Czasy przejazdu - 2020-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
To prawda, czasy na 106 są mocne. W DS dwa razy jechałem ostatnim kursem, raz dotarł na Młynów skromne -9, raz lepiej bo tylko -5. 6 przystanków z Browarnej na drugi Nowy Świat w 5 minut to jednak ostre przegięcie a potem 9 minut z Pl. Małachowskiego na Szpital Wolski, po minucie na każdy. Z kolei w DP w szczycie zdarzają się brygady jeżdżące na +5, +6 i to w obu kierunkach.Georg pisze:To prawda. Liczyłem tylko, że uruchomienie 106 spowoduje, że poprawią trochę czas przejazdu między przystankami od UW do Rogalińskiej. Zwłaszcza w DS na Płockiej wysiadam przynajmniej 3 minuty po czasie. Bywa, że i 5. Ale może to ja mam pecha. Rozumiem, że obiecane 12 minut w międzyszczycie pojawi się od 1 września?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Browarna - NŚ 04
6 minut w DŚ, 7 w szczycie o 16, 4 wieczorem
Zachęta 02 - Młynów
15 minut w DŚ, 18 w szczycie o 16, 14 wieczorem.
Jeśli w szczycie jeżdżą na +5/+6 to znaczy, że wyrabiają się w czasie, w którym nie są w stanie wyrobić się wieczorem (-4 lub nawet -9).
6 minut w DŚ, 7 w szczycie o 16, 4 wieczorem
Zachęta 02 - Młynów
15 minut w DŚ, 18 w szczycie o 16, 14 wieczorem.
Jeśli w szczycie jeżdżą na +5/+6 to znaczy, że wyrabiają się w czasie, w którym nie są w stanie wyrobić się wieczorem (-4 lub nawet -9).
ŁK
Nowe RJ tramwajów, to też nowe czasy przejazdów, np. na linii 1. Ktoś ogarnia, czy będą to jakieś kosmetyczne korekty, czy realne skrócenia/wydłużenia przejazdu?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
korekty wokółmetrowe plus skrócenie na Grochowskiej (zobaczymy, czy ostatnie, mam wątpliwości).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Widzę z rozkładu, że w kierunku Bemowa trudno być na czas. Ostatnie 3 przystanki w przeciwnym półkursie są w rano i wieczorem w jednej minucie. Chyba trochę za bardzo przyspieszone to 201.Konied Makevski pisze: ↑27 wrz 2020, 10:34Czy 201 jest do czegoś dowiązane na weekendzie? Nurtuje mnie ta kwestia, bo jeżdżę dzisiaj to cudo i zauważyłem idealną i bardzo pro-pasażerską koordynację rozkładów tej linii ze 197, która na wspólnym odcinku daje takt 17-3 w stronę metra i 16-4 w drugą.
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Miałem 2 półkursy rano z takim tercetem i oba rozpocząłem o czasie, a nie jechałem nigdzie więcej, niż +1. Niemniej racja, że 3 przystanki stałe w 1 minucie, z 2 sygnalizacjami po drodze to jakaś patologia.Georg pisze:Widzę z rozkładu, że w kierunku Bemowa trudno być na czas. Ostatnie 3 przystanki w przeciwnym półkursie są w rano i wieczorem w jednej minucie. Chyba trochę za bardzo przyspieszone to 201.Konied Makevski pisze: ↑27 wrz 2020, 10:34Czy 201 jest do czegoś dowiązane na weekendzie? Nurtuje mnie ta kwestia, bo jeżdżę dzisiaj to cudo i zauważyłem idealną i bardzo pro-pasażerską koordynację rozkładów tej linii ze 197, która na wspólnym odcinku daje takt 17-3 w stronę metra i 16-4 w drugą.
