To czekamy jak pierwszy zerwie sieć trakcyjną tramwajów.
Jak to kursuje? - 2012-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
Masz nie sprawdzoną informację. SU18 IVE ze złożonym pantografem mierzy 3,58m wysokości.marcus pisze: ↑14 wrz 2020, 19:19U18e ma 3,3m wysokości, prześwit w tym momencie jest wg znaków 3,5m. Więc jednak nie.bartoni722 pisze: ↑14 wrz 2020, 17:46I byś potem wylądował na Warszawa w pigułce jako kolejny zaklinowany pod wiaduktem na Przyczółku Grochowskim.
Jedynie w przypadku awarii systemu da się pojechać z podniesionym pantografem. W innym przypadku nie da się.
A to ciekawe... 7100 pojawiał się na 138, 182 i 188, był też na 411. Nowe ostrobramskie elektryki też wyjeżdżały już na 138.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
Jakbyś nie zauważył, było to przed rozpoczęciem przebudowy wiaduktu na Przyczółku. Teraz prześwit jest obniżony ze względu na szalunki potrzebne do wylewania na nowo wiaduktu. Ale tu wkraczamy w zagadnienia z zakresu budowlanki, które dla wielu są obce
Nie zauważyłem, bo dawno tam nie byłem. Ale w poście jest mowa nie tylko o Przyczółku, ale i o całej TŁ.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
To po co jechałeś? 150zł, do tego dwa punkty.MJ pisze: ↑14 wrz 2020, 19:39(...)ale w sumie to dziwne, bo gazowce MANa mają wysokość 3,4 i jakoś nikomu nie przeszkadza pakować ich w tunel pod Jana Pawła II, który służy za wjazd na pętlę przy Centralnym, który ma wysokość 3,3 m według znaków. Na szczęście sprawdziłem to w praktyce - z lekkim zawałem - i nad butlami jest prześwit ok 20-30 cm.
NR mi tak doradziłoSzeregowy_Równoległy pisze: ↑16 wrz 2020, 12:37To po co jechałeś? 150zł, do tego dwa punkty.MJ pisze: ↑14 wrz 2020, 19:39(...)ale w sumie to dziwne, bo gazowce MANa mają wysokość 3,4 i jakoś nikomu nie przeszkadza pakować ich w tunel pod Jana Pawła II, który służy za wjazd na pętlę przy Centralnym, który ma wysokość 3,3 m według znaków. Na szczęście sprawdziłem to w praktyce - z lekkim zawałem - i nad butlami jest prześwit ok 20-30 cm.
A którędy prowadzi oficjalna trasa podana przez ZTM? Bo teoretycznie ZTM dopuszczając ruch autobusów jest odpowiedzialny za to, że one tam mogą bezpiecznie i legalnie przejechać. Kiedyś zgłosiłem na centralę, że jest zakaz skrętu w prawo ze Świętokrzyskiej w Nowy Świat, który nie wyłącza wcale autobusów (to było tuż po remoncie Krakowskiego, gdy została ulica otwarta dla wybrańców). Wtedy okazało się, że to było moje niedopatrzenie, bo nie zauważyłem znaku wcześniej, ale pan na centrali także mi powiedział takie zdanie, że jeśli taka jest trasa ustanowiona, to mam jechać nawet jak znaki mówią inaczej. W sensie że na pewno ktoś tam wyżej ustalił właściwie.
Hm, tak to nie powinno być, choć czasem znaku nie ma, a jakaś organizacja ruchu jest zatwierdzona.
No i były przypadki bardziej spektakularne, jak skręt w lewo w Nowowiejską.
No i były przypadki bardziej spektakularne, jak skręt w lewo w Nowowiejską.
ŁK
Wiadomo, że jak są skrajne przypadki, to też liczy się tu mądrość kierowcy. Ale bardziej mam na myśli jakieś pierdoły typu ktoś zapomniał dostawić znak "nie dotyczy ZTM", albo że są dwa sprzeczne znaki i nie wiadomo który "czytać", etc.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ale jeżeli cokolwiek się wydarzy, to żaden pracownik NR nie będzie za to odpowiedzialny. Kierowcę obowiązują znaki. Więcej: jeśli policja postanowi ukarać kierowcę za złamanie zakazu skrętu (bo ktoś zapomniał o tabliczce), czy zakazu wjazdu pojazdów wyższych niż wartość na znaku, to również nic ani nikt kierowcy nie będzie bronić. A skandalem jest to, że kierowcy zgłaszają takie rzeczy, a pracownicy NR operatora mają to w dupie i nie nadają sprawie biegu służbowego. A to ostatnie naprawdę potrafi działać cuda.
5247 jako PT widziany kolejny dzień z rzędu na trasie 743. Czyżby szykowały się zmiany obsługowe?
Zły temat sorry
Zły temat sorry
To mógło by się zgadzać, kierowiec w prywatnych ubraniach, podobne godziny, niezbyt fajna nawierzchnia... Dzięki
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27