3336, 3342, 3356, 3360, 3361, 3378, 3380, 3905, 3912, 3913, 3915, 3918.
Poza tym, wóz 3354 najprawdopodobniej dojeżdża dziś ostatnie kilometry na 1/190 i jutro już nie wyjedzie.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ciekawe, ile ich jest jeszcze w ruchu - na dzień dzisiejszy.