Z tego co pamiętam są 3 minuty do dodania między Mariensztatem a Książęcą (o ile pamiętam odcinek Nowy Zjazd - Dobra, Zajęcza - Jaracza i Solec - Książęca). Z miasta powinny także zniknąć (z bardzo nielicznymi wyjątkami) dwa przystanki obsługiwane w jednej minucie. Przy obecnym zatrzymywaniu się na każdym przystanku oznacza to generowanie opóźnień. Faktycznie w Centrum czasu jest za dużo. I to w obie strony.Konied Makevski pisze: ↑21 paź 2020, 8:09W którym miejscu na 127 są napięte czasy przejazdu? To, co się ewentualnie straci podczas przejazdu przez Powiśle, momentalnie się odrabia z dużą nawiązką w centrum, przez co często trzeba odstawać przy patelni czy Centralnym.
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Jak dorzucisz minuty we wspomnianych odcinkach, to nagle się okaże, że 127 na Centrum będzie regularnie zajeżdżał +3 albo więcej, o pl. Zawiszy nawet nie chcę myśleć.
Dodanie minut na Powiślu nie oznacza, że nie można ich zabrać w Centrum. Pamiętam że parę lat temu jeździłem z Kruczej do Zachodniego i mimo rozkładowej koordynacji przyjeżdżało najpierw spóźnione 127, a zaraz za nim punktualne 158.Konied Makevski pisze: ↑21 paź 2020, 9:30Jak dorzucisz minuty we wspomnianych odcinkach, to nagle się okaże, że 127 na Centrum będzie regularnie zajeżdżał +3 albo więcej, o pl. Zawiszy nawet nie chcę myśleć.
Pamiętaj, że to była sytuacja sprzed pandemii. Czyli obowiązywały przystanki warunkowe, ale zapełnienie i natężenie ruchu było większe niż obecnie.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Wyłapane zmiany w czasach od 5 grudnia:
Żupnicza Dw. Wschodni 1 2 w godzinach 6-21
Wschodni - Al. Zieleniecka 1 2 w godzinach 15-19
Zieleniecka - DWW 1+1 1+2, w szczytach 2+2
Podolska - Szaserów 0 1
Chłopickiego - Osiedle Młodych 1 2 w godzinach 7-21
Kanał Żerański - Konwaliowa 1 2
Ekspresowa - Obrazkowa 1 2 w godzinach 6-21
Tarchomin - Mehoffera 2 3
Bemowo-Ratusz Konarskiego 1 2
Żupnicza Dw. Wschodni 1 2 w godzinach 6-21
Wschodni - Al. Zieleniecka 1 2 w godzinach 15-19
Zieleniecka - DWW 1+1 1+2, w szczytach 2+2
Podolska - Szaserów 0 1
Chłopickiego - Osiedle Młodych 1 2 w godzinach 7-21
Kanał Żerański - Konwaliowa 1 2
Ekspresowa - Obrazkowa 1 2 w godzinach 6-21
Tarchomin - Mehoffera 2 3
Bemowo-Ratusz Konarskiego 1 2
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Trochę dziwi mnie dodanie tej minuty, zwłaszcza poza godzinami szczytu.
Czasami te minuty są dodane w bardzo dziwnych miejscach. 151 dostało całą dobę tylko w jednym miejscu. między dwoma przystankami Rechniewskiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Może chodzi o to, żeby dodać minuty tylko na tej linii?Potem dochodzi już 135 i 311. To samo jest ze 154.
Jedną z zalet dodania Grójeckiej do trasy są 4 minuty z Korotyńskiego do 1 Sierpnia zamiast 2. Sam jeżdżę tą linią codziennie i raz w ciągu ostatnich kilku miesięcy na Drzewieckiego byłem o czasie. Największe opóźnienie to 10 minut. A o 6 rano bez korków łapanie opóźnień świadczy o bardzo mocno napiętym czasie przejazdu.
Mniemam, że 151 dostało jedną minutę przez całą dobę. Bo jeśli dostało dobę w każdym kursie, to czas przejazdu stał się nieatrakcyjny
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!